انقلاب شیائومی در بازار موبایل های اقتصادی؛ Redmi Note 2 رسما معرفی شد
شیائومی همواره به ارائه محصولاتی با کیفیت و خوش قیمت معروف بوده است، اما به نظر می رسد که چینی ها قصد دارند باز هم مرزها را در نوردند و استانداردی جدید را در حوزه ...
شیائومی همواره به ارائه محصولاتی با کیفیت و خوش قیمت معروف بوده است، اما به نظر می رسد که چینی ها قصد دارند باز هم مرزها را در نوردند و استانداردی جدید را در حوزه تلفن های اقتصادی به وجود آورند.
Redmi Note 2 جدیدترین موبایل شیائومی به شمار می رود که تنها ۱۲۵ دلار قیمت دارد و با مشخصات فنی قدرتمندش آمده است تا انقلابی را در میان تلفن های میان رده به وجود آورد.
در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا با Redmi Note 2 بیشتر آشنا شویم.
در ابتدا نگاهی به مشخصات Redmi Note 2 میندازیم:
- اندروید 5 با رابط کاربری MIUI 7
- نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰
- ابعاد: ۱۵۲ × ۷۶ × ۸.۲۵ میلی متر
- وزن: ۱۶۰ گرم
- پردازنده هشت هسته ای Helio X10 از مدیاتک با فراکنس ۲ گیگاهرتز برای مدل ۱۶ گیگابایتی و ۲.۲ گیگاهرتز برای مدل ۳۲ گیگابایتی
- ۲ گیگابایت رم
- باتری 3060 mAh
- دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسلی در جلو
همانطور که خواندید Redmi Note 2 از قدرتمند ترین پردازنده شرکت مدیاتک، یعنی Helio X10، به عنوان قلب تپنده خود استفاده می کند و این موضوع دقیقا همان حوزه ای است که موبایل جدید شیائومی را با توجه به قیمتش، به محصولی انقلابی تبدیل می کند.
بیایید نگاهی داشته باشیم به قیمت محصولاتی که از این پردازنده در داخل مجموعه سخت افزاری خود، استفاده می کنند:
- Meizu MX5 - قیمت: ۳۱۹ دلار
- HTC M9 Plus - قیمت: ۷۷۰ دلار
تفاوت قیمت فاحش Redmi Note 2 با دیگر محصولاتی که از این پردازنده استفاده کرده اند، به خوبی گویا شاهکار شیائومی در رقابت با دیگر تولید کنندگان است.
فارغ از بحث پردازنده، باید بگوییم که Redmi Note 2 با ضخامت ۸.۲۵ میلی متر نسبت به نسل قبلی خود باریک تر شده است. این دستگاه از بدنه ای پلاستیکی بهره می برد (قطعا انتظار ندارید با چنین قیمتی، آلمینیوم در اختیارتان قرار گیرد؟) و در رنگ بندی های مختلفی به فروش می رسد.
دوربین Redmi Note 2 به تکنولوژی «فوکوس خودکار فازی» مجهز است و طبق ادعای سازنده، می تواند در مدت زمان ۰.۱ ثانیه عملیات فوکوس را انجام دهد. در صورت صحت این ادعا، محصول جدید شیائومی در مقایسه با بسیاری از پرچمداران بازار، از سرعت فوکوس بالاتری برخوردار است. در حال حاضر اکثر پرچمداران به زمانی نزدیک به ۰.۳ ثانیه جهت فوکوس کردن نیاز دارند و همین موضوع برتری جالبی را برای Redmi Note 2 رقم می زند.
شایان ذکر است که قیمت ۱۲۵ که پیشتر به آن اشاره کردیم، مربوط به مدل ۱۶ گیگابایتی دستگاه است و نسخه ۳۲ گیگابایتی با قیمت ۱۵۵ دلار در اختیار کاربران قرار می گیرد.
شیائومی قرار است بلافاصله شروع این محصول را در چین آغاز نماید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.







قیمت روز گوشی های شیائومی در بازار ایران http://gooshichand.com/items/?&brand=Xiaomi
سلام این گوشی دارای مادون قرمز مانند Mi 4c کسی خبر داره؟؟؟؟؟؟؟
اقا مگه شما ها سهام دار سامسونگ و اپل و اچ تی سی و .....
هستید؟ :/
کپی هم کرده خوب کاری کرده خدا خیرش بده
اگه الان این کپی نکرده بود قیمت این بود یا ما باید درامد های میلیاردی جانی ایو رو میدادیم?????
کپی کردنش چه صدمه ای به شما میزنه اخه؟
:/
منوی فارسی هم دارد و می شود باهاش پیامک فارسی داد؟
عجب ........کسایی هستن که با این گوشی کار نکردن و از روی هوا دارن نظر میدن
صفحه نمایش که ساخت شارپ هست و کسی نمیتونه ایرادی بگیره FHD
رابط کاربری سبک و عالی داره
با این پول این سخت افزار و کارت گرافیک توربو
بی انصافی ایرادی بشه ازش گرفت
تو بنچمارک هم که 45000 امتیازشه
مدیا تک هم سری چیپست های helio رو واقعا معرکه و کم مصرف و پر قدرت ساخته
گوشی های میزو و شیائومی رو با گوشی های رفرش سامسونگ هیچ وقت مقایسه نکنید.
من خودم سامسونگ گارانتی دار داشتم....بدون اینکه ضربه ای بهش بخوره ال سی دی از سه تا جا ترک خورد......بعد اینکه گوریلا گلس رو با هیتر حرارت دادم تا به ال سی دی برسم.... دیدم که پشت ال سی دی کلا تعمیریه و حتی چیپ تاچ که رو فلتش هست هم تعویض شده و کلی کثافت کاری شده .... این سامسونگ هایی که تو ایران هست همه یا برگشت اروپان یا رف هستن......
این گوشی کی به ایران میاد؟؟؟ اصلا این شرکت تو ایران نمایندگی داره؟؟؟ اگه دوستان نمایندگی این شرکت رو میشناسن ادرس نمایندگی رو بزارند ممنون
دوستان عزیز مگه مجبورین ازاونا بخرین یکی از دوستان نظر گذاشته بود از پارس گوشی خریدم بدون واسطه وارد می کنه تازه فکر کنم از قیمت نرمال کمتر باشه.گوشی های چینی با کیفیت رو داره.در پناه حق باشید.
نگران نباشید دوستان وارد کننده و دلالها و مغازه دارا میکننش قیمت همون ام پنج تا اینارو دارید قصه نخورید.گند زدن به مملکت
یا ابوالفضل
بیاد گرفتمش
جالبه بعضیا دا ن با m5 مقایسه میکنن!!!! ،والله 125داار کجا و 400 دلار کجا!!! ،،یعنی مقایسه منطقی به این میکن ،!!!!!!!