ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پس از خداحافظی با کارت حافظه جانبی و باتری قابل تعویض، Infrared نیز از موبایل های سامسونگ حذف می شود

کره ای ها پس از اینکه بابت طراحی تکراری و بدنه پلاستیکی محصولات خود مورد انتقاد واقع شدند، تصمیم گرفتند تا در طراحی محصولاتشان تجدید نظر کنند و تحول عظیمی را در پرچمدارانشان اعمال نمایند. ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۲۳ مرداد ۱۳۹۴  |  ۱۴:۲۳

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کره ای ها پس از اینکه بابت طراحی تکراری و بدنه پلاستیکی محصولات خود مورد انتقاد واقع شدند، تصمیم گرفتند تا در طراحی محصولاتشان تجدید نظر کنند و تحول عظیمی را در پرچمدارانشان اعمال نمایند.

گلکسی اس ۶ (بررسی دیجیاتو) اولین پرچمداری بود که با زبان طراحی جدید سامسونگ به بازار عرضه شد. در این دستگاه پلاستیک جای خود را به ترکیب شیشه و آلمینیوم بخشید تا محصولی لوکس از سمت سامسونگ خلق گردد و رضایت کاربران را جلب نماید. تغییرات سامسونگ جواب داد و مشتریان سخت گیری که همواره از ظاهر موبایل های این شرکت انتقاد می کردند، سرانجام لب به تحسین گلکسی اس ۶ گشودند.

هرچند با تغییرات جدید، اس ۶ ظاهری لوکس پیدا کرده بود، اما این موضوع باعث شد تا برخی از قابلیت های دستگاه دیگر در اختیار کاربران قرار نگیرد. پرچمدار جدید سامسونگ دیگر از کارت حافظه جانبی پشتیبانی به عمل نمی آورد و باتری آن نیز قابلیت تعویض خود را از دست داده بود.

با تغییر زبان طراحی گلکسی نوت ۵، این محدودیت ها در فبلت سامسونگ نیز اعمال گشت. اما این پایان کار نبود؛ سامسونگ در محصولات جدید یک قابلیت دیگر را نیز قربانی کرد تا تعجب بسیاری از کاربران را بر انگیزد.

گلکسی نوت ۵ و اس ۶ اج+ دیگر به درگاه اشعه مادون قرمز مجهز نیستند و به همین علت نمی توانند نقش کنترل از راه دور را برای وسایل الکترونیکی ایفا نمایند.

هنوز مشخص نیست که سامسونگ چرا چنین قابلیتی را از موبایل های جدیدش حذف کرده، اما دلیل هرچه که باشد اکنون یکی از مفید ترین برتری های موبایل های سامسونگ در مقایسه با آیفون، از بین رفته است و این موضوع قطعا برای طرفداران این برند خوشایند نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (73 مورد)
  • لیلا

    سلام درب پشت نوت ۵ طلایی رنگ شکسته آیا قابل تعویض هست

  • سیدمحمدرضاهاشمی

    مشاور خرید گوشیم

    اینفرارد سرعتش خیلی خیلی کمه برای چی سامسونگ بیاد چیزی که سرعتش کمه ازش استفاده کنه بعدشم شما میدونین اشعه مادون قرمز یعنی چی
    یعنی اینکه اگه گوشیتون مادون قرمز نداره براحتی میتونید باهاش چیزایی که نمیتونید با چشم ببینید با این گوشی براحتی میبینید

    بعدشم نوت 5 واس 6 ادج پلاس بهتر از سونی زد 5 است نه اینکه بخوام از سامسونگ طرفداری کنم
    بعدشم دلیل حذف کارت حافظه اینه که هنگ نکنه اگه گوشی کارت حافظه داشته باشه گوشی هنگ میکنه سامسونگ برای حذف کارت حافظه یه قابلیتی هست که اگه اونو فعال کنین فلش رو به عنوان کارت حافظه میشناسه

  • بگم یا نگم؟

    یه مصلحتیه مخصوصا اینکه درگاه حافظه سرعتو کم میکنه

    

  • iArman

    کاملا از s6 edge plus و note 5 نا امید شدم .... به نظرم تنها برتری نوت 5 نسبت به 4 همین جنس بدنه است که حس خوبی به آدم میده و به روز رسانی های نرم افزاری قلم و غیره فقط همین در این صورت نوت 4 بهتره چون هم اینفرارد داره و هم در بقیه موارد چیزی خیلی کم تر از نوت 5 نداره ...
    Edge plus هم خیلی بزرگ و تفاوتش با نسخه معمولی همون اضافه شدن قابلیت های ادج و شارژ سریع وایرلس که اولی احتمالا با بروز رسانی برای معمولی بیاد ...
    پس نتیجه اینکه همون نسل قبلی note و s6 edge بهتر از این هاست ...

  • Armin

    واقعا که من موندم چه فکری کرده هم درگاه حافظه هم irرو حذف کرده اخه یکی بهش نیس بگه بابا تو که ی فیلم fulhd یک دقیقه ایت 100مگ میشه چرا درگاه کارت حافظه رو حذف کردم

  • ali zare

    سلام و خسته نباشید.

    من تو یه ویدیو شنیدم که میگفت سنسور اینفرارد گوشی پشت اون و زیر فلش دوربین قرار گرفته . تحقیقش با شما . اگه درست بود من اولین نفر فهمیدم :)

  • عبدالله

    خیلی کار اشتباهی می‌کنه. خدا کنه تو نسل‌های بعدی اینفرارد برگرده آخه خیلی کاربردیه. من الان خیلی از وسایل خونه رو با گوشی کنترل می‌کنم.

  • HasanHoseinPoor

    اینکه دارن مادون قرمز و حذف میکنند بر میگرده به یه ویدیو تو یوتیوب که یه هکر با تنظیمات خاصی که با نرم افزارش انجام میده میتونه در خونه ها و ماشین هایی که با دزدگیر باز میشن و باز کنه و ماشینایی که رو سوییچشون امکان روشن کردن ماشین بود و روشن کنه

    فک کنم بخاطر همین دارن حذفش میکنند؟

  • HasanHoseinPoor

    من تو خرید نوت ۴ یا ۵ شک داشتم ولی الان نیازای خودمو میبینم نوت ۴ رو انتخاب میکنم چون زجرهایی که از گوشی هایی که پلمپی بودند کشیدم دلیل این شده نخوام گوشیم بسته باشه

    سنسور IR برای من خیلی مهمه دستگاه های زیادی هستند و چندین خونه که وقتی به هر کدوم بعد از مدت طولانی بر میگردم نمیدونم کنترل ها رو کجا گذاشتم

    چراغ ها ، ابگرمکن ، دمای اب وان ،سیستم سرمایش گرمایش از کف و سقف همرو میشد باهاش کنترل کرد

    به وای فای اعتماد نکنید چون اگه دستگاه هاتون تحت شبکه باشن احتمال هک و یا اسیب پذیریشون وجود داره
    ولی ارتباط برد کوتاه خیلی بهتره

    اگه میخوای یه گوشی بیش از دو سال نگه داری حتما گوشی با قابلیت تعویض باتری بگیر
    چون باتری ها بعد از یکی دوسال ظرفیت خودشون رو از دست میدند

    هر باتری یه تعداد مشخص امکان شارژ و دیشارژ داره و پس از اون باطله

    هنوز نوت ۴ نگرفتم ولی باطری مخصوصش و گرفتم که ۱۰ هزار میلی امپر و جایگزین باطری اصلیش میکنه
    و یه کاوری هم گرفتم که ۸ هزار میلی امپر باطری و داخل خودش داره

    فک نکنم دیگه مشکل باطری باقی بمونه

  • محمد

    اه اصلش همین اینفرانده چقد تو بانک ها و اماکن

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی