ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیپد پرو 12 اینچی احتمالا از قلم فورس تاچ بهره خواهد برد

تا به اینجای کار، شایعات حاکی از آن است که به زودی شاهد رونمایی از آیپد پرو یا آیپد پلاس با نمایشگر 12.2 یا 12.9 اینچی خواهیم بود. چیپست A9 اپل نیز آماده است تا ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۲۹ مرداد ۱۳۹۴  |  ۱۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تا به اینجای کار، شایعات حاکی از آن است که به زودی شاهد رونمایی از آیپد پرو یا آیپد پلاس با نمایشگر 12.2 یا 12.9 اینچی خواهیم بود. چیپست A9 اپل نیز آماده است تا درون این صفحه عریض قرار بگیرد اما تفاوت اصلی دستگاه با دیگر آیپدها، نمایشگر بسیار بزرگ و البته با کیفیت آن است.

به یاد دارید که گفته شده بود  آیپد ایر 2 می تواند قابلیت اسپلیت اسکرین (حالتی که نمایشگر به دو حالت تقسیم می شود) داشته باشد؟ با عرضه iOS9، همه این ها شدنی است اما آیپد پرو برای آنکه خاص باشد، بیشتر از این ها را نیاز دارد. شایعات جدید می گویند که اپل برای محصول جدید خود یک قلم یا استایلوسی مخصوص بهره می برد که ترکیب آن با تکنولوژی فورس تاچ می تواند امکانات بسیاری فراهم آورد.

مینگ-چی کو، تحلیل گری که سابقه ای درخشان در پیش بینی راهبردهای اپل دارد می گوید آیپد جدید، با رویکردی حرفه ای ساخته می شود و قابلیت آن را دارد تا میزان فشار وارد شده را تشخیص دهد. وی همچنین می گوید با استفاده از قلمی خاص، می توان بهره وری را بسیار افزایش داد و صرفا به استفاده از انگشتان محدود نشد. قلم جدید احتمالا با همه آیپدها همخوانی داشته باشد و صرفا محدود به مدل 12.9 اینچی نمی شود اما باید نرم افزار دستگاه و سیستم عامل تان را بروز کرده باشید.

ضخامت دستگاه بین 6.9 تا 7.5 میلی متر پیش بینی شده که برای دستگاهی به این بزرگی، دستاوردی فوق العاده به حساب می آید. 4 اسپیکر داخلی نیز گزارش شده اند اما اگر انتظار دارید جایگاه قرارگیری قلم را روی دستگاه پیدا کنید، آگاه باشید که طبق نظر آقای کو، اپل این استایلوس را به صورت جداگانه می فروشد. گرچه ماه آینده باید منتظر رونمایی دستگاه باشیم اما احتمالا تا پاییز، خبری از عرضه آن به بازار نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • HM-ROYAL

    هنگام معرفی آیپد بسیاری از کمپانیها بعنوان لوازم جانبی استایلوس مخصوص آیپد را روانه بازار کردند الآن هم فرقی نکرده صفحه آیپد مجهز به Force Touch شده و استایلوس بعنوان لوازم جانبی و جدا به مشتری فروخته میشود...
    آیپد اپلیکیشنهای زیادی داره که راحت و با انگشت میتوان با آنها کار کرد و استایلوس هم مشتریان خاص خودش رو داره و بودنش برای تمام کاربران الزامی نیست .
    رزولوشن آپپد هم بخاطر سایز بزرگترش احتمالا" ۲۷۳۲ در ۲۰۴۸ می باشد .

  • m

    ﺩﻋﻮا ﻧﻜﻨﻴﻦ ﺧﻮﺩﻡ ﺑﻪ ﺗﻴﻢ ﻛﻮﻙ ﻣﻴﮕﻢ ﺑﻴﺨﻴﺎﻟﺶ ﺑﺸﻪ...

  • AK_007

    فک نکنم قابلیت های اون چنانی توش بزاره
    چون تجربه تو استایلوس نداره

  • احمدM2

    چه جالب اسم جدید استایلوس شده قلم فورس تاچ
    جالبتر اینه که یه بنده خدایی تو همین سایت میگفت سامسونگ اس6 اج+ رو به تقلید از اپل که 6 و 6+ رو ساخته تولید کرده (منطقش تو حلق خودش) اگه الان بیاد شروع میکنه از نواوری جدید اپل و قلم فورس تاچ صحبت کنه اصلا به روی خودش نمیاره چه خبره ... :(

  • نام

    حالا هی بگین سامسونگ کپی کاره!囧 خود اپل داره کارا ی سامی رو تقلید میکنع(تازه آرمان های جابز مرحوم رو هم زیر پا گذاشتن که میگفت استایلوس مزخرفه)

  • مهمان ناخوانده

    ههه استایلوس های سری نوت سامسونگ از زمان نوت2کبیر این قتبلیت رو روی استایلوس هاشون دارن...قابلیت پنجره دوگانه از زمان نوت2 روی اکثر گوشی ها و تبلت های سامسونگ هست تاکی تقلید و کپی؟؟؟؟تازه اپل قراره قلم آیپدو جداگونه بفروشه که فکر کنم حد اقل 50 دلار بابتش میگیره...اپلیا چراغارو خاموش کردیم سینه بزنید....

    • Morteza

      البته به نظر من به این چیزها نباید گفت تقلید و کپی و کاملا برای پیشرفت تکنولوژی این درس گرفتن های شرکتا از هم لازمه.
      اما چون اپلی ها و خود اپل همه تبلیغات و مانورشون روی این حرف های بی ارزش و بی معنیه باید این ها رو بهشون گفت تا شاید کاربراش از خواب بیدار شن و ببینن چطور مورد بی احترامی و سوء استفاده قرار گرفتن

    • محمود

      نمونه ی یه فرد دیگه که قبل معرفی داره گر یه میکنه

      .
      اپل مگه با شما چگار کرده که حتی از محصول معرفی نشدش هم گریتون میگیره؟ شما و اون کاربر خنده دار دیگه

      • Divan Greedy (아이유)

        خدا به همه عقل و شعور بده

  • سیید

    الان این سوزش داشت؟ چرا میسوزی!؟
    # سو ختگی تا سرحد مر گ

    • مهمان ناخوانده

      سوزش نیست حقیقته...اپل دیگه خلاقیتش ته کشیده؟؟؟اکه نه پس چرا داره قابلیت هایی که مسخره میکرد رو استفاده میکنه؟خود شما اپلی ها یه زمانی اینا رو مسخره میکردین چی شد؟؟لابد اینا هم نوآوری های اپلن و بقیه سال پیش اینا رو کپی کردن؟؟؟

  • mm98

    ۱۲ اینج باشه که ۷ م م ضخامت فوق‌العاده به حساب نمیاد.
    هر جه سایز بزرگتر باشه راحت تر میشه ضخامت رو کم کرد .مثل تلویزیون ها.

  • Divan Greedy (아이유)

    یه زمانی فن های اپل تبلت های 12 اینچی سامسونگ رو مسخره می کردن و the verge معروف به iverge هم به تمسخر ازشون به عنوان سینی استفاده می کرد / اینم نتیجش

    • محمود

      ای کاش شما یکم فکر میکردی
      تبلت های ۱۲ اینچ سامسونگ حما قت بود! مثله یه سینی که سیستم عامل موبایل ۴ اینچی رو اجرا میکنه بدون هیچ امکان خاصی برای استفاده از صفحه ی بزرگ (مگر استفاده بعنوان سینی!) رو نداشت.
      حالا شما قبل از معرفی داری چی‌میگی؟
      بذار بیاد اگه هیچ امکانی نداشت برای استفاده از صفحه ی بزرگ بعد بفرما اینجا خودتو نشون بده! هروقت مثه سامسونگ داد اپل اونوقت خودشو تا حد سامسونگ اورده پایین!

      • احمدM2

        عجب
        محمود عزیز میشه با رسم شکل توضیح بدید که اپل وقتی ایفون رو 5.5 و تو سایز فبلت و نوت تولید کرد (جالبه قبول ندارید کپی بودنشو) به غیر از چرخش صفحه ی بی مانندش چه قابلیت فوق العاده ی دیگه ای بهش اضافه کرد که حالا تو 12 اینچ بخاد اینکارو بکنه؟؟؟

      • Divan Greedy (아이유)

        استاد اگر یه مقدار فکر کرده باشی متوجه می شی قراره روی تبلت جدید اپل همین 12 اینچی هم سیستم عامل ios 9 نصب باشه که همین سیستم عامل معرفی شد و قابلیت هاشو دیدیم ، قابلیت هایی که خیلی وقت پیش سامسونگ با قلمش به سری نوت اضافه کرده بود که خیلی هاشم باز کاملن جدیدتر هستن

    • وحید

      برای خیلی از کارکردها ۱۲ اینچ شاید زیاد باشه ولی نه همه‌ی کارکردها. مثلا اگه شما می‌خوای تبلتت رو همیشه توی دستت بگیری فک کنم ۱۲/۲ یا ۱۲/۹ خیلی زود دستتو خسته کنه ....

      • احمدM2

        اون زمان که سامسونگ رو مسخره میکردن این کارکردهای مناسب و کم مشخص نبود حالا که اپل تولید کرده یه دفعه کارکردای مناسبش زده بیرون؟؟؟

        • وحید

          نخیر نزده بیرون! اپل هم هنوز اینو نداده بیرون! ضمنا من مدافع اپل در این سایت نیستم! به کاربرای دیگر ارجاعتون می‌دم که کاملا بلد هستن چجور با شما کل‌کل کنند!

        • مهمان ناخوانده

          دقیقا...یادمه می گفتن گلکسی نوت12اینچی به درد نمی خوره قلم استفاده ای نداره nfcدیگه چیه؟؟صفحه بزرگ ارگونومی نداره...امکانات نرم افزاری سامی اضافه ان (الان همشون دارن میان به ios9)

  • MS.Adnan

مطالب پیشنهادی