ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیوی تبلیغاتی جدید سامسونگ روی رابط کاربری Gear S2 تمرکز دارد

چند روز پیش خبر رسید که سامسونگ قصد دارد در IFA 2015 مراسمی برگزار کند و از آنجایی که دیگر گلکسی نوت 5 معرفی شده، باید منتظر یک محصول جدید می ماندیم و آن محصول ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۲۹ مرداد ۱۳۹۴  |  ۱۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

چند روز پیش خبر رسید که سامسونگ قصد دارد در IFA 2015 مراسمی برگزار کند و از آنجایی که دیگر گلکسی نوت 5 معرفی شده، باید منتظر یک محصول جدید می ماندیم و آن محصول قطعا چیزی نیست جز Samsung Gear S 2، ساعتی با نمایشگر دایره ای و سیستم عامل تایزن.

در جریان مراسم Unpacked و پس از معرفی گلکسی نوت و گلکسی اس 6 اج پلاس، شاهد نمایش تصاویری اندک از Gear S2 بودیم اما ویدیوی تبلیغاتی جدید سامسونگ حالا اطلاعات بیشتری در اختیارمان قرار می دهد.

توجه بالای سامسونگ به طراحی رابط کاربری و زیبایی محیط در همان نمایشگر کوچک کاملا نمایانگر این است که رقابت تاثیری جدی داشته و حالا کره ای ها سعی دارند با سیستم عامل تازه نفس وارد میدا شوند.

پوشیدنی جدید سامسونگ، 12 شهریور در IFA 2015 رونمایی می شود. نظر شما در مورد Samsung Gear S2 چیست؟ در ادامه این ویدیو به همراه تصاویر آن را می توانید مشاهده کنید.

Samsung-Gear-S2-promo-focuses-on-the-UI-of-the-smartwatch

Samsung-Gear-S2-promo-focuses-on-the-UI-of-the-smartwatch (1)

Samsung-Gear-S2-promo-focuses-on-the-UI-of-the-smartwatch (2)

Samsung-Gear-S2-promo-focuses-on-the-UI-of-the-smartwatch (3)

Samsung-Gear-S2-promo-focuses-on-the-UI-of-the-smartwatch (4)

Samsung-Gear-S2-promo-focuses-on-the-UI-of-the-smartwatch (5)

Samsung-Gear-S2-promo-focuses-on-the-UI-of-the-smartwatch (6)

Samsung-Gear-S2-promo-focuses-on-the-UI-of-the-smartwatch (7)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • hacker44

    من مطمئنم که سامسونگ میتونه بهترین باشه تو این زمینه

  • •._.•محمد حسینی•._.•

    راستش دوستان یه خورده فکر کنید میفهمید چرا الان ظاهر همه ی ساعت ها زیاد به دل نمیشینه
    خوب ببینید وقتی یه شرکتی ی ساعت تولید میکنه اولش میاد فکر میکنه که چجوری قابلیت ها رو روش قرار بده و کاربر چجوری بتونه ازش استفاده کنه
    وقتی همه ی این کار ها رو کرد و خیالش از قابلیت ها مطمئن شد تازه میره سراغ دیزاین کار یعنی منظورم اینه ساعت سامسونگ تقریبا2 سال دیگه انقلابی بین ساعت ها از نظر قابلیت و سرعت و کارایی و البته زیبایی به وجود میاره
    این ساعت هم نسبت به طرح ها و نظرات اولیه حرف نداره
    با توجه به این که ساعت اپل هیچ کارایی ای نداره و فقط به درد دیدن ساعت میخوره

  • بابک

    خیلی جذابه...

  • محمد

    اینی که من دیدم به راحتی نمیشه از حاشیه چرخنده استفاده کرده(محل قرارگیریش)

  • آریا

    تاوقتی سیستم عاملش تایزنه. بدرد نمیخوره

    • Divan Greedy (아이유)

      اندرویید ور همچنان محدودیت های خیلی زیادی داره که تایزن اینارو نداره ، تنها کاری که سامسونگ باید ایندفعه بکنه اینه که مثل اندرویید ور با تلفن های مختلف اندروییدی سازگار باشه

  • arshia

    سامسونگ باید خیلی رو رابط کاربری ساعتش کار کنه
    هنوز خیلی جا داره

    • Divan Greedy (아이유)

      راستی iPhone رو اینجوری می نویسن ، منظورم پروفایلت هستش / نوشتی Iphoen 6

    • Divan Greedy (아이유)

      شما جزو کارکنان سامسونگ هستین یا جزو لو دهنده ها ؟؟؟ اخه با چنان اطمینانی صحبت می کنی ، ادم فکر می کنه ساعت ها نشستی با این ساعت کار کردی

      • LG G3

        ایشون جزو عقده ای های اپلی هستن، و اینم بخاطر فشار زیادی که بعد دیدن این ساعت و زیباییش بهش اومده، گفته :-)

        • مهمان ناخوانده

          خوب اومدی خوشم اومد

    • محمد

      میشه شما نظر ندی اصلا؟؟؟؟
      ترول...

      • سیدرضا

        بنظر من که همین رابطی که من الان دارم می بینم یسبار زیباتر و بهتر از رابط کاربرای اپل واچ هستش!!

  • Virus

    قشنگه خیلی قشنگه خدایی از apple watch هم قشنگ تره

    • سیدرضا

      دقیقا، هم ظاهر ساعت خیلی قشنگ تر از اپل واچ هستش، . هم رابط کاربری!!

      • وحید

        توی ظاهر موافق نیستم! نه که اپل‌واچ عالی باشه‌ها! هیچ‌کدوم طراحی ظاهری خوبی ندارن

        • Morteza

          آره به نظر منم در مقایسه با ساعت های کلاسیک اینا خیلی خیلی زشت حساب میشن . ولی باز این خیلی بهتر از اپل واچه . اپل واچ که با اون تپلیه صفحه ش خیلی مسخره ست و اصلا روی دست نمیشینه.

مطالب پیشنهادی