ویدیوی تبلیغاتی جدید سامسونگ روی رابط کاربری Gear S2 تمرکز دارد
چند روز پیش خبر رسید که سامسونگ قصد دارد در IFA 2015 مراسمی برگزار کند و از آنجایی که دیگر گلکسی نوت 5 معرفی شده، باید منتظر یک محصول جدید می ماندیم و آن محصول ...
چند روز پیش خبر رسید که سامسونگ قصد دارد در IFA 2015 مراسمی برگزار کند و از آنجایی که دیگر گلکسی نوت 5 معرفی شده، باید منتظر یک محصول جدید می ماندیم و آن محصول قطعا چیزی نیست جز Samsung Gear S 2، ساعتی با نمایشگر دایره ای و سیستم عامل تایزن.
در جریان مراسم Unpacked و پس از معرفی گلکسی نوت و گلکسی اس 6 اج پلاس، شاهد نمایش تصاویری اندک از Gear S2 بودیم اما ویدیوی تبلیغاتی جدید سامسونگ حالا اطلاعات بیشتری در اختیارمان قرار می دهد.
توجه بالای سامسونگ به طراحی رابط کاربری و زیبایی محیط در همان نمایشگر کوچک کاملا نمایانگر این است که رقابت تاثیری جدی داشته و حالا کره ای ها سعی دارند با سیستم عامل تازه نفس وارد میدا شوند.
پوشیدنی جدید سامسونگ، 12 شهریور در IFA 2015 رونمایی می شود. نظر شما در مورد Samsung Gear S2 چیست؟ در ادامه این ویدیو به همراه تصاویر آن را می توانید مشاهده کنید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.








من مطمئنم که سامسونگ میتونه بهترین باشه تو این زمینه
راستش دوستان یه خورده فکر کنید میفهمید چرا الان ظاهر همه ی ساعت ها زیاد به دل نمیشینه
خوب ببینید وقتی یه شرکتی ی ساعت تولید میکنه اولش میاد فکر میکنه که چجوری قابلیت ها رو روش قرار بده و کاربر چجوری بتونه ازش استفاده کنه
وقتی همه ی این کار ها رو کرد و خیالش از قابلیت ها مطمئن شد تازه میره سراغ دیزاین کار یعنی منظورم اینه ساعت سامسونگ تقریبا2 سال دیگه انقلابی بین ساعت ها از نظر قابلیت و سرعت و کارایی و البته زیبایی به وجود میاره
این ساعت هم نسبت به طرح ها و نظرات اولیه حرف نداره
با توجه به این که ساعت اپل هیچ کارایی ای نداره و فقط به درد دیدن ساعت میخوره
خیلی جذابه...
اینی که من دیدم به راحتی نمیشه از حاشیه چرخنده استفاده کرده(محل قرارگیریش)
تاوقتی سیستم عاملش تایزنه. بدرد نمیخوره
اندرویید ور همچنان محدودیت های خیلی زیادی داره که تایزن اینارو نداره ، تنها کاری که سامسونگ باید ایندفعه بکنه اینه که مثل اندرویید ور با تلفن های مختلف اندروییدی سازگار باشه
سامسونگ باید خیلی رو رابط کاربری ساعتش کار کنه
هنوز خیلی جا داره
راستی iPhone رو اینجوری می نویسن ، منظورم پروفایلت هستش / نوشتی Iphoen 6
شما جزو کارکنان سامسونگ هستین یا جزو لو دهنده ها ؟؟؟ اخه با چنان اطمینانی صحبت می کنی ، ادم فکر می کنه ساعت ها نشستی با این ساعت کار کردی
ایشون جزو عقده ای های اپلی هستن، و اینم بخاطر فشار زیادی که بعد دیدن این ساعت و زیباییش بهش اومده، گفته :-)
خوب اومدی خوشم اومد
میشه شما نظر ندی اصلا؟؟؟؟
ترول...
بنظر من که همین رابطی که من الان دارم می بینم یسبار زیباتر و بهتر از رابط کاربرای اپل واچ هستش!!
قشنگه خیلی قشنگه خدایی از apple watch هم قشنگ تره
دقیقا، هم ظاهر ساعت خیلی قشنگ تر از اپل واچ هستش، . هم رابط کاربری!!
توی ظاهر موافق نیستم! نه که اپلواچ عالی باشهها! هیچکدوم طراحی ظاهری خوبی ندارن
آره به نظر منم در مقایسه با ساعت های کلاسیک اینا خیلی خیلی زشت حساب میشن . ولی باز این خیلی بهتر از اپل واچه . اپل واچ که با اون تپلیه صفحه ش خیلی مسخره ست و اصلا روی دست نمیشینه.