ایسوس نمونه ای ۲۵۶ گیگابایتی از موبایل ZenFone 2 را معرفی کرد
در سال جاری یکی از بزرگترین بازیگران صنعت ساخت موبایل های اندرویدی به نام سامسونگ تصمیم گرفت تا پشتیبانی از حافظه جانبی را در پرچمداران خود حذف کند. گلکسی اس ۶ در ماه مارس رونمایی ...
در سال جاری یکی از بزرگترین بازیگران صنعت ساخت موبایل های اندرویدی به نام سامسونگ تصمیم گرفت تا پشتیبانی از حافظه جانبی را در پرچمداران خود حذف کند. گلکسی اس ۶ در ماه مارس رونمایی شد اما در روزهای گذشته، شاهد از راه رسیدن نوت ۵ بوده ایم؛ موبایلی که برای کاربران حرفه ای تر ساخته می شود اما جدا از حذف شدن پشتیبانی از کارت حافظه، اکنون این شرکت نمونه ۱۲۸ گیگابایتی آن را نیز در اختیار کاربران قرار نمی دهد.
ضعف بازیگران بزرگ، همواره موجب فرصت طلبی دنباله رو ها می گردد. برای مثال در ماه های گذشته، ال جی تبلیغات گسترده ای را در مورد پشتیبانی G4 از کارت حافظه و باتری قابل تعویض انجام داد. اکنون نیز نوت ۵ از راه رسیده و نسخه ۱۲۸ گیگابایتی ندارد، پس ایسوس تصمیم می گیرد تا با ارائه موبایلی دارای ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت، رقیب کره ای را دست اندازد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
گویا هنوز کار ایسوس با موبایل ZenFone 2 تمام نشده. شرکت تایوانی که تا کنون نمونه های مختلفی از پرچمدار یاد شده را روانه بازارها نموده، اما بار دیگر و برای دست انداختن سامسونگ، نمونه Deluxe Special Edition را از تلفن هوشمند ZenFone 2 معرفی می کند.
این موبایل امروز در کشور برزیل رونمایی شد و به گفته مدیران ارشد ایسوس، در ماه آینده به کاربران علاقه مند فروخته می شود.
به جز ظرفیت حافظه داخلی، می توان گفت سایر اجزای داخلی این تلفن همراه تغییر ویژه ای نداشته اند. پرچمدار ایسوس از یک نمایشگر ۵.۵ اینچ با رزولوشن تمام اچ دی، ۴ گیگابایت رم و همچنین چیپست ۶۴ بیتی اینتل اتم Z3580 استفاده می کند که قدرت پردازشی آن نیز تا ۲.۵ گیگاهرتز بالا می رود.
اگرچه این موبایل از حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت بهره می برد اما ایسوس پشتیبانی از کارت حافظه را در آن قرار نداده و بهتر است به همان مقدار قناعت نمایید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
سلام يه سؤال داشتم zenfone 2 از otg پشتيباني ميکنه؟؟
من 2.3 رو دارم تقریبا2 ماه ولی رام اصلی 4 بارم ابدیتش کردم مشکلیم ندارم غیر از وزنش که ی کم زیاده
ایسوس با این زنفون2 پدر خودشو در آورد حتی از مدل های بیشمار s4 سامسونگ هم بیشتر شد مدلاش.
بابا خب با یه اسم دیگه تولید کن.
20 تا گوشی با کانفیگ های متفاوت!
آدم سرگیجه میگیره
الجی دنباله روی سامسونگه؟!
از شما بعید بود
ال جی کجا بود؟؟؟
آقا زنفون 2 نخرید
من خریدم موندم توش
32 گیگ/4 گیگ رم/1.8 گیگاهرتز رو خریدم اولش عالی بود ولی الان بعد یه ماه باتریش مشکل نرم افزاری پیدا کرده! توی XDA هم چندین نفر دیگه همین مشکل رو دارن که بخشی از باتری اصلا شارژ نمیشه :|
داداش اشکال نداره من مدل z551 خریدم عالی هست تو این بازه قیمت بهترین موبایلی بود که تونستم بخرم اونی هم که گفته مشکل داره برو تو ایسوس ساپورت بر طرف میشه ماله من داشت آپدیت کردم خفننننننن کا میکنه من 1280000 خریدم
اینهمه زنفون 2 به فروش رفته همه هم گفتن خوبه..خیلیا از باتری انتقاد کردن..اپدیت اخری ایسوس باتری رو توپ کرد..بعدشم باید اون اول گوشیتو 8 ساعت بزنی به شارژ..میدونم باتری های الان نیاز به شارژ اولیه ندارن ولی خود ایسوس گفته 8 ساعت بزنید...باتری رو کالیبره کن درست میشه...
2/5 گیگاهرتزیش هم این مشکل رو داره؟
2.5 نداره که!
2.2 گیگاهرتزه...
اونو نمیدونم. ولی دیدم با 2 گیگ رم هم مشکل رو داشتن...
اکثرا بعد از آپدیت اینطور شده
2.2هم نه2.3درسته
ضعف بازیگران بزرگ، همواره موجب فرصت طلبی دنباله رو ها می گردد. برای مثال در ماه های گذشته، ال جی تبلیغات گسترده ای را در مورد پشتیبانی G4 از کارت حافظه و باتری قابل تعویض انجام داد.
عجب.....یعنی ال جی دنباله رو سامسونگه و سامسونگ بازیگر اصلیه...به نظر من که سیاهی لشگری بیش نیست...چه حالی به سامسونگ میدین کلا شماها،سامسونگ شرکتیه که اصلا مشتری براش مهم نیست و با نوت 5 اینو ثابت کرد ولی ال جی با جی 4 برتریهاش و مشتری مداریش و به طور واضخ نسبت به سامسونگ نشون داد.
به نظرم بهترین حجم برای گوشی 32G
و برای تبلت 64G هست .
قیمتش چنده ؟