ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

نگاهی نزدیک به ZUK Z1؛ موبایلی چینی که قرار است راهی بازارهای جهانی شود

همانطوری که قبلاً در دیجیاتو نیز نوشتیم ZUK استارتاپی محسوب می شود مورد حمایت کمپانی لنوو که در عرصه ی تولید تلفن های هوشمند فعالیت دارد. استارتاپ مذکور هفته پیش به صورت رسمی اولین دستاورد ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۱ شهریور ۱۳۹۴  |  ۱۶:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانطوری که قبلاً در دیجیاتو نیز نوشتیم ZUK استارتاپی محسوب می شود مورد حمایت کمپانی لنوو که در عرصه ی تولید تلفن های هوشمند فعالیت دارد. استارتاپ مذکور هفته پیش به صورت رسمی اولین دستاورد خود، یعنی موبایل ZUK Z1 را رونمایی کرد و حالا نیز اعلام نموده که بنا دارد نسخه ای از همین اسمارت فون را با Cyanogen OS 12.1 که بر مبنای اندروید ۵.۱.۱ توسعه یافته راهی بازارهای جهانی کند.

گفتنیست که نمونه تولید شده برای بازار چین از اندروید ۵.۱.۱ به همراه رابط کاربری اختصاصی ZUK ZUI بهره می برد و تنها تفاوت دو محصول برند مورد بحث در نرم افزار و سیستم عامل شان خلاصه می گردد.

ZUK Z1 دارای نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p بوده، به چیپست چهار هسته ای و ۲.۵ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۸۰۱ مجهز شده و ۳ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه فلش LED، دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی، درگاه USB-C، باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از تکنولوژی ارتباطی 4G LTE‌ نیز از سایر مشخصه های اش هستند.

دیوایس مورد اشاره در بالا در دو رنگ خاکستری و سفید به دست کاربران خواهد رسید و بناست تا از ماه سپتامبر و با قیمتی ۲۹۹ دلاری اولین حضورش در اروپا، آمریکا، آفریقای جنوبی و خاورمیانه را تجربه کند.

در ادامه ی مطلب می توانید تصاویری که نگاه نزدیکی به ZUK Z1 با Cyanogen OS 12.1 دارند را مشاهده نمایید.

AH-ZUK-Z1-Cyanogen-version_1

AH-ZUK-Z1-Cyanogen-version_4

AH-ZUK-Z1-Cyanogen-version_5

AH-ZUK-Z1-Cyanogen-version_6

AH-ZUK-Z1-Cyanogen-version_11

AH-ZUK-Z1-Cyanogen-version_12

AH-ZUK-Z1-Cyanogen-version_13

AH-ZUK-Z1-Cyanogen-version_14

AH-ZUK-Z1-Cyanogen-version_15

AH-ZUK-Z1-Cyanogen-version_16

AH-ZUK-Z1-Cyanogen-version_17

AH-ZUK-Z1-Cyanogen-version_18

AH-ZUK-Z1-Cyanogen-version_19

AH-ZUK-Z1-Cyanogen-version_20

AH-ZUK-Z1-Cyanogen-version_21

AH-ZUK-Z1-Cyanogen-version_22

AH-ZUK-Z1-Cyanogen-version_23

AH-ZUK-Z1-Cyanogen-version_24

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • alireza norouzi

    من رنگ مشکی اینو دارم، دوربین پشتش نا امید کنندس، صفحه نمایشش هم کیفیتی که انتظارش رو دارید نداره، وزنش یکم زیاده و هدفون داخل کارتونش نیس، اینا عیب هاش بود ولی خوبی هاش خیلی بیشتره. سخت افزار قوی ای داره و توی هیچ بازی کم نمیاره، حسگر اثر انگشتش ۳۶۰ درجه کار میکنه، کیفیت صدای عالی ای داره، درگاهش usb c هست که بالاترین سرعت رو داره، باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعت هست که واقعا خوبه، رام سیانوژن مود هم روش هست که عالی کرده روی گوشی و با آپدیت های هفتگیش تمام نیاز های کاربر رو برطرف میکنه و هر تمی که بخاید روش نصب میشه. البته کاور و گلس این گوشی خیلی سخت تو ایران پیدا میشه، باید سفارش بدین تا براتون بزنن. در کل گوشی خوب و خوش دستیه ولی اگه زیاد عکس میگیرید با گوشی، پیشنهادش نمیکنم. ولی اگه سخت افزار براتون مهمه، گوشی خوبیه. در ضمن فقط ۵۵ گیگ در دسترس کاربر هست

  • morteza

    vahahay in dige copy nist khode iphone akhe chera in chinia enghadr bi maghzan

  • m

    اﻳﻦ ﺑﺎﺑﺎ ﺑﺎ ﺩﻣﺎﻍ ﻣﻴﺨﻮﺭﻩ ﺯﻣﻴﻦ...
    ﺷﻴﺎﻭﻭﻣﻲ ك ﻭﺿﻌﺶ اﻳﻨﻪ ﻫﻨﻮﺯ ﺟﺮﻋﺖ ﻧﻜﺮﺩﻩ ﻭاﺭﺩ ﻫﻤﻪ ﺑﺎﺯاﺭا ﺑﺸﻪ... اﻭﻧﺦ اﻳﻦ ﺟﻮﺯﺩﻩ...
    ﻧﻤﻴﺪﻭﻧﻢ...

  • محمد

    مشخصاتش بد نبود ولی زشته

  • I am payne,max payne...

    هواوی...گلگسی اس ؟

  • امیر

    خوبه اپل هم بزرگ کردن صفحه رو از سامسونگ کپی کرد

  • Mohi Beyki

    این کجاش شبیه ایفون ۶ هستش اخه؟ :دی :))

    • M҉O҉H҉A҉M҉M҉A҉D҉

      این جاشو بالاش

      • امیر

        دوست عزیز با اینکه اینجا برای این دو نیست ولی مجبورم بگم که:
        قبول دارم که زیرشون شباهت زیادی به هم دارن ولی به نظرت تو سامسونگ میتونه تو بدنه شیشه ای میشه اسپیکر بزاره؟یا اگرم میتونه آیا کیفیت خوبی داره؟

    • Mohammad

      زیرش

      • مهمان ناخوانده

        این که اس6 هستش که کنار آیفون6 گذاشته شده چه ربطی به این گوشی چینیه داره؟؟؟

  • Mohammad

    من خودم s6 دارم دریته طراحی اس خوب شده نسبت به گذشته ولی طراحی اپل یه چیز دیگس اپل خیلی رو طراحی محصولاتش کار می کنه ای کاش بقیه شرکتا هم همین طوری بودن htc خوبه ولی دیگه تکراری شده مثل سونی ال جی خوبه ولی تا حالا خودم باهاش کار نکردم از نزدیک از پشت ویترین دیدم یکی از ایرادای بزرگش مثل g 4 چرم اونه که بعد یه مدت رنگش و خوردی ایجاد میشه ولی اپل با اینکه هر سال اسالتشو حفظ میکنه طراحی محصولاتشو هم نیز بروز میکنه به خاطر همینه که مبنا طراحی موبایل های چینی ایفونه

    • JEFRiUM

      شما از املا نوشتنت معلومه مشخصه سن و سالی نداری.
      به جای دروغ گفتن برو املای نوشتن تمرین کن.

  • آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 )

    نمردیمو یکی از سامی کپی کرد :|

    کپی از کپی میشه شاه کپی :))

    ------------

    ترسم از 3 یا 4 سال دیگه هست که چینیا دنیارو میگیرن حالا ببین :(

    • محمد

      به ترول ها غذا ندهیم

    • غلامرضا

      با سلام استاد مثل اینکه خبر نداری دنیا را گرفته وقبضه کرده اند.شیائومی،لنوو،هواوی ،اوپو،وان پلاس،زدتی ای بازم بگم!؟

      • آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 )

        جیگر اینایی که گفتی کیفیتشون یه قرون ارزش نداره مگه اینکه بالاترین مدل هاشون

        هیچوقت من خریدار htc و سامسونگ و اپل و موتورولا و ... رو ول نمیکنم به خاطر 100 تومن ارزونتر برم جنس آشغال بخرم

        • الکی مثلا منم عکس پروفایلم کشیده و دراز :)

          براي همين هم هست كه به خاطر اين برندها htc و سوني دارن نابود ميشن.... هيچي از گوشي هاي برندهاي معروف كم ندارن تازه امكانات و كيفيت بسيار بالاتري هم دارن...جنس چيني كپي رو با كارهاي برندهاي چيني قاطي نكن...lتا حالا با گوشي هاي vivo كار كردي؟؟؟حتما نكردي كه اينطوري حرف ميزني.مطمئن باش اگرفقط يك بار باهاش كار ميفهمي كه با كيفيت ترين و با امكانات ترين گوشي جهان رو دستت گرفتي...الان تمامي برندهاي چيني دارن روز به روز پيشرفت ميكنن ولي برندهاي معروفي مثل الجي و اچ تي سي و سوني و...دارن روز به روز به سمت نابودي و ضرر ميرن.

    • M҉O҉H҉A҉M҉M҉A҉D҉

      دادا هرکی یه اقایدی داره نباید این طوری برخورد کنی شما ایفون دوست داری خوب ولی کسی که سامسونگ دوست داره حتما یه چیزی توش دیده رفته خریده حالا شما تو هر پوست که میزاری هی به این سامسونگ گیر میدی شما نظر خودتو در مورد محصول بگو نه اینکه بقیه برند هارو خراب کنی قبول دارم طراحی اپل خوبه ولی آزادی که تو اندروید داریم تو هیچ سیستم عاملی نداریم شما خودت اگه بخوای یه برنامه بریزی تو گوشیت سه تا راه بیشتر نداری اول نصب از ایتونز دوم حیلبریک کردن ایفون و نصب برنامه سوم سیبچه ولی اندروید این مشکلارو نداره پس لطفا اقایدتو برا خودت نگه دار و به انتخاب بقیه احترام بذار

  • ERFAN-HD

    اینو دیگه کجای دلم بذارم :-I

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی