ایسوس می خواهد در سال آینده بین ۱۰ تولید کننده برتر تلفن های هوشمند جای گیرد
ایسوس کمپانی شناخته شده و موفق آسیایی بدون شک یکی از بزرگترین تولید کنندگان لپ تاپ در جهان محسوب می شود. در کنار لپ تاپ ها و کامپیوترهای شخصی، برند تایوانی مذکور طی سال جاری ...
ایسوس کمپانی شناخته شده و موفق آسیایی بدون شک یکی از بزرگترین تولید کنندگان لپ تاپ در جهان محسوب می شود. در کنار لپ تاپ ها و کامپیوترهای شخصی، برند تایوانی مذکور طی سال جاری از تلفن های هوشمند متعددی نیز پرده برداشته.
ذن فون ۲ در ماه ژانویه همین امسال رونمایی شد و در درون خودش ۴ گیگابایت حافظه ی رم را جای داده بود. اکثر اسمارت فون های کمپانی مورد بحث از چیپست های اینتل بهره می برند و در زمینه طراحی و کارایی نیز توانسته اند حواس قشر گسترده ای از کاربران را معطوف خود نمایند.
در کنار موفقیت ذن فون ها، تبلت های ایسوس هم برایش بسیار خوش یمن بوده اند و در بازارهایی خاص فروشی مطلوب را تجربه کرده اند. اما حالا و آنطور که از شواهد و ظواهر بر می آید به نظر می رسد تایوانی ها به موفقیت های کنونی قانع نیستند و می خواهند جایگاه بهتری را به دست آورند.
در همین راستا جری شن، مدیر عامل وقت ایسوس، از تلاش برای عرضه ۴۰ میلیون اسمارت فون به بازار در سال ۲۰۱۶ سخن گفته و اظهار داشته که باید طی همین سال در بین ۱۰ نام اصلی و برتر تولید موبایل جای گیرند.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
آقای شن افزوده شرکت متبوعش بنا دارد در سال جاری و در دومین بازار ارزشمندی که در اختیار دارد، یعنی اندونزی، ۴ الی ۵ میلیون ذن فون بفروشد. ضمناً ایسوس توقع دارد در ۲۰۱۵ در هند، تایوان، برزیل و مالزی نیز یک میلیون ذن فون عرضه شده و توسط کاربران خریداری گردند.
همانطوری که از اظهارت مدیر عامل ایسوس برمی آید این شرکت بازارهای هدفش را با دقت و وسواس زیادی انتخاب نموده و به سراغ مواردی می رود که تقاضا و پتانسیل قابل توجهی دارند و لذا شاید دستیابی به هدف گذاری سال آینده برای شان چندان دشوار نباشد.
جا دارد به این نکته نیز اشاره کنیم که غول تکنولوژی ساکن تایوان در نیمه اول ۲۰۱۵ رقمی مابین ۴ الی ۵ میلیون ذن فون را راهی بازار کرده و حدس زده می شود در سه ماهه سوم همین سال نیز ۶ میلیون دیگر از این محصولات فروش روند. تحلیل گران بازار نیز برآیند می کنند تا پایان ۲۰۱۵ شاهد رسیدن فروش ذن فون ها به مرز ۲۱ میلیون دستگاه خواهیم بود.
اعداد و ارقام می گویند که ایسوس وضعیتش در عرصه ی اسمارت فون ها در شرایط متعادل و خوبی قرار دارد، اما این نام بلند آوازه ی تایوانی بدون شک در پی جایگاه بهتر و البته مناسب تری برای خودش خواهد بود و نباید فراموش کرد که دستیابی به هدف گذاری انجام شده در همین راستا چالش های زیادی را در پیشرو قرار می دهد و باید دید تایوانی ها می توانند در ۲۰۱۶ از چنین چالش هایی گذر کنند یا خیر.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
ﻣﮕﻪ اﻳﻨﻜﻪ ﺩﻫﻢ ﺑﺸﻪ...
من زنفون ۲ گرفتم تا الانش ورقعا عالی بوده اینده ماله ایسوزه قیمتش نسبت به کیفیتش عالیه به امید اون روزی کت سامسونگ دزد رو کله پا کنه فعلا که اینکارو تو بخش سی پی یو انجام داده
من زنفون۲ دارم عالیه حرف نداره
درمورد صفحه ی لپپتاپ در جواب به دوستمون با این که بی ربط بود بگم که لطفا دنبال ای پی اس بودن نرو.
خودم چند وقت پیش میخواستم لپتاپ بخرم و لپتاپی که خریذم صفحه نمایش فول اچ دی ips داشت با روکش مات اما خوب خیلی از معیار هایی که من دنبالش بودم رو نداشت (asus n551 zu) و منم عوضش کردم با MSI GE62 که صفحه ی tft داره ولی به جرئت میتونم بگم صفحه ی این یکی برتری تمام داره به اون صفحه ی ips ی که دنبالش بودم.
خودم بعد از این که صفحشو دیدم گیج شده بودم و چن جا چک کردم که مطمئن شم tft ه.
در مورد اون زاویه دید هم بگم که نمیشه خیلی بهش اعتماد کرد چون این صفحه ی tft که الان دارم توی زوایای مختلف کوچک ترین تغیری نشون نمیده.
راهش اینه که از روی کد یا سریالی که روی جعبش هست کانفیگ دقیقش رو نیگا کنی از توی نت
خیلی از تی اف تی ها هم با افزایش دادن نور صفحه کنتراستشون کم میشه.مثلا رنگ مشکی توی نور زیاد به سفید میزنه
منم مجبور شدم با تایپ دقیق مدل و سریال در گوگل نوع پنل رو بفهمم که دو سه تا سایت از همین فروشگاههای اینترنتی امارات و کشورهای عربی بودن پیدا کردم و وقتی کانفینگ را دیدم مشخص شد اونام با قاطعیت ننوشتن فقط از جایی دیگه کپی پیست کردند و نوشتن ips .. میخوام بگم اگر این ips هستش پس چطور از زوایای بالا و پایین صفحه به کل سفید میشه. حالا از کناره ها خوبه اما از بالا و پایین نه!
داداش ممنونم از پاسخت. من مدل N551jx را خریداری کردم البته بدون قابلیت تاچ و leap motion. اینی که من خریدم هم روکش مات داره اما در مورد نوع پنل هنوزم ابهام دارم که این led هستش یا ips. چون از خود فروشنده تا اینترنت اطلاعات دوگانه ای در مورد نوع پنل وجود داره. در سایت خود ایسوس نوشته all N series ips..
خواهشا هرکس موبایل ایسوس PADFONEINFINTY2 32GB بگه ازش راضیه یا نه؟دوربین- باطری-سرعت
دوستان به جز زاویه دید، از کجا میشه متوجه شد صفحه نمایش لپتاپ ips هستش یا نه
عرضه کردنش تو ایران که خیلی مسخرن،موبایلش کم گم میاد!وگرنه از نظر سخت افزاری عالیه البته تو کاغذ نسبت به قیمت
فعلا که زنفون 2 مشکل باتری داره :/
مشکل نرم افزاری!
خیلی از کاربرای XDA مشکل باتری رو دارن