تصاویر جدید فاش شده از نکسوس هوآوی خبر از یک طراحی متفاوت در این موبایل می دهند
هواداران سری نکسوس مدت هاست که در انتظار یک تلفن هوشمند عالی هستند چرا که در سال گذشته موتورولا نتوانست انتظارات را برآورده سازد؛ نکسوس ۵ البته اکنون هنوز هم می تواند یک انتخاب مناسب ...
هواداران سری نکسوس مدت هاست که در انتظار یک تلفن هوشمند عالی هستند چرا که در سال گذشته موتورولا نتوانست انتظارات را برآورده سازد؛ نکسوس ۵ البته اکنون هنوز هم می تواند یک انتخاب مناسب قلمداد شود اما نسبت به اسمارت فون های امروزی، یک تلفن هوشمند از رده خارج یا در بهترین حالت، یک میان رده معمولی است. در سال جاری اما خبرهای خوبی برای طرفداران این برند به گوش می رسد.
گوگل امسال علاوه بر همکاری خود با ال جی، به سراغ همکاری با غول چینی به نام هوآوی نیز رفته و از همین طریق قصد دارد سرویس های خود را در کشور چین به دست کاربران برساند. حال تصاویری از همین تلفن هوشمند فاش گشته اند که می توانید آنها را در ادامه مشاهده نمایید؛ با دیجیاتو همراه باشید.
در بخش پشتی این موبایل، می توان کنار علامت نکسوس، یک دایره را نیز مشاهده کرد که در واقع هوآوی تصمیم گرفته تا سنسور اثر انگشت را در آن محل قرار دهد. اینطور که از تصاویر مشخص است، بدنه دستگاه تمام فلزی بوده و از نمایشگری ۵.۷ اینچ نیز بهره می برد. لازم به ذکر است که بر اساس اطلاعات قبلی، می توان گفت که هوآوی این نمایشگر را به رزولوشن 2K مجهز نموده. از سوی دیگر می توانید دو اسپیکر را در بخش جلوی موبایل مشاهده کنید؛ اسپیکرهایی که مشخصا از ظاهر آنها پیداست که قادر هستند صدایی رسا را در اختیارتان قرار دهند.
فردی که این تصاویر را به ثبت رسانده خبر می دهد که کیفیت ساخت موبایل بسیار بالاست و دوربین و نمایشگر آن نیز از کیفیتی عالی برخوردار هستند. از سوی دیگر، با یک نکسوس سر و کار داریم و مشخصا باید انتظار رابط کاربری خالص و زیبای اندروید را داشته باشیم، در نتیجه دیگر خبری هم از رابط کاربری خود هوآوی نیز نخواهد بود.
می توان امیدوار بود که در ماه های آینده گوگل از نکسوس های جدید خود همزمان با عرضه اندروید مارشملو، پرده برداری کند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

نا خود آگاه پشت گوشی من رو به یاد این گوشی انداخت
ZTE Grand S lite
http://www.gsmarena.com/zte_grand_s-pictures-5240.php
شرمنده ها ولی پشتش افتضاحه
شبیه وایب زد2 پرو لنوو شده با این تفاوت که زشتتره
نما جلویی خوبه ولی پشت گوشی انگار بالاش زانویی خورده !
خیلی بده طراحیش مخصوصا رنگ سفیدش
با اینکه دوستان از این طرح خوششون نیومده، اما من خوشم اومده
طراحی خاص، منو یاد موتورولا رزر انداخت
کیفیت بدنه عالی
دوربین حتما خوب، چون بهتربن فرصت واسه اینکه خودشو ثابت کنه، سابقه خوبی هم داره تو دوربین
اسپیکر فوق العاده
یو اس بی سی
صفحه با وضوح عالی و میشه حدس زد از همه لحاظ عالی
سخت افزار به روز
قیمت خوب نسبت به امکانات
تجربه خالث اندروید و بهترین ساپورت نرم افزاری
اینا دلایل من واسه خریدن این گوشی
بهترین*، خالص * :|
با اینکه هم هواوی و هم نکسوس رو دوست دارم ، ولی این طراحی یه جوریه :|
واو! :love: :|||
خیلی زشـته :/ شبیه طـرح های چند سال پیش اچ تی سیه...
هنوز با فاصله ی زیـــاد نکسوس۵ کجا و این کجا!
دقیقا حرفت روقبول دارم
باز هم هواوی
باز هم تقلید ناشیانه و ارادت خاص به سیب
چقدر زشته این گوشی خدای من !!!!
سلام.
عکس های منتشر شده فیک و تقلبی هستن،بر روی لوگوی نکسوس روی این عکس ها بررسی تخصصی صورت گرفته که نشون میده عکس ها فیک هستن.
عالیه طراحیش