تلفن هوشمند Aero از HTC مجهز به چیپست ۱۰ هسته ای مدیاتک خواهد بود
خانم «شر وانگ» مدیر عامل جدید اچ تی سی، اندکی پس از رسیدن به عنوان فعلی خبر داد که شرکتش تا پایان سال جاری از یک تلفن هوشمند بسیار عالی رونمایی خواهد کرد. در آن زمان، ...
خانم «شر وانگ» مدیر عامل جدید اچ تی سی، اندکی پس از رسیدن به عنوان فعلی خبر داد که شرکتش تا پایان سال جاری از یک تلفن هوشمند بسیار عالی رونمایی خواهد کرد. در آن زمان، شایعات مختلفی شروع شدند و سپس شاهد استفاده از نام Aero برای این موبایل بودیم.
هفته گذشته اما خبر از یک پرچمدار دیگر به گوش رسید که با نام O2 شناخته می شد و قرار بود نمایشگری ۶ اینچ به همراه رزولوشن تصویر 2K علاوه بر اسنپدراگون ۸۲۰ را به همراه داشته باشد. استفاده از اسنپدراگون ۸۲۰ به این معناست که دست کم باید در انتهای سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ انتظار حضور چنین موبایلی را بکشیم.
اما برای Aero چه اتفاقی افتاد؟ بر اساس گزارشی که امروز به شکل غیر رسمی منتشر شده، تلفن هوشمند مورد نظر در دست توسعه است و با نام HTC A9 به کاربران معرفی خواهد شد. در این گزارش همچنین ذکر گشته که موبایل جدید موسوم به A9 از چیپست ۱۰ هسته ای مدیاتک با نام Helio X20 به همراه یک نمایشگر ۲.۵ بعدی بهره خواهد گرفت.
چنین گفته می شود که A9 با دو رنگ طلایی و خاکستری تیره به بازار خواهد رسید و بین ۴۷۰ الی ۶۲۶ دلار نیز قیمت خواهد داشت. این موبایل از یک بدنه یک پارچه فلزی و همچنین دوربینی عالی بهره می برد. همانگونه که پیشتر نیز از سوی مدیر عامل اچ تی سی ذکر شده بود، A9 یا همان Aero، تا پیش از به پایان رسیدن سال میلادی جاری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
ina fln hamash shayeae hast alaki bavar nakonid
10 هسته؟مگه جنگه
هر ماه یک پرچمدار
پس من فعلا m9 plus نمیگیرم،،کاش تا یکی دو ماه وارد بازار شه :(
همانطور که مستحضر هستید در طول سال روزهایی را به افتخار افراد مشهور روزی را برایشان در نظر میگیرند گویا امروز روز آقای مستکین هست! :)
آقای مستکین خسته نباشید به خاطر زحماتتنان
تقریبا دو سال پیش اینا از اوضاع بد اچ تی سی سایتها خبر میزاشتن خیلی ناراحت میشدم
اما الان خیلی بی تفاوتم نسبت به این خبرا
چون اچ تی سی واقعا داره اشتباهاتشو به طور مکرر تکرار میکنه
واقعا طراحیه این دو سالش افتضاح بود
از حاشیه های زیاد گرفته تا ضخامت ۹ و ۱۰ میلیش
دوربین پرچمدارهاش هم به درد میان رده به پایین میخورد
یادش بخیر ی زمانی رابط سنس سلطان رابط کاربری های اندروید بود اما الان واقعا هیچی ازش نمونده
رابط سنس ۴ بهترین ورژنش بود همراه با وان اس که فوق العاده بود
خیلی حیف شد
شرط میبندم ظاهرش دقیقا شبیه M9 هست ...
خدا نکنه شاهد محو شدن نام HTC باشیم ...شاید خدش این کار رو بکنه