هوآوی Mate S مجهز به تکنولوژی فورس تاچ در لیست یک فروشگاه آنلاین قرار گرفت
در سال جاری اپل به فناوری فورس تاچ علاقه مند گشته و اکنون نیز ادعا می شود که قصد دارد همین تکنولوژی را به نمایشگر آیفون 6S بیاورد. اما پیش از اینکه اپل خبر رسمی ...
در سال جاری اپل به فناوری فورس تاچ علاقه مند گشته و اکنون نیز ادعا می شود که قصد دارد همین تکنولوژی را به نمایشگر آیفون 6S بیاورد. اما پیش از اینکه اپل خبر رسمی این موضوع را اعلام کند (اتفاقی که مشخصا طی برگزاری رویداد آیفون رخ خواهد داد) شایعاتی شنیدیم مبنی بر استفاده هوآوی از نوعی تکنولوژی که مشابه با فورس تاچ بوده و به کاربر اجازه می دهد تا با وارد کردن نیروی بیشتر به نمایشگر، منوهای دیگری را مشاهده کند.
نام این موبایل از هوآوی، Mate S بود و اکنون یک فروشگاه آنلاین به نام Oppomart، همین تلفن همراه را در لیست محصولات خود قرار داده است. بر اساس آنچه در وب سایت این فروشگاه مشاهده شده، موبایل جدید شرکت چینی قیمتی معادل ۵۹۹ دلار دارد و از نمایشگری ۵.۷ اینچ به همراه رزولوشن تمام اچ دی برخوردار است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
جالب اینکه Mate S هنوز هم از فروشگاه مذکور حذف نشده و در لیست توضیحات آن نیز می توانید اشاره به وجود فناوری فورس تاچ را مشاهده کنید.
بر اساس مشخصاتی که در فروشگاه یاد شده آمده اند، چیپست Mate S ساخته خود هوآوی با کد Kirin 935 خواهد بود. چیپستی که در برگیرنده یک پردازنده ۸ هسته ای، پردازنده گرافیکی Mali-T628 و همچنین سه گیگابایت رم LPDDR4 و یک چیپ حافظه ۶۴ گیگابایتی است که البته کاربر می تواند برای اضافه کردن حافظه، از کارت های جانبی نیز بهره گیرد.
دوربین های این موبایل نیز ۲۰ و ۸ مگاپیکسلی هستند و هوآوی یک باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری را برای تلفن همراه جدید خود در نظر گرفته. سنسور اثر انگشت، پشتیبانی از نسل چهارم شبکه های مخابراتی و اندروید ۵.۱ علاوه بر ضخامت ۷.۹ میلی متری و وزن ۱۸۵ گرمی نیز از سایر مشخصات تلفن همراه مورد بحث هستند.
باید دید در ادامه کدام شرکت اولین موبایل مجهز به فناوری فورس تاچ را به کاربران عرضه خواهد کرد. در حال حاضر گمانه زنی می شود که اپل در تاریخ نهم سپتامبر از آیفون های جدید خود پرده برداری خواهد کرد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.


به خدا قسم تا یک ساله دیگه هوآوی برند اول جهان خواهند بود و برند هایی مثل سامسونگ و اپل باید پیش هوآوی درس یاد بگیرن تا یک ساله دیگه خواهید دید کی پرچمش بالاست
ی مشت بچه الکی حرف میزنن و تعصب الکی ودشمنی الکی..عالم و ادم میدونن ک هواوی ی شرکت نوپاست و نسبت ب سابقش تو صنعت گوشی بازار رو تو دستش داره.برید الکی پول برند بدین.مدپرستا.مثلا دستتون بگیرید ک بگید اپل خوبه.برید بازار و فروش اپل و هواوی رو مقایسه کنید.هواوی پرجمت بالاست برو جلو ک سلطان صنعت گوشی هستی
من خودم طرفدار هیکس نیستم ولی این هواوی چرا انقدر ضایع بازی در میاره آخه حداقل اون s رو نمیزاشتی
apple in a nutshell
و همچنین به خدا قسم اپل و سامسونگ خیلی بهتر نیستن.والله و به پیغمبر قسم سامسونگ خدای تکنولوژی نیست.همشون فقط اسمبل طرح ها هستند.دو سال یه بار هم یه پتنت ثبت میکنند و شما هم انگار خدا معجزه کرده پنج روز تو این مجلتون چاپ میکنید
راستی مهندسان دیجیاتو لطفا خودتونو آپدیت کنید.
آقا نمیدونم منظور شما از اولی کردن اپل چیست ولی منکه اگه نرم افزار کار باشم اینو میدونم که فناوی فورس تاچی که شما میگی تو ایکس باکس مشاهده شده بود بعدا روی مک بوک ها بود .بعدشم فورس تاچ اگه قرار بود پتنتش ثبت بشه باید روی شرکت آندرو گجتز ثبت میشد.پس با این قرار اپل خیلی دیر مونده واسه فورس تاج و بنظرم نباید دزدی کنه از طرح دیگران
میشه یکی بیشتر درباره ی کاربرد فورس تاچ توضیح بده؟؟
**میشه یکی بیشتر درباره ی کاربرد فورس تاچ توضیح بده؟؟**
فعلا فرقی نداره با Hold کردن گزینه ها، *فعلا* همون کاربرد رو داره تا بعدا معلوم شه چیکارا میتونن باهاش بکنن.
ولی *به نظر من* وقتی یه چیزی جدید رو ارائه میدن اول باید دنبال کاربرد جالب، شگفت انگیز و متحیر کننده ش باشن، تا وارد کردنش؛ که تو این تکنولوژی حتی از سمت اپل این عمل انجام نشد.
*به نظر من* کاملا متعصبی و از سر دشمنی اینو میگی. کار کردی با ساعتش؟ همون هولد بودن؟ دیگه وقتی کسی فرق هولدینگ و فشارو نفهمه نیازی به بحث نداره! اگه این تکنولوژی رو یه شرکت دیگه داده بود همین خودت نیومدی بهبه و چه چه میکردی. تاکی اینطوری؟
((***به نظر من* کاملا متعصبی و از سر دشمنی اینو میگی.))
دوست عزیز من 30 سالمه و انقدر بچه نیستم با سیستم عامل ها دشمنی کنم درضمن من قبلا هم که خبر این تکنولوژی امد به شدت خوشحال شدم گفتم عالی میشه، ولی الان دیدم آنچنان کار متفاوتی هم نمیکنه فقط جایگزینه عمل Hold هست، فکر کنم انقدر هم حالیم باشه که فرق بین فشار و زمان رو بدونم.
شما نبودی ندیدی من به به چه چه هامو کردم، میخواستید باشید و ببینید.
واقعا موفقیت تو کار تکنولوژی تصادفی نیست ..
من منکر کپی های هواوی نیستم اما واقعا اگه هواوی با دادن گوشی ارزون موفق شد ، پس چرا جی ال ایکس که از اون ارزون تر میداد فروشش از اون (تو ایران حداقل) بیشتر نشد ؟؟
البته اگه من قرار باشه بین پرچمدار هواوی و سامسونگ یکی رو انتخاب کنم مطمئنا سامسونگ رو انتخاب می کنم .
آقای مستکین ب من همون حسی رو القا میکنن که آقای خلیلی صفا تو سایت همسایه القا میکنن..و جالبه اوشون هم امروز خیلی فعال هستن !! :)