ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو: مراسم رونمایی از BAAS

همراه اول امروز طی مراسمی قصد دارد با همکاری شرکت راهکار سرزمین هوشمند، از سرویسی جدید به نام Backend as a Service یا به اختصار Baas رونمایی به عمل آورد. در این روش و طی ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲ شهریور ۱۳۹۴  |  ۱۰:۰۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همراه اول امروز طی مراسمی قصد دارد با همکاری شرکت راهکار سرزمین هوشمند، از سرویسی جدید به نام Backend as a Service یا به اختصار Baas رونمایی به عمل آورد.

در این روش و طی چنین خدماتی برنامه نویسان و شرکت های طراحی و تولید برنامه های کاربردی، دیگر نیاز نیست که وقت و هزینه خود را صرف طراحی و نگهداری برنامه های سمت سرور کنند؛ به عبارت دیگر، موضوع اصلی BaaS حذف کردن پیچیدگی های راه اندازی و مدیریت زیرساخت و پس از آن در دسترس قرار دادن منابعی است که توسعه دهندگان نرم افزارهای موبایلی دقیقا به آن ها نیاز دارند.

گفتنیست از طریق BaaS برنامه نویسان قادر می شوند برنامه های خود را به قابلیت هایی همچون پردازش ابری ،ذخیره سازی اطلاعات در فضای ابری و بسیاری از نیازهایی که ملزم برنامه نویسی سمت سرور است مجهز کنند و در عین حال خدمات متدوال دیگری مانند User Management، Push Notification، Social Networking Integration ، Content Pool، Streaming به آنها ارائه خواهد شد.

مراسم رونمایی از دستاورد یاد شده امروز در تهران و در سالن همایش مجموعه فرهنگی و ورزشی تلاش برگزار می شود، تیم دیجیاتو نیز در این مراسم حاضر بوده و بنا دارد آن را در قالب وبلاگ نویسی زنده پوشش دهد.

از شما دعوت به عمل می آوریم با مراجعه به لینک زیر با ما همراه باشید.

http://live.digiato.com/baas

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • nooria

    چی هست این؟؟
    من که توضیحات رو خوندم چیزی متوجه نشدم!!

  • حسینی

    اونایی که نیومدین چیز زیادی هم از دست ندادین!
    چون یه پرزنت ساده بود(اگرچه میتونست خیلی بهتر باشه) تازه فیلمشم که هست میتونین دان کنید.

  • unknown

    خیلی خفن بووووود....

  • صمصام

    از اونجایی که به همراه اول اعتماد ندارم ، بهترین سرویس رو هم ارائه بده استفاده نمیکنم چون سرویس ها مشابه که توسط شرکت های بزرگتری مثل گوگل هست که قابل اعتمادترند

  • shs77

    آقای مقدری عزیز میشه لطف کنید و فیلم کل مراسم رو برای دانلود بزارید؟ من رو دعوت کردن امکانش نبود که برم و اینترنت درست حسابی برای زنده دیدن هم ندارم ممنون میشم کل مراسم رو برای دانلود بزارید

  • ♥♥♥--من گرافن را دوست دارم---♥♥♥

    اگه میشد کیفیت استریم رو خودمون انتخاب میکردیم خیلی خوب میشد. خط من نمیکشه حالا یه مگه

  • ALI-R

    "مجری می گوید در اختیار جوانان اینترنت پر سرعت بگذارید و الزامات حضور پر رنگ در صنعت آی تی را فراهم کنیم به یقین جوانان ما به درستی از آن استفاده خواهند کرد."
    برای مجری دست و جیغ و هوراااا ا :D

  • shs77

    ای ....

    من دعوت کردن اینجا

    ای خدا چه اشتباهی کردم نرفتم

    بخواید حتی اس ام اس دعوتش هم بهتون نشون میدم

    برنامه نویس اندروید هستم

    ای خدا....

    دانشگاه شریف - امیر کبیر و... دعوتم کردن چند دفعه ولی نرفتم ...

  • ALI-R

    دیجی جون عکس اسلایدها روهم بذار اطلاعاتمون بالا بره :)

  • بــــی طَـــرَف

    عاقا. سوال بی ربط تقصیر من نیس. هرجا پرسیدم بی جواب موند :( من پیش دانشگاهیم. شهریور افتادم. اگه یه بار دیگه بیوفتم دی ماهی وجود داره یا نه؟ (آخه از معاون دبیرستان پرسیدم میگه تمومه. دی ماه وجود نداره) از چن نفر آدم عادی پرسیدم میگن دی ماه هست. خلاصه برای من که پیش دانشگاهیم اگه شهریور افتادم بازم دی ماه هست برای امتحان مجدد؟؟یه سوال دیگه آیا جای من در پیام نور محفوظ هست برای نیم سال دوم؟ یا نه؟تشکر

    بیشتر بخوانید : http://digiato.com/user-profile/#ixzz3ji4Vnbi8

    • ALI-R

      درمورد سوال اول: پارسال که بود ولی برای امتحان باید مدارس ازراه دور ثبت نام کنی

      • بــــی طَـــرَف

        ینی چی؟ ینی مجددا پیش رو بخونم !!؟؟:|

        • ali.n

          همونطور که دوستان گفتن ،باید بری مراکز اموزش از راه دور اصتلاحا شبانه یا بزرگ سالان هم میگن و ثبت نام کنی و دی امتحان بدی ،،البته دو سه سال پیش میدونم اینجور بود ،،،،در مورد دانشگاه هم حتما به خود دانشگاه مراجعه کن و اطلاعات کامل رو ازشون بگیر ببین ارائه مدرکی ،نام نویسی ،چیزی ،،،لازم نداره.

        • Yaya

          مراکز آموزش از راه دور واحد هایی که افتادی رو ثبت نام می کنی و فکر کنم دی ماه امتحان اون واحد ها رو ازت میگیرن واحد هایی که افتادی نهاییه ؟

          • بــــی طَـــرَف

            یه نهایی. دو تا داخلی

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی