همراه اول امروز طی مراسمی قصد دارد با همکاری شرکت راهکار سرزمین هوشمند، از سرویسی جدید به نام Backend as a Service یا به اختصار Baas رونمایی به عمل آورد.
در این روش و طی چنین خدماتی برنامه نویسان و شرکت های طراحی و تولید برنامه های کاربردی، دیگر نیاز نیست که وقت و هزینه خود را صرف طراحی و نگهداری برنامه های سمت سرور کنند؛ به عبارت دیگر، موضوع اصلی BaaS حذف کردن پیچیدگی های راه اندازی و مدیریت زیرساخت و پس از آن در دسترس قرار دادن منابعی است که توسعه دهندگان نرم افزارهای موبایلی دقیقا به آن ها نیاز دارند.
گفتنیست از طریق BaaS برنامه نویسان قادر می شوند برنامه های خود را به قابلیت هایی همچون پردازش ابری ،ذخیره سازی اطلاعات در فضای ابری و بسیاری از نیازهایی که ملزم برنامه نویسی سمت سرور است مجهز کنند و در عین حال خدمات متدوال دیگری مانند User Management، Push Notification، Social Networking Integration ، Content Pool، Streaming به آنها ارائه خواهد شد.
مراسم رونمایی از دستاورد یاد شده امروز در تهران و در سالن همایش مجموعه فرهنگی و ورزشی تلاش برگزار می شود، تیم دیجیاتو نیز در این مراسم حاضر بوده و بنا دارد آن را در قالب وبلاگ نویسی زنده پوشش دهد.
از شما دعوت به عمل می آوریم با مراجعه به لینک زیر با ما همراه باشید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
چی هست این؟؟
من که توضیحات رو خوندم چیزی متوجه نشدم!!
اونایی که نیومدین چیز زیادی هم از دست ندادین!
چون یه پرزنت ساده بود(اگرچه میتونست خیلی بهتر باشه) تازه فیلمشم که هست میتونین دان کنید.
خیلی خفن بووووود....
از اونجایی که به همراه اول اعتماد ندارم ، بهترین سرویس رو هم ارائه بده استفاده نمیکنم چون سرویس ها مشابه که توسط شرکت های بزرگتری مثل گوگل هست که قابل اعتمادترند
آقای مقدری عزیز میشه لطف کنید و فیلم کل مراسم رو برای دانلود بزارید؟ من رو دعوت کردن امکانش نبود که برم و اینترنت درست حسابی برای زنده دیدن هم ندارم ممنون میشم کل مراسم رو برای دانلود بزارید
اگه میشد کیفیت استریم رو خودمون انتخاب میکردیم خیلی خوب میشد. خط من نمیکشه حالا یه مگه
"مجری می گوید در اختیار جوانان اینترنت پر سرعت بگذارید و الزامات حضور پر رنگ در صنعت آی تی را فراهم کنیم به یقین جوانان ما به درستی از آن استفاده خواهند کرد."
برای مجری دست و جیغ و هوراااا ا :D
ای ....
من دعوت کردن اینجا
ای خدا چه اشتباهی کردم نرفتم
بخواید حتی اس ام اس دعوتش هم بهتون نشون میدم
برنامه نویس اندروید هستم
ای خدا....
دانشگاه شریف - امیر کبیر و... دعوتم کردن چند دفعه ولی نرفتم ...
دیجی جون عکس اسلایدها روهم بذار اطلاعاتمون بالا بره :)
عاقا. سوال بی ربط تقصیر من نیس. هرجا پرسیدم بی جواب موند :( من پیش دانشگاهیم. شهریور افتادم. اگه یه بار دیگه بیوفتم دی ماهی وجود داره یا نه؟ (آخه از معاون دبیرستان پرسیدم میگه تمومه. دی ماه وجود نداره) از چن نفر آدم عادی پرسیدم میگن دی ماه هست. خلاصه برای من که پیش دانشگاهیم اگه شهریور افتادم بازم دی ماه هست برای امتحان مجدد؟؟یه سوال دیگه آیا جای من در پیام نور محفوظ هست برای نیم سال دوم؟ یا نه؟تشکر
بیشتر بخوانید : http://digiato.com/user-profile/#ixzz3ji4Vnbi8
درمورد سوال اول: پارسال که بود ولی برای امتحان باید مدارس ازراه دور ثبت نام کنی
ینی چی؟ ینی مجددا پیش رو بخونم !!؟؟:|
همونطور که دوستان گفتن ،باید بری مراکز اموزش از راه دور اصتلاحا شبانه یا بزرگ سالان هم میگن و ثبت نام کنی و دی امتحان بدی ،،البته دو سه سال پیش میدونم اینجور بود ،،،،در مورد دانشگاه هم حتما به خود دانشگاه مراجعه کن و اطلاعات کامل رو ازشون بگیر ببین ارائه مدرکی ،نام نویسی ،چیزی ،،،لازم نداره.
مراکز آموزش از راه دور واحد هایی که افتادی رو ثبت نام می کنی و فکر کنم دی ماه امتحان اون واحد ها رو ازت میگیرن واحد هایی که افتادی نهاییه ؟
یه نهایی. دو تا داخلی