انتشار تصویری از تلفن هوشمند HTC A9 که شباهت باورنکردنی اش به آیفون 6 را نشان می دهد
حتما موبایل A9 اچ تی سی را که روز گذشته خبری را در مورد آن منتشر کردیم به یاد دارید؛ اخیرا تصویری از این تلفن هوشمند منتشر گردیده که نشان می دهد از نظر طراحی شباهت ...
حتما موبایل A9 اچ تی سی را که روز گذشته خبری را در مورد آن منتشر کردیم به یاد دارید؛ اخیرا تصویری از این تلفن هوشمند منتشر گردیده که نشان می دهد از نظر طراحی شباهت زیادی به آیفون 6 اپل دارد.
تصویری که در ادامه می بینید در سایت اجتماعی چین به نام Weibo منتشر گردیده و منبع آن مدعی شده که این دستگاه همان A9 اچ تی است که به زودی معرفی می گردد.
در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
در کنار تصویر این تلفن هوشمند می توانید آیفون اپل را مشاهده نمایید که شباهتی عجیب به یکدیگر دارند و انتشار این عکس رندرهای قبلی منتشر شده از تلفن هوشمند آتی این کمپانی تایوانی را تایید می کند.
البته این را هم باید اضافه کنیم که در حال حاضر امکان تایید یا رد صحت این تصاویر وجود ندارد و شاید بهتر باشد نظر شما را در این رابطه بدانید. آیا این تصاویر واقعی هستند؟ و اگر اینطور است علت چنین اقدامی از سوی اچ تی سی چیست؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

مسخره ترین رنگ رو بین تمام گوشیا داره خیلی خزه خدایی :\
htc m7 هم این خطوط رو داشت
پس نمیشه گفت کپی کرده
كلاً افتضاحه،همه شركتها دارن از رو اپل كپي ميكنن،محصولات جديد سامسونگ همينه،نخوردن حافظه جانبي،طراحي بدنه ....به نظر من شركت هايي كه از اپل كپي ميكنن تو اينده خيلي از بازارشونو از دست ميدن
ب لطف دیجیاتو ک طرفدار سفت و سخت اپل و سامسونگه، راجب هر برندی یه خبر بیاد سر تیتر مینویسه شایعه ولی حالا یه عکس بی کیفیت هم گیر اوردن معلوم نیس از کجا میگن کپیی باور نکردنی اچ تی سی از اپل! :|
دیجاتو و طرفداری از سامسونگ؟غیر ممکنه:/
هیچ شباهتی در کار نیس، این فقط از پشت گوشی هم هس یه کوچیکتر شدن لنز شد شباهت؟!
پس فریم فلزی دور اس 6 چیه؟! اون نوآوریه حتما!
وقتی اچ تی سی داشت m7 رو طراحی میکرد اخه اپل کجای کار بود! اپل از اچ تی سی اسکی رفته
کمی تحقیق کنید بعد نظر بدید .
این طراحی 2013 htc هستش که به پسر شایسته ی سال لغب گرفت (htc m 7)
بهترین در اسمارت فون ها .
مقلد بودن زیرکانه ی آیفون واضحه .
منظورت لقبه دیگه؟
ایول
طرفدارای اپل ببینید که کی کپی برداره حالا هی بیاد به برندهای دیگ بگید کپی بردار حالا خودتون دیدید که طراحی آیفون6 ،اسکی از htc بوده
دو تا خط کپی حساب نمیشه چون تو اکثر محصولات htc که قبل آیفون 6 ساخته شدن بوده و خب این کپی نمیشه ولی حذف انحنای پشت گوشی و کوچک تر کردن سنسور دوربین ،گوشی رو به آیفون 6 بیشتر شبیه کرده .یه ذره هم جنسش شبیه قوطی های روغن نباتی شده چرا؟
اول این که اصلا هم کپی نیست!این مدل طراحی ماله خوده htc هستش که اپل از روش اسکی رفته، خط های پشت ایفون ۶ رو یادتون رفته؟
دوم اینکه مطمئنا این شکلی نیست.
مگه دروغ میگم منفی میدید!
اسمشو باید میزاشتن HTC iPhone 6