ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو: مراسم ایرانسل [به پایان رسید]

به نظر می رسد که ایرانسل این روزها به شدت فعالیت های خود را افزایش داده است. این شرکت پس از اینکه چند روز پیش تفاهم نامه ترابردپذیری را به امضا رساند و مجوز ارائه وایمکس ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۳ شهریور ۱۳۹۴  |  ۱۱:۲۴

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

به نظر می رسد که ایرانسل این روزها به شدت فعالیت های خود را افزایش داده است. این شرکت پس از اینکه چند روز پیش تفاهم نامه ترابردپذیری را به امضا رساند و مجوز ارائه وایمکس سراسری را دریافت نمود، کنفرانسی را ترتیب داد و سپس به معرفی محصولات و سرویس های جدیدش پرداخت.

امروز نیز اپراتور دوم کنفرانسی دیگر را ترتیب داده است و قصد دارد در آن به ارائه گزارش عملکرد خود در سال گذشته بپردازد و از برنامه هایش برای آینده بگوید.

تیم دیجیاتو در ساختمان مرکزی ایرانسل مستقر شده است تا این رویداد را به صورت زنده برای شما پوشش دهد. وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو را از طریق لینک زیر می توانید دنبال کنید:

http://live.digiato.com/irancell2015

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Ayoob

    کیفیت خدمات در حد صفر ....

  • mamli

    مشکل ما سرعت اینترنت ایرانسل نیست، مشکل ما کیفیت خدماته.
    این منطقه که ما هستیم ، اینترنتش ثانیه ای قطع و وصل میشه!

    ساعات اوج مصرف که دیگه گوگل هم بزور باز میشه.

  • ایرانسل هر روز بد تر از دیروز

    تا قبل از ماه رمضان خوب بود و از اون موقع تا حالا همش در حال بدتر شدنه 1 قطع 3g من قبلا 3g برام در دسترس بود ولی حالا 2g هم همش قطع وصل بجز شبا که اثباتش خوبه 2. حذف بسته های عالی اینترنت شبانه و نامحدود که کلا همه رو حذف کرد حتی 1 گیگ هزار تومان 2 شب تا 8 صبح کلا داره همش بدتر میشه نه فقط برای من بلکه اکثر مردم ایرانسل دیگه هیچ فایده ای ندارد تازه شبکش خیلی مشکل داره برای ارسال شارژ کد به کد هم مینویسه دوباره تلاش کن سیستم مشکل داره دیگه ایرانسل نابود شد......

  • سعید

    اینکه فلان تکنولوژی رو اریکشون ساخته و ما خیلی زود آوردیم شاهکار نیست، اپل و سامسونگ هم گوشی میسازه هفته بعدش ایرانی ها میخرن. خودت چیکار کردی؟
    اولش که همش آمار پول بود که فلان قدر تونستیم از مردم پول بگیریم. شاهکار کردین،
    من الان کسی رو میشناسم به نون شبش محتاجه ولی شارژ ایرانسل میخره به ناچار...
    تمام شاهکار شما اینه که مجوز بدون رقیب دارید و هر چقدر بخوایید باهاش پول در میارید، راست میگید بزارید اپراتورهای خارجی بیان ایران...
    ضمنا اون اعداد آپلود و دانلود همش نمایشه و چیزی که دست مردمه به مراتب کمتر از ایناس ، خودتون بهتر میدونید در این شرایط رو این هم میشه اسم کلاهبرداری روش گذاشت ...

  • Positron5

    یه سوال این سیمکارت هایی که داره روش مانور میده و
    رو کنتور انداخته همین میکروکنترلر ها نیستند . اینا که دانشجوی رشته ی برق هم ده برابر بهترشو میسازه

  • حمید

    ایرانسل انقدر دروغ نگو هنوز شبکه 3جیت درست کار نمکنه تبلیغ4جی میکنی این کاره شما دزدیه چیزی که تداری میفروشی

  • ALI-R

    دیجی همش رو ابرایی که! :||||

مطالب پیشنهادی