قیمت آیفون 6 اس لو رفت؛ افزایشی در کار نیست
در حالی که اپل قرار است در تاریخ ۱۸ شهریور از آیفون جدیدش رو نمایی به عمل آورد، هلندی ها پیش دستی کرده و قیمت این محصول را در اینترنت منتشر کرده اند. به گفته ...
در حالی که اپل قرار است در تاریخ ۱۸ شهریور از آیفون جدیدش رو نمایی به عمل آورد، هلندی ها پیش دستی کرده و قیمت این محصول را در اینترنت منتشر کرده اند. به گفته منابع هلندی، قیمت آیفون های جدید در مقایسه با نسل قبلی تفاوتی نداشته و کاربران می توانند با همان هزینه قبلی، محصولات جدید اپل را تهیه نمایند.
هلندی ها همچنین اعلام کرده اند که تنها دو هفته پس از معرفی آیفون های جدید، عرضه این دستگاه ها در فروشگاه های این کشور آغاز خواهد شد.
با این تفاسیر نسل جدید آیفون با قیمت زیر در اروپا به فروش می رسد:
آیفون 6 اس
iPhone 6S (Space Grey) 16GB/64GB/128GB - €699/€799/€899
iPhone 6S (Silver) 16GB/64GB/128GB - €699/€799/€899
iPhone 6S (Gold) 16/64GB/128GB - €699/€799/€899
آیفون ۶ اس پلاس
iPhone 6S Plus (Space Grey) 16GB/64GB/128GB - €799/€899/€999
iPhone 6S Plus (Silver) 16GB/64GB/128GB - €799/€899/€999
iPhone 6S Plus (Gold) 16/64GB/128GB - €799/€899/€999
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
بیکاری میخوای چند ملیون بدی به گوشی که مونتاژ چین هست درسته قطعاتش از امریکا میاد ولی مونتاژ چین هست اصلا بی فایده هست چینی ها بعضی از قطعات امریکایی رو بر میدارن بعد جاش قطعه تقلبی خودشون رو میزارند.اگه بتونید گوشی اپل که مونتاژش رو خود امریکا انجام میده بخرید که عالی هس ولی تو ایران نیس چون اپل ایران رو تحریم کرده واگر اشنایی در امریکا داشته باشید که حله واگر میخوای از تو ایران بخری عزیز من نخر قطعات چینی توش به کار رفته
واااااای من عاشق تاچ جدیدشم عالیییییه اصن بی نزیره . پیشنهاد میکنم 6s plus رو بگیرید کارایش زیادبا 6s فرقی نداره اما از نزر زیبایی بهتره ارزش کمی قیمت بالا تر رو داره
به گزارش خبرآنلاین، قیمتهای پیشنهادی که مبنای واقعی ندارند و صرفاً ناشی از هیجان دلالان و حرص و طمع خریدارانی که میخواهند اولین نفر باشند قیمتهای این دو مدل را تا 9 میلیون تومان بالابرده است.
بر این اساس آیفون 6 اس بین 3میلیون و 790 هزار تومان تا 9 میلیون تومان فروخته میشود و آیفون 6 اس پلاس نیز بین 5 میلیون 100 هزار تومان تا 6 میلیون و 300 هزار تومان فروخته میشود.
جزییات برخی گوشیهای آیفون 6 اس به شرح زیر است:
64 گیگ / به رنگ رز گلد / آماده تحویل بلافاصله در تهران به قیمت 9 میلیون تومان
64 گیگ / رنگ خاکستری/ تحویل 48 ساعته بدون گارانتی به قیمت 3 میلیون 790 هزار تومان
16 گیگ گلد / بدون گارانتی به قیمت 3 میلیون و 990 هزار تومان
16 گیگ رز گلد بدون گارانتی به قیمت 4 میلیون و 390 هزار تومان
اما قیمت آیفون 6 اس پلاس نیز که در بازار بدون مبنا فروخته میشود نیز به شرح زیر است:
64 گیگ گلد تحویل 48 ساعته به قیمت 5 میلیون و 900 هزار تومان
16 گیگ گلد تحویل دوروزه به قیمت 5 میلیون و100 هزار تومان
128 گیگ گلد تحویل دوروزه به قیمت 6 میلیون و 300 هزار تومان
واقعاً چه خبره تووووو ایران؟؟؟؟
فقط تو ایران قیمت ها فضایی هست وگرنه توی دیگر کشورها به همون قیمت دلاره که اعلام میکنن
من میخام تا دوماه دیگه گوشی بخرم اما موندم چی بگیرم گوشیم الان سونی اکسپریا امه که همش استوریجش پرمیشه وخودبخودمیزنگن دردسترس نیستمو...خلاصه مکافات دارم،پولم 1.200ءچه گوشی ای بخرم که خوب باشه اصلاهم گوشی بازنیستم یچیزخوب میخام همه میگن سامسونگ بگیر
قيمت ايفون 6s
5/850
من كاري ندارم جديد اومد قديديمي اومد فقط اپديت هاي اي او اس خودش رو جوري به مدل هاي پايين تر پردازنده هاي ا٧ و ايفون ٥sبده كه گوشي هنگ نكنه و به *******بره كلي اطلاعات دارم تو گوشي و نميتونم اينارو به ي گوشي ديگه انتقال بدم گوشي مورد علاقه خودمم بلك بري هست و مدل لمسي بلك بري پورشه ديزاين رو دارم فقط با ايفون كار هاي اداري رو ميكنم كه متاسفانه وقطي اپديت جديد ميده مدل هاي قديمي به ***** ميره امروز اي او اس ٩ رو تو گوشي من پيشنهاد داد ولي از ترس هنگ كردن گوشي رو از اي او اس ٨.٣به بالا ارتقا ندادم اگه ارتقا داديد و مشكلي نبود به من هم بگيد.
و راستي دوستان به من برا كار هاي اداري بلك بري پاسپورت رو به من پيشنهاد كردند ايا خوبه ؟ و برا كار هاي اداري جواب گو هست؟
امیدوارم مثل6 پشتش ساده نباشه مثل 5sشیک باشه
سلام علیکم ما بلاخره میتونیم 6 رو بخریم این همه انتظار بالاخره نسل جدید اومد تا ما نسل قبل رو بخریم من همیشه این سیاستو دنبال کردم
تصدقتون ؛ یه آیفون ۵ اس ۳۲ گیگ ناز داشتم ضربه بسیار شدید جگرشو در آورد دادمش تعمیر گاه دیدم داره لفتش میده گفتم برم یه ال جی G4 که جدیدترینشه رو بگیرم تا چند روز دیگه که آیفون 6Sبیاد بی گوشی نباشم و کلا یه گوشی اندرویدی داشته باشم ؛ البته تبلت اندرویدی داشتم و کاملا آشنا با اندروید هستم و بودم اما چشمتون روز بد نبینه درسته LG G4 خیلی صفحه نمایش و دوربین بی نظیری داره و اندروید گوشیم آخرین ورژن بود درسته جنس بدنه پشتی چرم و قشنگ بود اما احساس می کردم داره خفم میکنه و راه گلومو بسته ؛ سعی کردم به خودم بقبولونم بهش بیشتر عادت می کنم اما هر بار که باهاش کار می کردم بیشتر از اندروید بدم میومد واقعا IOS بی نظیره اپل مال بابام نیست و منافعش به جیب من نمی ره اما اونی که تفاوت رو درک کنه اونی که با تکنولوژی آشنا باشه حتی اونی که یه کوچولو اینا رو بفهم متوجه میشه این کجا و آن کجا ؛ اپل خصوصا آیفونش مساویست با آنچه شما خواسته اید ؛ سرچش می ارزه به همه چیز تو لپ تاپشم همینطوره تو همه چیش بهترینه بابا زور که نیست ؛ سامسونگ صد مدل گوشی میزنه هم خودشونو هم مردمو خل کردن اما اپل با وقاره سالی یکی دو تا میزنه نه بسیار متفاوت بلکه با اندک تفاوت؛ اونم تفاوت دلچسب و کاربردی ؛ با ارقام آمار دروغینم کار نمیکنه مثل پیکسلهای دوربین و سی پی یو و جنگ ۴ و ۸ هسته ای و دنیایی آپشن بازاری بیخود و افت قیمتهای مسخره گوشیهاش و دزدی های تکنولوژیش که البته به نفع استفاده کنندست تو این قسمتش ( اما نشان از ضایع بودنشون داره و ریز بودنشون ) مخلص کلام اونی که با آیفون کار کنه نمی تونه با چیز دیگه کار کنه پول بیشتری میدین اما وقتی باهاش کار می کنین جزعی از وجود شما میشه جزعی از مغز شما چون متجانسه با ذهن انسان و یه سال بعد قیمتش افت آنچنانی نکرده ولی سامسونگ و ال جی و هواوی هفته به هفته نباشه ماه به ماه افت ضایع دارن؛ امید وارم همه بتونن گوشی آیفون داشته باشن و از تکنولوژی برتر این عصر لذت ببرن و احترام به مصرف کننده رو در هر لمسش حس کنن ؛ فدای همتون -صادق ف از چالوس
vaghean ba harfeton movafegham,awwwliiiiii
درآمد اپل بر پاييه اعتماد و رضايته،،،نمياد كاري كنه مشتريش رو از دست بده ،،،اون شركت ٧٠٠مليارد دلار سرمايه داره نيازي به اضاف كردن نداره همينكه اين حس رو تو مشتري ايجاد ميكنه كه با وجود اين همه تغييرات قيمتش تغيير نكرده باعث ميشه مشتري بره گوشيش رو بخره كه به جاي گرون فروختن سود بيشتري از فروش تعداد گوشيهاش ميكنه