راه اندازی شبکه های 3G و 4G موبایل در متروی تهران توسط ایرانسل
تا پیش از این دسترسی کاربران ایرانسل به شبکه های نسل سوم و چهارم موبایل در متروی تهران فراهم نبود که خوشبختانه براساس جدیدترین خبر دریافتی از سوی این شرکت، این امکان فراهم گردیده که در ادامه ...
تا پیش از این دسترسی کاربران ایرانسل به شبکه های نسل سوم و چهارم موبایل در متروی تهران فراهم نبود که خوشبختانه براساس جدیدترین خبر دریافتی از سوی این شرکت، این امکان فراهم گردیده که در ادامه توجه شما را به بیانیه خبری اپراتور دوم کشور در این رابطه جلب می کنیم.
با دیجیاتو همراه باشید.
ایرانسل از راه اندازی شبکههای نسل سه (3G) و چهار (4G/LTE) بعنوان سریعترین شبکه اینترنت کشور در خطوط متروی تهران خبر داد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در حال حاضر ایستگاهها مولوی، حسنآباد، گلبرگ و سبلان تحت پوشش شبکه نسل سه و چهار ایرانسل قرار گرفتهاند و با ادامه همکاری مدیریت متروی تهران، به سرعت سایر ایستگاهها، تحت پوشش خدمات باندپهن همراه ایرانسل قرار خواهند گرفت.
پیش از این تعدادی از ایستگاههای متروی شهرهای شیراز و مشهد مقدس تحت پوشش شبکه باندپهن همراه ایرانسل قرار گرفته بود.
براساس این گزارش، در حال حاضر بیش از ۴۱۸ شهر و دهستان و ۵۶ مسیر جادهای اصلی در تمامی ۳۱ استان کشور، تحت پوشش شبکه 3G و بیش از 90 شهر و دهستان، تحت پوشش خدمات 4G/LTE ایرانسل قرار دارند.نقشه و فهرست شهرهای تحت پوشش خدمات باندپهن همراه ایرانسل، از طریق وبسایت این شرکت به نشانیirancell.ir قابل مشاهده است.
برای اتصال به شبکه 4G ایرانسل کافیست مشترکین ضمن تعویض سیمکارت فعلی خود به سیمکارت نسل چهارم و یا همان یوسیم و یا خرید یوسیم جدید، این سیمکارت را در تلفن همراه دارای قابلیت پشتیبانی از خدمات نسل چهارم ایرانسل قرار داده و تنظیمات مربوطه را روی موبایلخود اعمال کنند. استفاده از تمامی بستههای اینترنت همراه ایرانسل، براساس منطقه تحت پوشش، نوع سیمکارت و تنظیمات تلفن همراه، بدون محدودیت در سرعت و فناوری، برای تمامی مشترکین سیمکارت های دائمی، اعتباری و دیتای ایرانسل امکان پذیر است.
برای مشاهده اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات باندپهن همراه ایرانسل، نقشه و فهرست مناطق تحت پوشش،تنظیمات لازم، بستههای اینترنت همراه و مودمهای ایرانسل به irancell.ir مراجعه کنید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
تمام مشکلات مشترکین ایرانسل عدم پوشش نسل سوم و چهارم در داخل مترو بود که به حمد الهی رفع رجوع شد.
خب خدا رو شکر، فقط همین یه مشکل رو داشتیم که به لطف خدا و ایرانسل حل و فصل شد.
متروی شیراز که خیلی وقته داره!
پس چرا تو استان مرکزی که 12 تا شهرستان داره فقط اراک و خمین و ساوه 3G میگیره
اینجوری 418 تا شهر رو 3G کردن.
هرکسی تعداد شهرهای استان نشون و تعداد شهرهای 3G استان نشون رو بفرسته ببینیم چه قدر ایرانسل راست میگه
اول بره آنتن دهی و سرعت افتضاحه اینترنت تو شهرها درست بکنه بعد بره تو مترو مثلا نسل سومه از نسل دومم بد تره
اول بهتره فکری به حال آنتن دهی بکنند بعد بیاند 3G توی مترو ارائه بدند.
ایرانسل با چه رویی این شعار ها رو میده ؟! تو بسته ها اسمی از سرعت برده نشده ، من یه مدت از 3g ایرانسل استفاده می کردم و مجبور بودم با سرعت 90 کیلوبایت دانلود کنم ! دقت کنید 90 کیلوبایت درحالی که مبنای سرعت 3g سرعت 4 مگ تعریف شده ... حالا 4g جای خود دارد :))
ایرانسل هم بره خودش رو مسخره کنه با این سرعت و تحت پوششی که داره.
خدایی طوری تبلیغ میکنن انگار دارن نسل ۵ اراعه میدن.
اميدوارم به زودى متروى اهواز هم شروع به كار كنه
بزازید سرعت اینترنت های مختلف سیمکارت جهانی رو مقایسه کنیم با مال ایران
جهانی :
اینترنت 2g سرعت دانلود بین 400 تا 500کیلوبات بر ثانیه
اینترنت 3g سرعت دانلود بین 2 تا 10 مگابایت بر ثانیه
اینترنت 4g سرعت دانلود بستگی به پول پرداخت شده 10 تا 72 مگ بر ثانیه
توجه کنید قیمت اینترنت اونجا بسیار بالا تر از ایزان هست البته اینترنت سیم کارت
ایران 2g سرعت دانلود 10 تا 20 کیلوبایت بر ثانیه
سرعت دانلود 3g بین 100 تا 600 کلوبایت بر ثانیه
سرعت دانلود 4g بین 500 تا 2.5 مگ بر ثانیه
دیگه خوتون حساب کنید
الان با 3G ایرانسل تا ۱۹ مگابیت هم سرعتم میرسه
تو خیلی از مناطق هم استفاده کردم تازه سرعتشون از محله ما هم بالاتر بود
شماها کجایید؟
شما کدوم کره هستید مریخ هستید نه ایرانسل اونجا فرق داره دوست عزیز حداقل خالی نبیند پهنای 3g نهایتا 10 مگ هست یعنی عالی
من نه نماینده شرکت ایرانسلم نه شما منو میشناسی که بخوام دروغ بگم شماها بلد نیستید دیوایسهاتون رو اپتیمایز کنید تا از حداکثر پهنای باند استفاده کنه
دوست عزیز اولا که من خوره هستم تو دیوایس ها این 1 دوما من از کجا بدونم شما از طرف ایرانسل نییتی این 2 سوما کل بیشترین پهنای باند جهان تو 3g 10 مگ هست سرعت دانلود چی زدی حالت خوبه
خب شما که بلدی به ما هم بگو