انتشار ویدیوی جدیدی از اکسپریا Z5 که همه زوایای آن را به نمایش می کشد
همانگونه که در روز گذشته نیز برایتان گفتیم، سونی تصمیم دارد تا در چهارشنبه همین هفته، از پرچمدار جدید خود موسوم به اکسپریا Z5 پرده برداری نماید. گفتنیست که شرکت ژاپنی در این تاریخ می ...
همانگونه که در روز گذشته نیز برایتان گفتیم، سونی تصمیم دارد تا در چهارشنبه همین هفته، از پرچمدار جدید خود موسوم به اکسپریا Z5 پرده برداری نماید. گفتنیست که شرکت ژاپنی در این تاریخ می خواهد ۳ موبایل با کد Z5 را برای علاقه مندان به تکنولوژی در برلین و نمایشگاه IFA، روی صحنه ببرد.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
هر سه مدل دارای دوربین ۲۳ مگاپیکسل و سنسور اثر انگشست خواهند بود. در این میان حتی خبر رسیده بود که نسخه Premium از Z5 دارای یک نمایشگر 4K خواهد بود که البته صحت این مطلب هنوز چندان روشن نیست و به احتمال زیاد سونی از نمایشگری با رزولوشن 2K در این تلفن هوشمند استفاده خواهد کرد.
سنسور اثر انگشت اما حکایت جالبی دارد. سونی تصمیم گرفته تا این حسگر را در لبه سمت راست موبایل و در کلید Power که برای روشن و خاموش کردن موبایل استفاده می شود، جای دهد. به نظر می رسد که همین موضوع، تا حدی باعث افزایش ضخامت سری جدید موبایل های سونی شده است که البته باید منتظر اعلام رسمی ماند و دید که در عمل شرکت ژاپنی چگونه قادر شده تا سنسور یاد شده را در گوشه سمت راست موبایل خود قرار دهد.
به نظر می رسد که سونی باز هم از چیپست قدرتمند اما مشکل دار اسنپدراگون ۸۱۰ استفاده کرده. کمپانی ژاپنی در موبایل های Z4 و +Z3 نیز از این سیستم-بر-چیپ بهره گرفته بود که گاهی کاربران با مشکلاتی در زمینه ایجاد گرمای بیش از حد و توقف برخی از فعالیت ها در موبایل خود رو به رو می شدند.
حال اما ویدیویی منتشر گشته که یک شخص، اکسپریا Z5 را در دست می گیرد و در مورد آن صحبت می کند. این ویدیو البته به زبان فرانسوی است اما در هر صورت، می توانید ابعاد مختلف و کامل Z5 به همراه ظاهر نرم افزاری به کار رفته در آن را مشاهده نمایید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
گوشی خیلی خوبیه ولی به نظرم یه مشکلی هست....هرچند اسمش رو نمیشه گذاشت مشکل ... چند وقت پیش خود دیجیاتو یه پست گذاشت که سونی قراره رابط کاربریش رو تغییر بده و یه نسخه ازمایشی رابط کاربری جدیدش رو روی گوشی های اکسپریا زد 3 تو بعضی کشور های اروپا به صورت ازمایشی نصب کنه و نظرات مردم رو که از اون رابط بتا استفاده میکردن رو متوجه بشه .... پس چرا الان رابط کاربری زد5 با سری های قبلی فرق چندانی نکرده :|
ببینید دوستان انقد ب سونی گیر ندین ب نظر من سونی بهترین گوشی هستش ک تا به حال دیدم والا من از همه چیز سونی راضیم مخصوصا از z5 ک خدایی سنگ تموم گذاشته. والا صفحه 4k چیز کمی نیست. اگرم ب پردازنده اسنپ 810 گیر میدین باید بگم چیز مهمی نیست و تو اپدیت هایی ک براش اومده بر طرف شده پس ب نظر من هرکی ب سونی گیر بده حالش خوب نیست
سونی یه چیز دیگست....
یه سوال. بلندگو های این گوشی کجاس؟!!
زیرش باید باشه
وای اگه صفحه نمایش پرمیوم همون ایگزو شارپ باشه که چند وقت پیش معرفی کرد، دیگه باید همه جمع کنن برن...
باسلام خدمت همه دوستان باید به مطالبتون اضافه کنم که این چیپست 810اصلاح شده از طرف خود کمپانی کوالکام قول داده شده که مشکل داغ شدن تاحد بسیار زیادی کاهش یافته و تاییدشم اینه که سونی کلاک پردازشش رو دوهزار گذاشته یعنی اطمینان داشته که این پردازنده دیگه به شدت قبل داغ نمیکنه
عالیه اگه این جوری که میگن 4k داشته باشه و سنسور اثر انگشت حتما میخرمش.من نمیدونم چرا اینقد به سونی گیر میدن سامسونگ از گلکسی s همین طراحی دکمه هوم فیزیکی رو داشته و تازه داخل S6 که خیلی ها خوششون اومده این طراحی داخل زد وان سونی بوده الان هم داخل زد پنج تکامل زیادی داشته فقط میتونم بگم شاید یکم پردازنده اش مشکله که اونم بچهها که دارن گفتن با آپدیت آخری خیلی خوب شده. من از زمان سونی اریکسون تمام پرچمدار های سونی رو داشتم مثل arc s مثل Xperia s و... و الان هم حتما باید پنجش رو بخرم
ببینم این همون سونی نبود که میگفت رزولوشن FHDواسه گوشی کافیه؟؟؟شما ها همونی نبودین که الجی و بقیه رو واسه رزولوشن2Kمسخره میکردین؟؟؟پس چی شد؟؟؟یکی توضیح بده دقیقا...
الان هم میخواد دهن اونایی که میگن فولاد اچ دی دیگه چیه رو ببنده
رزولوشن 4 کی کجا بود
اثر انگشتم نداره حالا ببینید کی میگم
اون فقط یه کلید پاور فیزیکیه
شرط میبندی؟؟
سوني ورشكست شدي رفت ...الفاتحه
سونی ناامیدم کرد دیگه سمتش نمیرم ...
زد۲ دارم به حدی داغ میکنه...... هنگام ۳G که میخواد بترکه بعضی موقع ها میزارمش تو یخچال تا خنک شه ... جدی میگم شوخی نبود.
سلام ی سری ب پیج ما بزنید ت اینستا و از دیدن عکسهایِ گرفته شده با اکسپریا لذت ببرید این آدرس پیجمونه its_a_Xperia اینم آدرس پیجمونه البته فقط سونی بازا بیان