ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند Vibe P1 از لنوو مجهز به سیستم خنک کننده مایع خواهد بود

به زمان برگزاری نمایشگاه تجاری IFA نزدیک و نزدیک تر می شویم و اکنون شایعات در مورد محصولات مختلف نیز در حال قوت گرفتن هستند. انتظار می رود که در این نمایشگاه، شاهد معرفی برخی ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۱۰ شهریور ۱۳۹۴  |  ۱۲:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

به زمان برگزاری نمایشگاه تجاری IFA نزدیک و نزدیک تر می شویم و اکنون شایعات در مورد محصولات مختلف نیز در حال قوت گرفتن هستند. انتظار می رود که در این نمایشگاه، شاهد معرفی برخی تلفن و ساعت های هوشمند باشیم.

شرکت «لنوو» نیز یکی از سازندگانی به شمار می رود که به احتمال زیاد، حضوری پر رنگ در نمایشگاه یاد شده خواهد داشت و تصمیم دارد موبایل هایی را نیز معرفی کند. یکی از این تلفن های هوشمند، Vibe P1 نام دارد که پیش از این اطلاعات و تصاویر مربوط به آن، بارها فاش شده بودند. اسمارت فونی که بارزترین مشخصه اش، باتری قدرتمند آن با حجم ۵۰۰۰ میلی آمپر خواهد بود.

جدا از بحث باتری، به نظر می رسد که شرکت چینی لنوو راه جدیدی را نیز برای خنک کردن اجزای داخلی این تلفن هوشمند در نظر گرفته که تا کنون خبری در مورد آن نشنیده بودیم. بر اساس جدیدترین اطلاعات فاش شده، این تلفن هوشمند از یک سیستم خنک کننده مایع بهره می گیرد؛ به این شکل که در میان اجزای آن، یک لوله فلزی رد خواهد شد که مایع در آن جریان داشته و اجازه داغ شدن بخش های داخلی را، به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی نمی دهد. شاید با شنیدن این موضوع تصور کنید که باز هم یک شرکت سازنده موبایل، راهکاری برای مقابله با مشکلات چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ یافته اما چنین نیست؛ تلفن هوشمند Vibe P1، از چیپست اسنپدراگون ۶۱۵ بهره مند است.

همانگونه که قبلا نیز ذکر کرده بودیم، این تلفن هوشمند از یک نمایشگر ۵.۵ اینچ با رزولوشن تمام اچ دی و رم ۳ گیگابایت استفاده کرده و با اندروید ۵.۱ به دست کاربران خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • saeid

    خخخ چیزیکه واسه سونی خاطرست واسه بقیه آرزوست

    • Chapdast

      یه خاطره تلخ

  • تایسون

    چیزی که سونی 2013 شروع کرد، مایع و لوله های خنک کننده... چینیا نا محسوس از مهندسی کپی میزنن، خیلی باحالن

    • Chapdast

      عاره موافقم واقعا نتایج قابل تاملی هم داشت.....

  • L.S

    khob hamin systemo sony to xperia z3 plus ejra kardeh bood
    onam az systeme khonak konandeye maye estefadeh kardeh bood ke eftezahe htc nasheh

  • parsamps

    این که بدتره، بدنه همیشه داغ میشه، دیده اسنپ ۶۱۵ داغ نمیشه گفته بزار یکار کنم داغ شه اخه مده :|

  • محمد رضا

    کاری را که سونی از زد2 شروع کرد تازه لنوو دست بهش پیدا کرده!!!! سامسونگ که بماند
    ایشالله یه دو سال دیگه از لوله های خنک کننده استفاده میکنه و بعد میگه نواوری و پیشگام اینکار

  • Mohamad

    رمش واقعا بالاست

  • nooria

    واقعاً باتری قدرتمندی داره....

  • hadi haddadian

    http://sanapardakht.com/countdown/ .

مطالب پیشنهادی