اختصاصی دیجیاتو: نگاه نزدیک به تلفن هوشمند Xperia Z5 Compact
همانطوری که امروز در دیجیاتو نوشتیم سونی از سه تلفن هوشمند جدید پرده برداشت تا به همه سلیقه ها پاسخی در خور و مناسب داده باشد. یکی از این اسمارت فون ها اکسپریا Z5 کامپکت ...
همانطوری که امروز در دیجیاتو نوشتیم سونی از سه تلفن هوشمند جدید پرده برداشت تا به همه سلیقه ها پاسخی در خور و مناسب داده باشد. یکی از این اسمارت فون ها اکسپریا Z5 کامپکت نام گرفته که از نمایشگری ۴.۶ اینچی با رزولوشن ۷۲۰P بهره می برد.
از ویژگی های اصلی دیوایس مورد بحث نیز می توان به دوربین ۲۳ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۵.۱ مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت، باتری ۲۷۰۰ میلی آمپر ساعتی و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش اشاره نمود.
اکنون و در کنار همه صحبت های صورت پذیرفته از شما دعوت به عمل می آوریم تا ویدئوی نگاه نزدیک اختصاصی دیجیاتو به دستاورد جدید سونی یا همان اکسپریا Z5 Compact را مشاهده کنید. با دیجیاتو همراه باشید.
نگاه نزدیک به اکسپریا Z5 Compact
نگاه نزدیک به اکسپریا Z5
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
سونی هر چقدر هم که تلاش کنه به پای سامسونگ نمیرسه ولی این یه پیشرفت خوب نسبت به Z3 و Z3+ هستش فقط ای کاش میشد بازیهای PS4 رو تو گوشی های دیگه هم استریم کرد
اقا خعیلی غالیه حعیلی عالیه دلم میخواااااااااااااااااد
من خودم طرفدار سامسونگم ولی امسال علاوه بر سامسونگ و ال جی چیزی به نام اکسپریا زد 5 هم باید بیاد وسط میدون چون دیگه با محصولات دیگر سونی کاملا فرق داره
سونی واقعا خودشو باید تو این گوشی نجات بده
خود z5 عالی بود ولی این نسخه کامپکتش چنگی به دل نمی زنه.
من از طرفدارای سری کامپکت سونیم ، الان Z3 compact دارم که خیلی ازش راضیم ولی این اصلا به دلم نَشِست... طراحی قاب کنار گوشی اصلا جالب نیست...
فکر کنم باید کم کم به گوشی بزرگ عادت کنم
اقای قاسمی در زد 5 هیچ صحبتی در مورد رابط های کاربری گوشی نکردید...
Z5 Compact ضخامتش 8.9 میلیمتره، M8 ضخامتش 9.4 میلیمتر. :|
درسته به خاطر طراحی مکعبی این و برعکس طراحی خمیده و پر انحنای اون، از کنار که ببینی اینجور به نظر بیاد، ولی مانی جان از شما بیشتر انتظار میره... یه سری چیز های پایه ای رو باید بدونی دیگه. :|
متاسفانه از چندتا چیزش خیلی نا اُمید شدم، یکی رم که همون 2 مونده (هرچند دیجیاتو گفت 3 ولی خود سونی نوشته 2)، یکی صفحه که میتونست FHD بشه ولی نشد، یکی هم همین پلاستیک بودنش. به نظرم در مجموع ارزش نداره از Z3 Compact مهاجرت کنه به این. هرچند که دوربینش خیلی خوبه و معلوم نیست شاید حتی صفحه و باتری هم بهتر شده باشه کمی. ولی بازم تغییرات در حدی که باید باشه نبود.
نسخه کامپکت درسته اقتصادی هس اما طبق گفته اقای قاسمی کمی بی توجهی شده بهش نسبت به نسخه های بزرگتر.
اما Z5 خودش عالی بود از حرف های اقای قاسمی و عملکردش معلوم بود لطفا نسخه premium هم بررسی کنید ویدیوشو بذارید ممنون
ترکوند سونی، فقط امیدوارم به این سایکل 6 ماه ــی فِلَگ شیپ دادن هم پایان بده _ البته بعد از Z6 : دی
تو مصاحبه سایت همسایه با یکی از مسولین سونی گفته شد که چرخه پرچمدارا یکساله شده
آقا به پرمیوم نگاه نزدیک بندازید سریعا
من تو این رنج m5 رو بیشتر ترجیح میدم