ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اختصاصی دیجیاتو: نگاه نزدیک به تلفن هوشمند Xperia Z5 Compact

همانطوری که امروز در دیجیاتو نوشتیم سونی از سه تلفن هوشمند جدید پرده برداشت تا به همه سلیقه ها پاسخی در خور و مناسب داده باشد. یکی از این اسمارت فون ها اکسپریا Z5 کامپکت ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۱۱ شهریور ۱۳۹۴  |  ۲۱:۲۹

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانطوری که امروز در دیجیاتو نوشتیم سونی از سه تلفن هوشمند جدید پرده برداشت تا به همه سلیقه ها پاسخی در خور و مناسب داده باشد. یکی از این اسمارت فون ها اکسپریا Z5 کامپکت نام گرفته که از نمایشگری ۴.۶ اینچی با رزولوشن ۷۲۰P بهره می برد.

از ویژگی های اصلی دیوایس مورد بحث نیز می توان به دوربین ۲۳ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۵.۱ مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت، باتری ۲۷۰۰ میلی آمپر ساعتی و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش اشاره نمود.

اکنون و در کنار همه صحبت های صورت پذیرفته از شما دعوت به عمل می آوریم تا ویدئوی نگاه نزدیک اختصاصی دیجیاتو به دستاورد جدید سونی یا همان اکسپریا Z5 Compact را مشاهده کنید. با دیجیاتو همراه باشید.

نگاه نزدیک به اکسپریا Z5 Compact

نگاه نزدیک به اکسپریا Z5

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • Ali

    سونی هر چقدر هم که تلاش کنه به پای سامسونگ نمیرسه ولی این یه پیشرفت خوب نسبت به Z3 و Z3+ هستش فقط ای کاش میشد بازیهای PS4 رو تو گوشی های دیگه هم استریم کرد

  • Mohammad_Ghasemi

    اقا خعیلی غالیه حعیلی عالیه دلم میخواااااااااااااااااد

  • قریشی

    من خودم طرفدار سامسونگم ولی امسال علاوه بر سامسونگ و ال جی چیزی به نام اکسپریا زد 5 هم باید بیاد وسط میدون چون دیگه با محصولات دیگر سونی کاملا فرق داره
    سونی واقعا خودشو باید تو این گوشی نجات بده

  • نوید

    خود z5 عالی بود ولی این نسخه کامپکتش چنگی به دل نمی زنه.
    من از طرفدارای سری کامپکت سونیم ، الان Z3 compact دارم که خیلی ازش راضیم ولی این اصلا به دلم نَشِست... طراحی قاب کنار گوشی اصلا جالب نیست...
    فکر کنم باید کم کم به گوشی بزرگ عادت کنم

  • حمید

    اقای قاسمی در زد 5 هیچ صحبتی در مورد رابط های کاربری گوشی نکردید...

  • اشکان

    Z5 Compact ضخامتش 8.9 میلیمتره، M8 ضخامتش 9.4 میلیمتر. :|
    درسته به خاطر طراحی مکعبی این و برعکس طراحی خمیده و پر انحنای اون، از کنار که ببینی اینجور به نظر بیاد، ولی مانی جان از شما بیشتر انتظار میره... یه سری چیز های پایه ای رو باید بدونی دیگه. :|
    متاسفانه از چندتا چیزش خیلی نا اُمید شدم، یکی رم که همون 2 مونده (هرچند دیجیاتو گفت 3 ولی خود سونی نوشته 2)، یکی صفحه که میتونست FHD بشه ولی نشد، یکی هم همین پلاستیک بودنش. به نظرم در مجموع ارزش نداره از Z3 Compact مهاجرت کنه به این. هرچند که دوربینش خیلی خوبه و معلوم نیست شاید حتی صفحه و باتری هم بهتر شده باشه کمی. ولی بازم تغییرات در حدی که باید باشه نبود.

  • ashkan

    نسخه کامپکت درسته اقتصادی هس اما طبق گفته اقای قاسمی کمی بی توجهی شده بهش نسبت به نسخه های بزرگتر.
    اما Z5 خودش عالی بود از حرف های اقای قاسمی و عملکردش معلوم بود لطفا نسخه premium هم بررسی کنید ویدیوشو بذارید ممنون

  • MiladM007

    ترکوند سونی، فقط امیدوارم به این سایکل 6 ماه ــی فِلَگ شیپ دادن هم پایان بده _ البته بعد از Z6 : دی

    • borna_talebi

      تو مصاحبه سایت همسایه با یکی از مسولین سونی گفته شد که چرخه پرچمدارا یکساله شده

  • تایسون

    آقا به پرمیوم نگاه نزدیک بندازید سریعا

  • shahin

    من تو این رنج m5 رو بیشتر ترجیح میدم

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی