ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

باتری Z5 می تواند تا دو روز کامل دوام بیاورد

بر خلاف دیگر صنایع، صنعت باتری ها با سرعت بسیار آهسته ای در حال پیشرفت است. با این حال، سونی همیشه تلاش کرده تا عمر باتری موبایل ها و به ویژه پرچمدارانش را به گونه ...

عماد ساعدی
عماد ساعدی منتشر شده در ۱۱ شهریور ۱۳۹۴  |  ۲۰:۱۴

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بر خلاف دیگر صنایع، صنعت باتری ها با سرعت بسیار آهسته ای در حال پیشرفت است. با این حال، سونی همیشه تلاش کرده تا عمر باتری موبایل ها و به ویژه پرچمدارانش را به گونه ای بهینه کنه تا کاربر از این بابت آسوده خاطر باشد. این مسأله را در موبایل های قبلی سونی نیز دیده بودیم.

اینبار نیز سونی در بخش باتری وعده عملکرد خوبی داده و گفته که پرچمداران جدیدش می توانند تا دو روز کامل شما را همراهی کنند. این موبایل ها از قابلیت شارژ سریع نیز بهره می برند. به گفته سونی، با تنها 10 دقیقه شارژ کردن هر یک از مدل های Z5 می توانید 5.5 ساعت از آن استفاده کنید.

در کنار این موارد، سونی قابلیت های نرم افزاری ویژه ای مثل Stamina Mode را نیز برای افزایش عمر باتری در مواقع اضطراری قرار داده که با بستن اپلیکیشن ها و سرویس های غیر ضروری، مصرف انرژی را کاهش می دهد. نظر شما در مورد عملکرد سونی در بخش باتری چیست؟ آیا موبایل های این شرکت توانسته اند به خوبی نیاز کاربران را پاسخ دهند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • Mohammad_Ghasemi

    سونی کلا داره یواش یواش روی همه ی قسمتای گوشی انفجاری کار میکنه مثلا همین بخش باطریو کامل کردو بی نقص و الانم دوربینو و قبلا هم مثل ضدآب کردن و همینطور کیفیت صدا و تصویر الانم که طراحیو کامل کرده لامصب ولی اگرم بخواد طراحیشو عوض کنه موقعی باشه که همه ی همه ی قسمتهای گوشی کامل شده باشه ولی درکل طراحی به قشنگی زد5 ندیدم ایول دمش گرم سونی خوشم اومده ازش شدییییید

  • authority

    سامورایی بر میگردد...

  • سرنگ

    دوستان نظرم عوض شد ..گویا رابط کاربریش تغییر اساسی کرده .

    فوق العادست ......

  • sha

    note5 خخخخخخ چه
    برتری به این داره

    • spry

      درستش اینه که بگی این چه برتری نسبت به نوت5 داره :::::)

  • Ramtinrfh

    گوشي بي نقصي به نظر ميرسه
    ببينيم اخر كدوم رو بايد بگيريم :-/
    نوت ٥ يا زِد ٥ پرايم

    • spry

      شک نکن نوت 5 بهتر از اینه البته اگه از طراحی سونی خسته شدی و یه رابط کاربری عالی می خوای.
      (طرفدارای سونی هم تا دلشون می خواد منفی بدن)
      من که همون گلکسی A7 و آیفون 5s ام رو خوب نگه می دارم.

  • m. masoud

    خیلی خوبه

  • ali.n

    فناوری کوییک شارژ هم داره و در سی دقیقه شصت درصد شارژ میشه .

  • ...

    اصلا عاشقشوم

  • borna_talebi

    اینم یکی از اولین تست های گرما زد5. برای اونایی که خیلی نگران بودن: http://www.phonearena.com/news/4K-video-heat-test-with-Xperia-Z5-hints-that-its-Snapdragon-810-can-keep-its-cool_id73296
    البته هنوز باید منتظر تست های دقیق تر و بیشتر بود

  • Divan Greedy (아이유)

    فقط ۲ تا چیز با اهمیت که اذیت می کنه / ظاهر رتبط کاربری که تغییر انچنانی نداشته بعد از این همه سال و ظاهر گوشی / دوستانی که هی می گن طراحیش زیباست و چرا باید عوض بشه و .... طراحی htc هم خیلی زیبا بود یادتونه که چقدر از تکراری بودنش ایراد گرفتید ؟؟؟

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی