اندکی قبل کمپانی چینی هوآوی تلفن هوشمندی با نام G8 را معرفی کرد که دارای نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن تمام HD بود. گفتنی است چیپست اسنپدراگون ۶۱۵، ۳ گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی به همراه باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از جمله ویژگی های اصلی این موبایل به حساب می آمدند.
شرکت مورد بحث حالا دستگاه یاد شده را در جریان نمایشگاه IFA 2015 شهر برلین نیز یکبار دیگر برای کاربران رونمایی کرده تا نشان دهد چه گستره وسیع و متنوعی از محصولات آماده سازی نموده.
در ادامه ی مطلب می توانید تصاویری که نگاه نزدیکی دارند به تلفن هوشمند G8 از هوآوی را مشاهده کنید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
نظرات ثبت شده (14 مورد)
مطالب پیشنهادی








سلام دوست عزیز من خیلی ممنون از نظر و انتقاد عالیت همین طوری هست که شما عرض کردید اگه سامسونگ بود یه همین چیزی می زد خدا شاهده قیمتش بالای یه میلیون دویست می شد ولی چون هواووی هستش این جوری بد بی راه می گن ولی در کل نظر هم مهمه تشکر (در جواب دیگه چی بگم ولا)
آخه واقعا موندم دلیل این همه اشکال گرفتنا به این شرکت چیه. یا کپیه یا چینیه یا فلانه یا بهمانه. ینی همه این حرفایی که میزنید فقط از یه جا نشئت میگیره اونم اینه که ما ایرانیای بیچاره یه عادت خیلی بدمون اینه که فقط بیخودی متعصب میشیم سر یه چیزی. خو شما طرفدار برندای دیگه هستی دردت واقعا چیه میای از هواوی اشکال میگیری . به خاطر اینه که کلا ایرانیا عادت دارن توی عقاید هزار سال پیششون میمونن. چون شما چن ساله آیفون یا سامسونگ یا سونی یا ال جی یا اچ تی سی گرفتی توی همون چن ساله گیر کردی. بیچاره ها p8 امسال از دید اروپایی ها بهترین اسمارت فون سال شد. یه ذره پیشرفت فرهنگی کنید توروخدا.
هواوی سری honor و mate و P ش ساپورتشون عالیه , بقیه سری هاش بخوبی اون 3 تا ساپورت ندارند مخصوصا honor و P
با سلام و خسته باشید دوستان گرامی دوستان من خودم از نزدیک با گوشی میان رده ی هواووی اسند جی ۷ کار کردم که خوشبختانه مورد رضایت بنده بوده و مصلما گوشی جدید هواووی اسند جی ۸ کارایی بهتری دارد این گوشی که امکان اثر انگشت روی ان گذاشته شده خیلی کمک به شایانی کرده که همچین از نظر رنج قیمت خیلی گوشی عالی هستش من به شما پیشنهاد می کنم که اگه می خوایید یک گوشی میان رده ی عالی خوش دست و ظریف داشته این گوشی رو تهییه کنید شاید هواووی خیلی برند با کلاسی نباشه ولی تو رنج قیمت تو هیچ جایی همچین چیزی دستتون نمیاد مخلص همه موفق باشید
اگه سامسونگ اینا گوشی بود مایکروتل خودش سعی نمیکرد تو همایشش محل اثر انگشت سامسونگ رو با اثر انگشت گوشی میت ۷ هوواوی مقایسه کنه و کهکشان سامسونگ رو مسخره کنه.همه میدونن سامسونگ در حال افوله با طرحای بی معنیش
چینی ها واقعا این طراحی تمام فلزی و نازک با لبه های تراش خورده رو بومی کردند واسه خودشون... آنقدر هم ازش تولید کردند که دیگه دست هر کسی یه فبلت بزرگ فلزی با لبه های تراش خورده میشه دید.. مخصوصا خانم هایی که دستی در کاسبی دارند...
خیلی پشتش زشته حس چینی بودنش فریاد میزنه
اگه یکم گوشی عادی باشه میگین شبیه آیفونه
اگه یکم چیز میز پشتش باشه میگین زشته
ای خدا
هواوی هر روز از یه شرکت تقلبی میکنه بعد میگه گوشی تازه زدیم این کمپانی تو عمرش یه نواوری نداشته که مال خودش باشه
خخخخخخخخخ
داداش پس اینا چین! هویجن!
حالا خوبه میت ۸ روی همه رو کم کرد.
چرا بهونه میارید؟
هواوی بهترین کمپانی تولید کننده گوشی
سال2016
کی هواوی بیخیال 13 مگاپیکسل میشه ماذا فازا