ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک به تلفن هوشمند Mate S‌ از هوآوی

همانطور که روز گذشته نوشتیم هوآوی در جریان کنفرانس خبری خود در نمایشگاه IFA 2015 از تلفن هوشمند جدیدی با نام Mate S پرده برداشت. اسمارت فون یاد شده با نمایشگری ۵.۵ اینچی از فناوری ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۱۲ شهریور ۱۳۹۴  |  ۱۰:۱۹

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانطور که روز گذشته نوشتیم هوآوی در جریان کنفرانس خبری خود در نمایشگاه IFA 2015 از تلفن هوشمند جدیدی با نام Mate S پرده برداشت. اسمارت فون یاد شده با نمایشگری ۵.۵ اینچی از فناوری مشابه فورس تاچ ساعت هوشمند اپل بهره مند بوده و از ویژگی های مهم اش نیز می توان به دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی، چپیست کایرین ۹۳۵ و ۳ گیگابایت حافظه رم اشاره کرد.

در ادامه ی مطلب می توانید تصاویری که نگاه نزدیکی به Mate S هوآوی دارند را مشاهده نمایید.

Huawei-Mate-S-hands-on (1)-w600

Huawei-Mate-S-hands-on (2)-w600

Huawei-Mate-S-hands-on (3)-w600

Huawei-Mate-S-hands-on (4)-w600

Huawei-Mate-S-hands-on (5)-w600

Huawei-Mate-S-hands-on (6)-w600

Huawei-Mate-S-hands-on-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • Elham

    من که خیلی خوشم اومده از این گوشی ولی چون تا حالا هواوی نداشتم یکم میترسم همش هنگ کنه و زود خراب بشه.مسی میتونه راهنماییم کنه؟

  • saeid

    تاریخ دریافت اس ام اس مشکل داره لطفا منو راهنمایی کنید چطور میتونم مشکل حل کنم .گوشی میت s هوآوی

  • هستی

    چرا کیفیت دوربین گوشیY511 این قدر پایینه لطفا جواب بدید

    • حمید

      منم 3 ساله این مشکل رو دارم
      البته پول ایفون رو هم بابتش ندادم

  • عبدالجبار

    هواوی داره اوج میگیره،واقعا مدلاش به دل همه میشینه،این یکی دیگه دست همه رو ازپشت بست.کیفیت زیبایی تکنولوژی روز.تودستت بگیری آروم میشی

  • alikhalilpour

    سلام با عرض خسته نباشی به دوستای گلم این گوشی که همان طور مشاهده می کنید گوشی عالی و بالا رده ای هستش که از در مقایسه با گوشی هواووی اسند میت ۷ فرق زیاد از نظر ضاهر نکرده و همچنان که دوست خوبم اشاره فرمودند اگه هواووی به اپدیت گوشی و فبلت هایش توجه می کرد عالی می شد و ر یک کلام گول برند رو نخورید زیرا می تونید با کمی صرف هزینه یه گوشی بالا رده ی تهیه کنید مثل اسند میت اس موفق و سر بلند باشید

    • mohammad

      میخواستم خدمت دوستان عرض کنم شما فکر نکنید هواوی به فکر آپدیت نیست . من خودم نسخه اول فبلت میت رو دارم با اینکه با نسخه ۴.۱ عرضه شده بود ، آپدیت آندروید های ۴.۲ و ۴.۳ رو داد و الان هم دارم با آندروید ۴.۴ نسخه رسمی کار میکنم. اونم برای گوشی ای که سه سال پیش معرفی کرده بود. یکی از دلایلی که آپدیت هواوی طول میکشه زیاد بودن نسخه هایی که از یه نوع گوشی میزنه . مثلا فکر کنم میت۷ حدود ۵ مدل مختلف داره؛ دلیله دومش هم عرضه نسخه بتا به مدت طولانی میشه همین p7 حدود ۳ ماه میشه که نسخه بتا داده ولی هنوز خبری از نسخه رسمی نیست به همین دلیله که تا به حال نشده گوشی های هواوی پس از آپدیت با مشکل مواجه بشه.
      در مورد گوشی های میان رده هم با توجه به قیمت پایینشون برای کمپانی صرف نمیکنه تا آپدیت بده برای همین مصرف کنندگان ترغیب میشن تا نسخه جدید گوشی رو بگیرن.

  • nima

    حرف نداره
    من که خیلی خوشم اومد...

  • MA725

    هواوی اگه به آپدیت دادن برای گوشیاش اهمیت میداد عالی میشد ولی نهایت یه ائدیت بعد خرید گوشی میده

    • pars

      آپدیت میده دیگه . نمونش اپدیت اندروید 5 برای هانورهای 4C , 4X و 7 و ... آپدیت 4.4 برای G6 و P7 mini و 3C و ...

      • محسن

        کجا آپدیت میده اندروید 6 داره میاد ولی گوشی هاش رو هنوز به اندروید 5 آپدیت نکرده مثه آنر 6 که خودم دارم

        • بابک

          هانر 6 اندروید 6 میخوره دوست عزیز منتظر باشید ?

      • MA725

        گفتم که فقط یه آپدیت بعد خرید میزنه.
        حالا میتونی با سونی مقایسش کنی که برا Z از 4.0.4 تا 5.1.1 داده
        اینه تفاوت پشتیبانی سونی با دیگر برند ها

  • آروین

    طرفدار سامسونگ نیستم ولی به نظرم نت 5 با تمام مشکلاتش بهتره ،همچنین z 5p هم رقیب سرسختیه! به نظرم کمتر کسی بیاد و از خیر اس پن و نمایشگر 4 کی بگزره و بیاد اینو به خاطر فورس تاچ بگیره!

    • بیزار از تعصب

      کل دنیا منتظر بودن آیفون گوشی جدیدشو به خاطر فورس تاچش بدن.ینی اصلا آیفون به خاطر فورس تاچش این همه دیر کرد داشت. حالا اونوقت هواوی توی این مدت که آیفون هیچی نزد نه تنها گوشی های خیلی خوبی داد هواوی بلکه جلوتر از آیفون هم فناوری فورس تاچو ارائه کرد.

      بعدشم میگی تکنولوژی 4k بهتره مثلا چشای تو فرق بین تراکم ۴۰۰ پیکسل و ۸۰۰ پیکسل رو میتونه تشخیص بده؟ درحالی که فورس تاچ کاملا کاربردیه.

      • Moosavi

        من شک ندارم فورس تاچی که اپل ارائه میده صد برابر کارایی بیشتری براش خواهد بود و اپل اپلیکیشن های بیشتری رو براش بهینه میکنه و درواقع لذت واقعی فورس تاچ با اپل صورت میگیره نه هواوی چون هواوی اپلیکیشنی رو برای این فناوری بهینه نمی کنه
        در ضمن فرمودید" آیفون به خاطر فورس تاچش اینهمه دیرکرد داشت " باید عرض کنم که اپل زمان نسبتا ثابتی رو برای عرضه گوشی هاش داره و برخلاف بعضی شرکت ها (!) اون زمان رو تغییر نمیده کلا هواوی چینی رو با آیفون مقایسه نکنین بهتره مخصوصا رابط کاربری هواوی که همون ios آندرویدی به حساب میاد !:-)

  • عادل

    عالیه عالیه
    خیلی خوبه هواوی بهترین گوشیهای دنیا رو میزنه
    اسپورت و خیلی شیک
    عاشق این گوشیم پارسال میت هفت خریدم
    امسال یا میت اس یا پی هشت مکس میخرم

مطالب پیشنهادی