ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اختصاصی دیجیاتو: مروری بر حال و هوای غرفه هوآوی و نگاه نزدیک به تلفن هوشمند Huawei G8 [تصویر و ویدئو]

هوآوی از جمله برندهای خوشنام چینی است که دیگر به مرزهای سرزمین خود قانع نبوده و میل دارد هر چه زودتر اسم و رسمی را در بازار غرب برهم بزند. در همین راستا این شرکت ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۱۳ شهریور ۱۳۹۴  |  ۱۹:۴۴

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

هوآوی از جمله برندهای خوشنام چینی است که دیگر به مرزهای سرزمین خود قانع نبوده و میل دارد هر چه زودتر اسم و رسمی را در بازار غرب برهم بزند. در همین راستا این شرکت با دست پر به IFA‌ آمده و البته شاهد نوآوری هایی خاص و منحصر به فرد در محصولاتش نیز هستیم.

در ادامه ی مطلب می توانید مجموعه تصاویری که حال و هوای غرفه هوآوی را در نمایشگاه یاد شده بازگو می کنند مشاهده کرده و همچنین ویدئوی نگاه نزدیک به تلفن هوشمند G8 را نیز دیده و با این محصول بیشتر آشنا شوید.

نگاه نزدیک اختصاصی دیجیاتو به تلفن هوشمند G8 هوآوی

هوآوی G8 تلفن هوشمندی با نمایشگر تمام اچ دی ۵.۵ اینچی است که ظاهری زیبا را در کنار قیمتی مقرون به صرفه عرضه می کند. این دستگاه با ۳ گیگابایت رم، پردازنده اسنپدراگون ۶۱۵ و باتری ۳ هزار میلی آمپری اش، قیمتی تقریباً ۳۷۰ دلاری را به خود اختصاص داده است.

تصاویر غرفه هوآوی در IFA 2015

IMG_9051

IMG_9052

IMG_9053

IMG_9054

IMG_9055

IMG_9056

IMG_9057

IMG_9058

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • Ghazanfar Didindipour

    پایان باز داشت =))

  • سیندی

    اَهههه!

    :))))))))

  • mostafa

    اون پرچم ایران رو قسمت Eروی for the brave رو ببین

    • عـــامـر

      خوشم اومد از دقتت ایول

  • pars

    huawei دیگه غولی شده ... واقعا پیشرفت هواوی و لنوو و شیائومی تحسین برانگیزه

    • عـــامـر

      از اسند میت 7 این پیشرفت شروع شده و ادامه هم داره و مطمئنم بهترم میشه

  • نوید

    اخرش چرا اینجوری تموم شد؟

  • Siamak Gol

    چرا ویدیو اینطوری تمام شد :/
    ریلکس.........

    • cahoor

      اتفاقاً باحال هم شده بود :D

    • hamid3h

      استرسسسسس

  • I am payne,max payne...

    مثل همیشه پوشش شما عالیه...
    ...
    معذرت...اما یه عده ای هستند که با اینکه یک ماه قبل IFA گفته شد که کنفرانس صرفا برای معرفی دیوایس های شرکای سخت افزاری هست بازهم سر به ترول افکنی زدن...یا خودشون رو به کودنی زدن یا نوبی بیش نیستند...
    ...
    با تیکه مانی قاسمی که گفت پاساژ موافقم...ماهیت کنفرانس این بود و قرار هم بود این باشه...
    ...
    هه...راستی قبل کنفرانس اعلام شد که تو اکتبر کنفرانس اختصاصی داره مایکروسافت ترول های گرامی...

    • عـــامـر

      داداش شما فن مایکروسافت هستید خب شما که اینو میدونید اگر میبینید چندتا دارن میگن یا نمیخوان قبول کنن یا میخوان شمارو اذیت کنن هیچ دلیل نداره شما برای دیگرون انقدر خودتون رو اذیت کنید

مطالب پیشنهادی