اختصاصی دیجیاتو: نگاه نزدیک به تلفن هوشمند موتو اکس استایل
موتورولا اندکی قبل از موبایل پرچمدار تازه اش با نام موتو ایکس استایل پرده برداشت که به نمایشگری ۵.۷ اینچی و دوربینی بسیار با کیفیت مجهز شده بود. برخی از ویژگی های اصلی آن نیز عبارت ...
موتورولا اندکی قبل از موبایل پرچمدار تازه اش با نام موتو ایکس استایل پرده برداشت که به نمایشگری ۵.۷ اینچی و دوربینی بسیار با کیفیت مجهز شده بود. برخی از ویژگی های اصلی آن نیز عبارت بودند از چیپست اسنپدراگون ۸۰۸، ۳ گیگابایت حافظه رم و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی.
اسمارت فون یاد شده از جمله دیوایس هایی محسوب می شد که در IFA 2015 به نمایش درآمده بود و لذا فرصتی دست داد تا نگاهی نزدیک به آن داشته باشیم؛ از شما دعوت به عمل می آوریم جهت آشنایی بهتر و بیشتر با موتو اکس استایل این ویدئو را مشاهده نمایید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
یه بنده خدا خخخخخخخخخخخخخ بابا اسم خودتونو بذارید
آقا دیگه خسته شدی چرا توضیح نمینویسین .همش ویدیو گذاشتین.من به زور مطالب رو آپ میکنم دیگه نمیشه ویدیو دید
از نوع گفتار و صحبت کردنت خوشم نمیاد مانی عزیز...
چون اصلا درست بررسی نمیکنی و بجاش چند بار کلمه عالی و خوش دست و قشنگ رو بکار بردی. در حالیکه میتونستی از قابلیت های دیگه اش عنوان کنی... تو حرف زدن و انتخاب کلماتت بیشتر دقت کن.
بررسی خنده داری بود و بنظرم این گوشی هیچی داره در مقابل رقبا
خیلی خوشگله
بین این و nexus 5x موندم
منتظرم اون بیاد ببینم چی میشه
اون سیم کشی های پشت گوشی ها برای اینه که کسی نبرتشون؟ یادمه قبلنا فقط یه سیم بهشون میزدن الآن حصارکشی میکنن!!! :|||
قشنگ میتونست یه فینگر پیرینت روی اون لوگوی موتورولا (پشت) بذاره..
...ولی بازم گوشی خوبیه وُ بهتر از وان پلاس توعه
درواقع چیزی که توی ویدیوهای نگاه نزدیک خیلی به چشم یا در واقع بهتر بگم؛ به گوش میاد، همین تیکه کلام "در واقع" هستش ;)
خود گوشی رو خیلی دوست دارم در تنگاتنگ رقابت با وان پلاس2 برنده اینه به نظرم چون سیستم دعوتنامه ای رو نداره
خوشمان امد ، چیز خوبی به نظر می یاد باید برم یه نگاهی بهش بکنم / موتورولا هم نسل بعد دیگه باید تغییر اساسی داخل دیزاین بده ، مثل سونی تکراری شده
والا من از اونموقع که یادمه همه سری لومیا شبیه هم بودن بجز 1020که فرق قابل ملاحظه که داشت این بود که طراحیش خیلی افتضاح تر بود (:
از نظر شما طراحی 920 و 930 و 1520 و 928 و 925 شبیه به همه ؟؟؟ اگر اره من دیگه حرفی ندارم
پرچمدارای لومیا واقعا طراحیه محشری داشتن.. به علاوه ی ۱۰۲۰... ۱۰۲۰ به خاطره سنسورش یکم عجیب شده بود که بلاخره ۴۰ مگا بود!!!
من گوشی زیبا تر از ۹۳۰ ندیدم...