ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اختصاصی دیجیاتو: نگاه نزدیک به تلفن هوشمند موتو اکس استایل

موتورولا اندکی قبل از موبایل پرچمدار تازه اش با نام موتو ایکس استایل پرده برداشت که به نمایشگری ۵.۷ اینچی و دوربینی بسیار با کیفیت مجهز شده بود. برخی از ویژگی های اصلی آن نیز عبارت ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۱۳ شهریور ۱۳۹۴  |  ۱۵:۴۳

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

موتورولا اندکی قبل از موبایل پرچمدار تازه اش با نام موتو ایکس استایل پرده برداشت که به نمایشگری ۵.۷ اینچی و دوربینی بسیار با کیفیت مجهز شده بود. برخی از ویژگی های اصلی آن نیز عبارت بودند از چیپست اسنپدراگون ۸۰۸، ۳ گیگابایت حافظه رم و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی.

اسمارت فون یاد شده از جمله دیوایس هایی محسوب می شد که در IFA 2015 به نمایش درآمده بود و لذا فرصتی دست داد تا نگاهی نزدیک به آن داشته باشیم؛ از شما دعوت به عمل می آوریم جهت آشنایی بهتر و بیشتر با موتو اکس استایل این ویدئو را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • shahin

    یه بنده خدا خخخخخخخخخخخخخ بابا اسم خودتونو بذارید

  • مهران

    آقا دیگه خسته شدی چرا توضیح نمینویسین .همش ویدیو گذاشتین.من به زور مطالب رو آپ میکنم دیگه نمیشه ویدیو دید

  • یه بنده خدا

    از نوع گفتار و صحبت کردنت خوشم نمیاد مانی عزیز...
    چون اصلا درست بررسی نمیکنی و بجاش چند بار کلمه عالی و خوش دست و قشنگ رو بکار بردی. در حالیکه میتونستی از قابلیت های دیگه اش عنوان کنی... تو حرف زدن و انتخاب کلماتت بیشتر دقت کن.

  • mos

    بررسی خنده داری بود و بنظرم این گوشی هیچی داره در مقابل رقبا

  • Mahdi Zakizadeh

    خیلی خوشگله
    بین این و nexus 5x موندم
    منتظرم اون بیاد ببینم چی میشه

  • ALI-R

    اون سیم کشی های پشت گوشی ها برای اینه که کسی نبرتشون؟ یادمه قبلنا فقط یه سیم بهشون میزدن الآن حصارکشی میکنن!!! :|||

  • Unique

    قشنگ میتونست یه فینگر پیرینت روی اون لوگوی موتورولا (پشت) بذاره..
    ...ولی بازم گوشی خوبیه وُ بهتر از وان پلاس توعه

  • Ghazanfar Didindipour

    درواقع چیزی که توی ویدیوهای نگاه نزدیک خیلی به چشم یا در واقع بهتر بگم؛ به گوش میاد، همین تیکه کلام "در واقع" هستش ;)

  • متین

    خود گوشی رو خیلی دوست دارم در تنگاتنگ رقابت با وان پلاس2 برنده اینه به نظرم چون سیستم دعوتنامه ای رو نداره

  • Divan Greedy (아이유)

    خوشمان امد ، چیز خوبی به نظر می یاد باید برم یه نگاهی بهش بکنم / موتورولا هم نسل بعد دیگه باید تغییر اساسی داخل دیزاین بده ، مثل سونی تکراری شده

    • متین

      والا من از اونموقع که یادمه همه سری لومیا شبیه هم بودن بجز 1020که فرق قابل ملاحظه که داشت این بود که طراحیش خیلی افتضاح تر بود (:

      • Divan Greedy (아이유)

        از نظر شما طراحی 920 و 930 و 1520 و 928 و 925 شبیه به همه ؟؟؟ اگر اره من دیگه حرفی ندارم

      • Siamak Gol

        پرچمدارای لومیا واقعا طراحیه محشری داشتن.. به علاوه ی ۱۰۲۰... ۱۰۲۰ به خاطره سنسورش یکم عجیب شده بود که بلاخره ۴۰ مگا بود!!!
        من گوشی زیبا تر از ۹۳۰ ندیدم...

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی