اختصاصی دیجیاتو: نگاه نزدیک به ساعت هوشمند Gear S2 سامسونگ
شب گذشته، سامسونگ اطلاعات بسیاری در مورد ساعت هوشمند جدیدش منتشر کرد و برای اولین بار آن را به معرض نمایش عمومی گذاشت تا رسانه ها بتوانند با دستی بازتر به تحلیل و بررسی آن ...
شب گذشته، سامسونگ اطلاعات بسیاری در مورد ساعت هوشمند جدیدش منتشر کرد و برای اولین بار آن را به معرض نمایش عمومی گذاشت تا رسانه ها بتوانند با دستی بازتر به تحلیل و بررسی آن در مرحله پیش از عرضه بپردازند.
کمپانی کره ای برای نخستین دفعه در Gear S2 از نمایشگر دایره ای استفاده کرده که همین موضوع سبب زیبایی بیشتر این ساعت شده است.
Gear S2 از سیستم عامل تایزن سامسونگ استفاده می کند و تولیدکننده اش امیدوار است که تا زمان عرضه ی ساعت، بیش از ۱۰۰۰ اپلیکیشن برای آن اماده شده باشد. در زیر می توانید ویدیوی نگاه نزدیک اختصاصی دیجیاتو به Gear S2 را تماشا کنید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
همه چی عالی بود به جز این که من نفهمیدم کجای UI این شبیه UI اپل واچ بود؟؟
ديوان يه مدت كامنت نميدادي خيلي سايت خوب شده بود بي زحمت برو واقعا خستمون كردي.
توی ویدیو گفتین که رابط کاربری قسمت اپلیکیشن هاش از اپل واچ کپی شده ولی به نظر من زیاد هم شبیه اون نیست. بیشتر شبیه رابط کاربری یکی از ساعت های ال جیه که چند وقت پیش معرفی شده بود.
اين چه مترياليه تو بدنه ساعت استفاده كرده؟ اصلن خوب نيست.
تا اون جایی که من به یاد میارم تایزن از اول همه چیش دایره ای بود.
آیکوناش شبیه اپل واچ شده، ولی انصافا کلیت رابط کاربری فرق داره اساسی. ولی خب هر کی آیکون نایک پلاس رو می بینه، یاد اپل واچ می افته ناخودگاه.
طرفداران سبک الکترو با ایدی knife0party@ در تلگرام در تماس باشند تا در گروه عضو بشند.
ممنون اقای قاسمی ، ویدئو هایی که صادقانه نظرتون رو میگین دلنشین تره حتی اگه به مذاق تعدادی از دوستان خوش نیاد ...البته اون منو کلیتش شاید یاد اور سبک منو اپل واچ باشه اما بیشتر شبیه لیست منوی ساعت الجی هست ....در کل سامسونگ به همین سطح از زیبایی رسیده چیز خوبیه ،بخصوص مدل اسپورت که چیز منحصر و طرح جدیدی داره .
معلومه که اقای قاسمی از ساعت موتو 360 بیشتر خوشش میاد چون شاسی ساعت خودش (که سلیقه خودش هست) دقیقا شبه موتو 360 هست
من نفهمیدم یکی منو روشن کنه دقیقا کجای منوش شبیه اپل بود که مانی قاسمی گفت شبیه اپله؟ چون دایرست شبیه اپل واچه؟ اپل واچ که اصلا منوش یجور دیگست کجای این شبیه اپل. واچه؟؟؟
حیف این ساعت خودم نیست واقعاً؟؟
- 7 سال باتری فابریکش برام کار کرد.
- هیچ جایی از لک و اثر انگشت روش نمیمونه.
- هر شبم نمیخواد بزنمش تو شارژ (همون گوشیمو که میزنم برای کافیه !!)
- تازه تاچ هم هست (Tissot T touch) سال 86 خریدم.
- قطب نمای دیجیتال، فشار هوا، کورنومتر، آلارم، دمای هوا رو هم برام اندازه میگیره. (چیزایی که به کار میاد واقعاً)
- حالا ضربان قلب و فشار خون رو سالی چند بار برام مهم میشه که بخوام اندازه بگیرم؟؟ واسه بقیه کارا هم که گوشی همیشه همراهمه.
*** واقعاً هنوز نیازی حداقل تو خودم برای یه ساعت مثلاً هوشمند نمیبینم و اصلاً نمیتونم خودم رو متقاعد کنم هر شب ساعتمو بزنم تو شارژ!!!