ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اختصاصی دیجیاتو: نگاه نزدیک به Huawei Watch [تماشا کنید]

اگرچه چینی ها زودتر از اینکه به برلین بیایند، ساعت هوشمند خود را در MWC اسپانیا معرفی کردند اما این بار در IFA 2015‌ شاهد ارائه اطلاعات بیشتر و قیمت دستگاه بودیم. Huawei Watch ساعتی ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۱۳ شهریور ۱۳۹۴  |  ۱۹:۰۶

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اگرچه چینی ها زودتر از اینکه به برلین بیایند، ساعت هوشمند خود را در MWC اسپانیا معرفی کردند اما این بار در IFA 2015‌ شاهد ارائه اطلاعات بیشتر و قیمت دستگاه بودیم. Huawei Watch ساعتی زیبا و جذاب بر مبنای اندروید پوشیدنی است که می تواند گزینه ای مناسب برای جای خوش کردن روی مچ دست کاربران اهل ذوق و سیلقه باشد.

برای آشنایی بیشتر با این اسمارت واچ می توانید ویدیو نگاه نزدیک اختصاصی دیجیاتو به آن را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • مسعود

    از موتو360 خیلی بهتره

  • shahryar

    در واقع میخوام بگم خسته نباشید

  • عـــامـر

    بالاخره یه ساعتی پیدا شد که بتونه مثل موتو ۳۶۰ باشه

  • Siamak Gol

    کن فیکون شدم... :|
    اصلا فکرشو نمیکردم.. خیلی خوشکه.. اون دایره ی کامل و بدنه ی ساده تر.. از ۳۶۰ جذاب تره!!! یکم زخیم به نظر میاد...
    ولی اگه صفحه بیرون بود از بدنه قشنگ تر میشد.. ینی فرو رفته نبود...
    آفرین به هواوی.. از این محصولش خوشم اومد...

  • مهربان

    آقا برا من یه مشکلی پیش اومده..
    از ۶ September تا بحال یکی از USA ایمیل های منو در روز های مختلف و البته نیمه شب به وقت ایران..کنترل میکنه..چون برام عجیب بود رمزو عوض نکردم!(امروز عوضش کردم!) بنظرتون هک شدم یا کنترل میشم؟؟!! O_O

    برا کسی پیش اومده تا حالا؟؟؟

    • sharifi

      قبلا گوشی نداشتی که اون رو به کسی فروخته باشی؟
      من هم یه لومیا داشتم که پارسال فروختم و اکانت گوگل رو متوجه شدم که هنوز روی اون گوشی فعال هست
      البته گوشی رو ریست فاکتوری هم کرده بودم ولی عجیب بود که هنوز روی اون گوشی بهش دسترسی داشت

      • مهربان

        نه..همش از USA هست..و نیمه های شب وارد شده..مشخصه از ایران نیست..

        • Unique

          منم امروز متوجه شدم یکی از آمریکا تو August 19 وارد حساب جیمیلم شده! از یه دیوایس نا معلومم بوده!!! یکم مشکوک میاد چون همیشه میزنه از مکه یا ویندوزه به هر حال رمزو عوض کردم

        • mm98

          خب اونجا که نیمه شب نیست :|
          به هر حال گوگل معمولا پیام میده که دسترسی مشکوک داری و راه حل میده.

          • وحید

            دوست عزیز!
            شما چییییییز شکن رو هم در نظر گرفتی؟
            وقتی با اون وارد ایمیلت بشی و اگر برای USA باشه میگه از اونجا وارد شدی!!!

  • محمد مهدی

    خیلی زیبا بود ....

مطالب پیشنهادی