اگر به خاطر داشته باشید چند روز پیش خبر دادیم شرکتی که مالک بخش زیمنس موبایل سابق شده، یعنی گیگاست، بنا دارد به عرصه تولید تلفن های هوشمند باز گردد. اتفاقا کمی بعد از انتشار خبر و در آستانه شروع به کار نمایشگاه IFA 2015 این کمپانی از سه موبایل جدید با نام های Gigaset ME Pure ،Gigaset ME و Gigaset ME Pro پرده برداشت و همگان را به وجد آورد.
در ادامه می توانید تصاویری که نگاه نزدیکی به اسمارت فون های این برند خوشنام دارند را مشاهده و با شکل و شمایل ظاهری آنها بیشتر آشنا شوید. با دیجیاتو همراه باشید.
Gigaset Me
Gigaset Me Pro
Gigaset Me Pure
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
نظرات ثبت شده (7 مورد)
مطالب پیشنهادی

































دریـغ از یکم خلاقیت فقط میخوان بگن ما هم هستیم ... . .. لااقلش یکم خلاقیت به خرج میدادی که یکم متفاوت تر بشه
ولی مشکیش شیک خداییش
خدا نگه داره اپـــلـــو
اصــن تصورشم سخته..آخه اگه اپـل نباشه اینا میخان از کی اسکی برن هااا؟؟
az zaheresh ke badam niomad khoda kome bateneshm qavi bashe
زمانی که آیفون ۶ اومد همه میگفتن زشته و ازپیش شکست خورده ، حالا خو بیا و ببین چقد ازش اسکی رفتن
آنچنان جذاب و قشنگ نیست
ولی جنسش خوبه بنظرم
امیدوارم موفق باشه و پر فروش
چون زیمنس پشتش هست
دیگه دارند شورشو در میارن ....دیگه گوشی زدنم حدی داره ...آخه این گوشی چه چیز جدیدی داره ارائه میده که تو گوشی های دیگه اندرویدی نیس؟
بنظرم کلا باید samsung و lg و motorola و htc فقط باشن ...بقیه فقط مزخرف میزننو به اسم گوشی میفرستن تو بازار ...آخه اگه مثلا با سیستم عامل جدید بدن بیرون ی چیزی ...آخه مشکل اینجاست تا الآن شاید 20 تا کمپانی فقط دارن اندروید میدن ...سامسونگ هم که ماشاءالله خودش به تنهایی به اندازه تمام این 20 تا کمپانی گوشی میده بیرون ..خوب این حجم از تنوع که اصلا با هم هیچ فرق خاصی ندارند کار احمقانه ایه