وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو: امروز ساعت ۱۷:۳۰، کنفرانس خبری مایکروسافت در IFA 2015 [خاتمه یافت]
مایکروسافت نادلا با ویندوز ۱۰ مسیری را آغاز کرده که تا سال های سال اثر آن را روی تک تک محصولات این شرکت خواهیم دید. از کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ ها گرفته تا تلفن ...
مایکروسافت نادلا با ویندوز ۱۰ مسیری را آغاز کرده که تا سال های سال اثر آن را روی تک تک محصولات این شرکت خواهیم دید. از کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ ها گرفته تا تلفن های همراه، اکس باکس و هولولنز.
نبرد بر سر اتاق نشیمن بالا گرفته و نادلا به خوبی می داند که نمی تواند بازنده ی این میدان به اپل، سونی و دیگر رقبایش باشد. از سویی دیگر، ویندوز حالا یک محصول نیست، بلکه سرویس اصلی این شرکت خواهد بود.
هولولنز به عنوان جاه طلبانه ترین پروژه ی مایکروسافت، طی سال های آتی حرف های بسیاری برای گفتن خواهد داشت و باید امیدوار باشیم که سرنوشت آن همانند کینکت و دیگر تکنولوژی های جدید و انقلابی شرکت تولید کننده اش نباشد.
کنفرانس امروز متمرکز خواهد بود بر ویندوز ۱۰ و حضور آن روی دستگاه های جدید و نیک پارکر، معاونت بخش تولیدکنندگان دستگاه های شخص ثالث ویندوزی به ما تعدادی از این محصولات را نشان خواهد داد. همچنین بسیار بعید هم به نظر می رسد که شاهد رونمایی دیوایس جدید و هیجان انگیزی باشیم.
مراسم مایکروسافت ساعت ۱۷:۳۰ بعد از ظهر روز جمعه ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ آغاز خواهد شد و دیجیاتو این رویداد را از طریق وبلاگ نویسی زنده پوشش خواهد داد. از شما دعوت می کنیم جهت اطلاع یافتن از جزئیات مراسم با ما همراه شوید.
به منظور کسب اطلاع بیشتر از لینک لایو بلاگ مربوطه می توانید دقایقی پیش از شروع آن به همین پست مراجعه کنید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
من که نفهمیدم! این وبلاگ نویسی زنده چطور قابل فهم؟
همینطور درهم برهمه
:D فقط همین .!
یک ساعته سر کاریم انتظار داشتم سرفس حداقل معرفی کنه
عزیزم دیوان بالا گفت که این انتظار شما بخاطر جویه که دیجیاتو دیشب داد
چه جوی دوست عزیز
از کنفرانس مایکروسافت چه چیز در اومد؟؟که تا حالا نمی دونستیم(خود مایکروسافت نه دیوایس بقیه شرکت ها)
دیگه معلومه دیجیاتو نیست که اپلیاتو......................
پس سری جدید لومیا چی شد
مراسم عالی بود . اگه بایه بازار یاب این مراسمو میدید چیزای جالبی بهتون میگفت . این معرفی دستگاه های ویندوزی شرکاش خیلی سیاست فوق العاده ای بود .این یه معرفی مستقیم بود که خیلی تاثییر گذاره یکم درباره بازاریابی و اقتصاد و اینجور چیزا تحقیق کنید این مراسمو درک می کنید ...........
بدترین کنفرانسی که می شد هیچی برای ارائه نداشت
ای بابا دیگه سه درصد هم نیست :/
خخخخخخخ معلوم نیست مایکروسافت باهات چی کار کرده که بی ربط نا ربط دربارش مطلب می زاری ، پروفسور اینم بگو که داخل ایتالیا رفته بالاتر از ios و شده پلتفرم دوم / یا داخل برزیل که نزدیک به دو برابر ios سهم داره ، چی شد اینا رو لولو خورد ؟؟
http://wmpoweruser.com/kantar-numbers-show-windows-phones-continued-growth-europe/
البته اگه آمار کانتار براتون قابل استناد باشه.
مرسی این همه سطح ادب و شعور.
عزیز این مال امریکاست اگه توجه کرده باشی
عزیز دل مگه من گفتم مال کجاس؟!! ما آمریکاس دیگه!
خب سهم ویندوزفون تو دنیا 3 بود نه آمریکا. سهمش تو کشورای اروپایی به 10 11 هم میرسه برای همینم کل حدود 3 هست
میدونم برادر.بازم ممنون.
نبرد بر سر اتاق نشیمن بالا گرفته و نادلا به خوبی می داند که نمی تواند بازنده ی این میدان به اپل، سونی و دیگر رقبایش باشد ؟؟؟ اپل با چی ؟؟ یعنی جدن می خواید اپل تی وی رو با ایکس باکس وان مقایسه کنید ؟؟؟؟ والا نمی دونم چه جوری محصولی مثل کینکت که تا سال 2013 ، 24 میلیون فروش داشته می تونه محصول ناموفقی بوده باشه اونم برای یه وسیله جانبی
نشد من یه چیزی بنویسم و تو یه مقدار شعور به خرج بدی و مثل انسان های بالغ کامنت بزاری
تا اونجایی که یادمه جنابعالی بن شدی از سایت / من تا حالا مشکلی نه با سایت داشتم و نه ظاهرن سایت با من / انتقاد کردم همین ، حالا نمی دونم شاید جنابعالی معنی انتقاد رو بد می دونی/ شما هم به فحش دادن ها و توهین کردنات ادامه بده
نامرد تو دسکتاپ مجازیش تا جای علامت باضافه رو هم همونجا گذاشته :) منفی بدید. ناراحت نمیشم.
انتظار داشتی دکمه رو وسط بزاره ؟؟؟؟
بزارش کنار دزدی هایی که اول از لینوکس کردید