ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو: امروز ساعت ۱۷:۳۰، کنفرانس خبری مایکروسافت در IFA 2015 [خاتمه یافت]

مایکروسافت نادلا با ویندوز ۱۰ مسیری را آغاز کرده که تا سال های سال اثر آن را روی تک تک محصولات این شرکت خواهیم دید. از کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ ها گرفته تا تلفن ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۱۳ شهریور ۱۳۹۴  |  ۱۶:۴۴

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

مایکروسافت نادلا با ویندوز ۱۰ مسیری را آغاز کرده که تا سال های سال اثر آن را روی تک تک محصولات این شرکت خواهیم دید. از کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ ها گرفته تا تلفن های همراه، اکس باکس و هولولنز.

نبرد بر سر اتاق نشیمن بالا گرفته و نادلا به خوبی می داند که نمی تواند بازنده ی این میدان به اپل، سونی و دیگر رقبایش باشد. از سویی دیگر، ویندوز حالا یک محصول نیست، بلکه سرویس اصلی این شرکت خواهد بود.

هولولنز به عنوان جاه طلبانه ترین پروژه ی مایکروسافت، طی سال های آتی حرف های بسیاری برای گفتن خواهد داشت و باید امیدوار باشیم که سرنوشت آن همانند کینکت و دیگر تکنولوژی های جدید و انقلابی شرکت تولید کننده اش نباشد.

کنفرانس امروز متمرکز خواهد بود بر ویندوز ۱۰ و حضور آن روی دستگاه های جدید و نیک پارکر، معاونت بخش تولیدکنندگان دستگاه های شخص ثالث ویندوزی به ما تعدادی از این محصولات را نشان خواهد داد. همچنین بسیار بعید هم به نظر می رسد که شاهد رونمایی دیوایس جدید و هیجان انگیزی باشیم.

مراسم مایکروسافت ساعت ۱۷:۳۰ بعد از ظهر روز جمعه ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ آغاز خواهد شد و دیجیاتو این رویداد را از طریق وبلاگ نویسی زنده پوشش خواهد داد. از شما دعوت می کنیم جهت اطلاع یافتن از جزئیات مراسم با ما همراه شوید.

به منظور کسب اطلاع بیشتر از لینک لایو بلاگ مربوطه می توانید دقایقی پیش از شروع آن به همین پست مراجعه کنید.

http://live.digiato.com/microsoftifa2015

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (44 مورد)
  • سید محمد

    من که نفهمیدم! این وبلاگ نویسی زنده چطور قابل فهم؟
    همینطور درهم برهمه

  • zoroastrian

    :D فقط همین .!

  • محمد

    یک ساعته سر کاریم انتظار داشتم سرفس حداقل معرفی کنه

    • Amir KH

      عزیزم دیوان بالا گفت که این انتظار شما بخاطر جویه که دیجیاتو دیشب داد

      • محمد

        چه جوی دوست عزیز
        از کنفرانس مایکروسافت چه چیز در اومد؟؟که تا حالا نمی دونستیم(خود مایکروسافت نه دیوایس بقیه شرکت ها)

  • mohammadmj

    دیگه معلومه دیجیاتو نیست که اپلیاتو......................

  • علی تک

    پس سری جدید لومیا چی شد

  • mohammadmj

    مراسم عالی بود . اگه بایه بازار یاب این مراسمو میدید چیزای جالبی بهتون میگفت . این معرفی دستگاه های ویندوزی شرکاش خیلی سیاست فوق العاده ای بود .این یه معرفی مستقیم بود که خیلی تاثییر گذاره یکم درباره بازاریابی و اقتصاد و اینجور چیزا تحقیق کنید این مراسمو درک می کنید ...........

  • محمد

    بدترین کنفرانسی که می شد هیچی برای ارائه نداشت

  • Sajad_alipour

    ای بابا دیگه سه درصد هم نیست :/

    • Divan Greedy (아이유)

      خخخخخخخ معلوم نیست مایکروسافت باهات چی کار کرده که بی ربط نا ربط دربارش مطلب می زاری ، پروفسور اینم بگو که داخل ایتالیا رفته بالاتر از ios و شده پلتفرم دوم / یا داخل برزیل که نزدیک به دو برابر ios سهم داره ، چی شد اینا رو لولو خورد ؟؟

      • میطی

        http://wmpoweruser.com/kantar-numbers-show-windows-phones-continued-growth-europe/

        البته اگه آمار کانتار براتون قابل استناد باشه.

      • Sajad_alipour

        مرسی این همه سطح ادب و شعور.

    • Amir KH

      عزیز این مال امریکاست اگه توجه کرده باشی

      • Sajad_alipour

        عزیز دل مگه من گفتم مال کجاس؟!! ما آمریکاس دیگه!

        • Amir KH

          خب سهم ویندوزفون تو دنیا 3 بود نه آمریکا. سهمش تو کشورای اروپایی به 10 11 هم میرسه برای همینم کل حدود 3 هست

          • Sajad_alipour

            میدونم برادر.بازم ممنون.

  • Divan Greedy (아이유)

    نبرد بر سر اتاق نشیمن بالا گرفته و نادلا به خوبی می داند که نمی تواند بازنده ی این میدان به اپل، سونی و دیگر رقبایش باشد ؟؟؟ اپل با چی ؟؟ یعنی جدن می خواید اپل تی وی رو با ایکس باکس وان مقایسه کنید ؟؟؟؟ والا نمی دونم چه جوری محصولی مثل کینکت که تا سال 2013 ، 24 میلیون فروش داشته می تونه محصول ناموفقی بوده باشه اونم برای یه وسیله جانبی

    • Divan Greedy (아이유)

      نشد من یه چیزی بنویسم و تو یه مقدار شعور به خرج بدی و مثل انسان های بالغ کامنت بزاری

      • Divan Greedy (아이유)

        تا اونجایی که یادمه جنابعالی بن شدی از سایت / من تا حالا مشکلی نه با سایت داشتم و نه ظاهرن سایت با من / انتقاد کردم همین ، حالا نمی دونم شاید جنابعالی معنی انتقاد رو بد می دونی/ شما هم به فحش دادن ها و توهین کردنات ادامه بده

  • رضا

    نامرد تو دسکتاپ مجازیش تا جای علامت باضافه رو هم همونجا گذاشته :) منفی بدید. ناراحت نمیشم.

    • Divan Greedy (아이유)

      انتظار داشتی دکمه رو وسط بزاره ؟؟؟؟

      • Divan Greedy (아이유)

        بزارش کنار دزدی هایی که اول از لینوکس کردید

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی