انتشار رندر تازه ای از آیپد پرو که ابعاد نمایشگر آن را مشخص می کند
بر کسی پوشیده نیست که آیپد، دیگر همانند روزهای اولی که استیو جابز آن را در دست گرفت و معرفی کرد به فروش نمی رود. حال یک سالی می شود که شایعه ای جدید در ...
بر کسی پوشیده نیست که آیپد، دیگر همانند روزهای اولی که استیو جابز آن را در دست گرفت و معرفی کرد به فروش نمی رود. حال یک سالی می شود که شایعه ای جدید در فضای مجازی به گوش می رسد. شنیده می شود که اپل تصمیم به ساخت محصولی متفاوت دارد و می خواهد نحوه کاربری تبلت خویش را دست خوش تغییرات گسترده ای نماید.
گویا تیم کوک باور دارد که راهکار موفقیت آیپد و بقایش، استفاده از آن در سازمان و محیط های ادارای است و بی راه نیست اگر بگوییم که در این راه، نیم نگاهی نیز به جاده تبلور «سرفس پرو» از مایکروسافت داشته و می خواهد بهره وری «فرا-پی سی» ترین گجت خود را تا حد بسیار زیادی ارتقا ببخشد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
در چهارشنبه شب همین هفته در دیجیاتو خواهید خواند که آیفون های جدید، همراه با یک آیپد غول پیکر معرفی خواهند شد. اما محصول جدید چه ابعاد و ظاهری خواهد داشت؟
اکنون ویدیوی تازه ای از رندر کامپیوتری این محصول منتشر گشته که خبر از نمایشگر ۱۲.۹ اینچی این محصول می دهد. همچنین گفته می شود که آیپد پرو، از چهار اسپیکر قدرتمند بهره برده. پیشتر نیز شنیده بودیم که آیپد جدید اپل، همراه با یک قلم هوشمند عرضه خواهد شد که به بهترین شکل، برای نمایشگر «فورس تاچ» این تبلت بهینه شده است.
از طرف دیگر احتمال می رود که کاربرد دستیار دیجیتالی «سیری» نیز برای استفاده در این محصول بهینه شده باشد چرا که مشخصا با گجتی برای کاربران عادی طرف نیستیم و همانگونه که در ابتدا نیز ذکر کردیم، اپل، آیپد پرو را بیشتر با هدف گرفتن سازمان ها به بازار خواهد فرستاد. در نهایت توجه شما را به رندر تازه ای که از این محصول منتشر شده جلب می کنیم.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
یه خوردی زیادی حاشیه اش زیاد نیست!!؟؟ چه خبره آخه!؟ اپل! عزیزم! دقت کن. یه چیزی بده بیرون که دیدیمش، کیف کنیم. نه اینکه صرفا بزرگتر شده ی آیپد باشه. ممنون عزیزم.
امیدوارم اپل مثل قبل نوآوری داشته باشه. ولی لطفا انتظار یه محصول کاملا متفاوت که بازارو بترکونه نباشین. اون خلاقیت استیوجابز بود که این همه اپل رو مطرح کرد وبعد اون اپل رو باید مثل شرکتهای دیگه بدونیم. شاید باز ایده ای نو وخلاقانه ازش ببینیم در صورتی که افراد خلاق و خوش سلیقه کشف بشن.
امیدوارم ظرفیت 256 گیگ هم اضافه کنه براش.
حاشیۀ بالا و پایین خیلی زیاده :|
دلم برای جابز تنگ شده هر سال جابز نواوری داشت ولی الان چی اکه بود الان صنعت موبایل چی می شد حیف فقط حیف
انا الله وانا الیه راجعون
هر سري كه اين خبر ها رو مي شنويم ناراحتي ام براي از دست رفتن بزرگ مردي مثل جابز دو برابر مي شه ... استايلوس ؟ آيپد ١٢.٩ اينچي ؟ واقعاً نمي دونم اپلي كه تيم كوك هدايتش رو به عهده گرفته به كجا خواهد رفت اما نيازه كه گاهي به اين موضوع فكر كنيم كه : به راستي راهي كه تيم كوك طي مي كنه ادامه راه استيو جابزه ؟
همچین میگین آدم فکر میکنه جابز پیغمبره!!!
ارزش اپل طی دوران مدیریت تیم کوک چند برابر شده. پس تیم کوک اگه از جابز بهتر نباشه بدتر نیست. و ضمن اینکه مدیر موفق کسیه که با راههای اختصاصی خودش به نتیجه برسه وگرنه میشه حکایت اون کلاغی که خواست مثل کبک راه بره راه رفتن خودشم یادش رفت...
جابز پیغمبر نیست ولی بزار برات بگم موقعه ای که اپل داشت بر شکست می شد ایشون سهام اپلو از صفر رسوند به صد این کار سختیه نه اینکه بنده برم بشم مدیر یه شرکت بزرگ اگه بنده کاری هم نکنم بازم شرکت کار خودشو میکنه این مهمه که خودت از صفر همه چیو بسازی نه ادامه دهنده باشی
باید نسبت صفحه نمایش رو نسبت به بدنه بیشترمیکرد تا ابعادش کمتر بشه
همچنین ios رو باید برای این نسخه جوری بهینه کنه که بشه باهاش کارای اداری انجام داد
به رندر نیازی نبود...
میدونستیم چه شکلیه...
...
اما بازم فک نمیکنم اپل آیپد پرو رو با آی او اس بیرون بده!
آخه به نظرم نیازی نیست 12 اینچ آی او اس!!!
حداقل اگه با او اس ایکس میداد خیلی شاخ و باحال میشد...
اینو ببر دو تا چایی بیار مهمونا منتظرن...! :-)