ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تصاویر جدیدی از آپدیت نرم افزاری پلی استیشن 4 به زبان آلمانی منتشر شد

وبلاگ رسمی پلی استیشن هفته پیش اطلاعاتی هر چند اندک در ارتباط با بروزرسانی 3.00 منتشر کرد اما اخیرا تصاویری منتشر شده که نشان دهنده جزئیات جدید و تازه ای از محیط است. اگر در ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۴ شهریور ۱۳۹۴  |  ۲۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

وبلاگ رسمی پلی استیشن هفته پیش اطلاعاتی هر چند اندک در ارتباط با بروزرسانی 3.00 منتشر کرد اما اخیرا تصاویری منتشر شده که نشان دهنده جزئیات جدید و تازه ای از محیط است. اگر در حال حاضر پلی استیشن 4 دارید می توانید با مشاهده تصاویر متوجه تغییرات ساختاری و بزرگ شوید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا علاوه بر مرور اطلاعات این آپدیت، تصاویر بیشتری نیز مشاهده کنیم.

پیش از این در دیجیاتو برای تان از قابلیت های آپدیت جدید پلی استیشن 4 گفته بودیم:

با بروزرسانی به نسخه ۳٫۰۰، فضای ابری کاربران PS4 از یک گیگابایت به ۱۰ گیگابایت ارتقا خواهد یافت که از این فضا می توان برای ذخیره کردن بازی ها بهره گرفت. مضاف بر این، بروزرسانی یادشده نواری به داشبورد کنسول برای چک کردن فضای ابری خواهد افزود تا از فضای اشغال شده در آن باخبر شوید.

کاربران PS4 پیش از این قادر به استریم زنده بازی ها در توئیچ بودند، اما بروزرسانی جدید این امکان را در یوتوب هم میسر خواهد کرد و می توان تصاویر در حال استریم شدن را از طریق اپلیکیشن موبایل و کانال YouTube Gaming دنبال نمود. به غیر از استریم های طولانی، سونی برای اشتراک گذاری ویدئوهای کوتاه مدت نیز نقشه ای ریخته و قصد دارد از دکمه Share روی کنترلر برای اشتراک کلیپ های ۱۰ ثانیه ای در توئیتر بهره بگیرد.

در بروزرسانی نسخه ۳٫۰۰ رابط کاربری و ساخت مجامع گیمری هم دستخوش تغییراتی گشته. رویدادهای درون بازی همچون double-XP weekend حالا در یک هاب اختصاصی برای رویدادها نمایان می شوند، و ضمنا کاربران می توانند به ساخت گروه های اجتماعی در مورد بازی یا علاقه مندی های خود اقدام نمایند. هر کدام از این انجمن ها دارای تالار گفتگو‌ و مکانی برای اشتراک اسکرین شات ها خواهند بود و ورود به آن راه ساده ای برای بازی کردن با دیگر اعضاست.

اگر با عده خاصی به بازی می پردازید، به زودی می توانید این افراد را در یک گروه گردآوری کنید. ضمنا ورود به بازی دوستان از طریق صفحه Now Playing هم آسان تر می گردد، و قادر خواهید بود تا با ارسال درخواست، بازی دوست خود را به طور همزمان مشاهده کنید.

سونی تمایلی به صحبت کردن در رابطه با این آپدیت بزرگ ندارد و نمی خواهد چیزی از آن به اشتراک بگذارد.

COEtaQVWsAAHK0k

COEwu_CW8AIkiLQ2

COEtY37WEAAL7kp-670x377

COEtV2NWwAEk11f-670x377

COEtXaQWgAEEOEK-670x377

COE5XL6WsAAhP3P-670x377

COE4_XqWIAEWb9q-670x377

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • mooda

    خوبه...

  • mohammadmj

    خدایش تو داشبورد ایکس باکس سال ها جلوتره ولی اینم پیشرفتش خوبه .......

    • Hesam

      باش باش
      خدایی هر موقع تو نظر میدی من یه نیم ساعتی حالم خیلی خوب میشه انقدر میخندم:-D
      بعد جالبیش اینه ک وقتی جوابتو میدم کلا غیبت میزنه
      نظر دیگه ای نداری؟؟ :-D

      • R3D

        خوب بابا خدایی راست میگه دیگه.تو هر چیزی بخواییم بحث کنیم این یه مورد سیستم عامل کنسول دیگه شکی نیست که X1 خیلی تو سیستم عامل خوب عمل کرده و میکنه.
        هر ماه یک آپدیت برای آدم های عادی و 2 تا 3 تا آپدیت برای اعضای Xbox Preview میاد.

        • R3D

          الان برای X1 اپلیکیشن Wireless Display برای استریم محتوای گوشی و تبلت و لپ تاپ روی تلویزیون اومده (مثل مایکروسافت وایرلس دیسپلی و گوگل کروم کست یا اپل تی وی) که تو فاز بتاست و 10/31/2015 انتشار عمومی پیدا میکنه.
          اپلیکیشن روزتا استون یا خان آکادمی هم مثلا براش اومده.

      • I am payne,max payne...

        جان من...؟!
        نکنه سونی قدرت نرم افزاری دنیاست...؟
        ویندوزم مال سونیه...تیم direct x هم برا سونیه api های سونی هم تو توسعه vulkan هست...!

        • Hesam

          جان من سونی قدرت نرم افزاری دنیا هم نباشه سعی نمیکنه توسط شرکت های مختلف با رشوه دادن به یوتیوبر ها ضعفای کنسولشو بپوشونه و تبلیغات غیر قانونی انجام بده
          اون خرت و پرت های دیگه هم ک گفتی خوب سرتو گرم کرده!!هر موقع یه حرکتی برات کردن بیا سر و صدا کن اینجا
          (من حوصله بحث ندارم ادامه نمیدم دیگه)

          • I am payne,max payne...

            اگه این خرت و پرت هانبود آنچارتد شما چجور اجرا میشد...؟
            اطلاعات شما زیاد نیست...

          • I am payne,max payne...

            آقای تیتر خوان...اصلا اینجا مایکروسافت درگیر نیست...آژانس تبلیغاتی باید براساس قرار داد مبلغ ۲۵۰۰۰-۳۰۰۰۰ دلار به هر یوتوبر برای تبلیغ اکس باکس میداد...تا اینجا کاملا قانونی بوده اما طبق گفته fbi داستان از جایی سر گرفته میشه که باید واژه تبلیغ تو ویدئو ها می بوده ... و این تنبلی آژانس بوده...وباید بازپرسش بشه...
            ...
            اون خرت و پرتی که میگید هم اساس تمام تکنولوژی های بکار رفته تو بازی های امروزی هست .... تسلیشن وhbaoو ssao و msaa و gi و مگا تکسچر و مهم تر از همه ray tracing همه دست ساخت تیم دایرکت اکس و جان کارمک بزرگ هست...اینو هم بدونید اگه سونی از ولکان پشتیبانی کنه بازهم مدیون مایکروسافت خواهد بود...
            ...
            جواب ندارید که بحث کنید...

          • mohammadmj

            جدیدا direct x شده خرتو پرت نیازی به سرو صدا نیست تو راحت می تونی لیست بازی های 2015 ایکس باکسو ببینی تو راحت میتونی استیرم 60 فریم ایکس باکس روی pc رو ببینی تو میتونی ویندوز 10 برای ایکس باکسو ببینی تو راحت می تونی جو استیک الیت پد مایکروسافتو ببینی تو می تونی پشتیبانی موس و کیبوردو تو ایکس باکس ببینی تو میتونی باندل های بی نظیرو ببینی تو میتونی پشتیبانی از بازی های xbox 360 ببینی................

          • R3D

            اولا اون قضیه تقصیر ماشنامیا است که وظیفه ی تبلیغ رو داشته.
            دوما خوبه سونی همین زمستون پارسال سر تبلیغات دروغین PS Vita جریمه شد خود سونی نه یک شرکت تبلیغاتی.

      • R3D

        خوب بابا خدایی راست میگه دیگه.تو هر چیزی بخواییم بحث کنیم این یه مورد سیستم عامل کنسول دیگه شکی نیست که X1 خیلی تو سیستم عامل خوب عمل کرده و میکنه.
        هر ماه یک آپدیت برای آدم های عادی و 2 تا 3 تا آپدیت برای اعضای Xbox Preview میاد.
        الان برای X1 اپلیکیشن Wireless Display برای استریم محتوای گوشی و تبلت (ویندوزی و اندرویدی) و لپ تاپ روی تلویزیون اومده (مثل مایکروسافت وایرلس دیسپلی و گوگل کروم کست یا اپل تی وی) که تو فاز بتاست و 10/31/2015 انتشار عمومی پیدا میکنه.برای اپل کار نمیکنه چون اپل از میراکست پشتیبانی نمیکنه.
        اپلیکیشن روزتا استون یا خان آکادمی هم مثلا براش اومده.

  • ali9zafar

    اونارو چرا سیاه کرده؟؟

    • رضا

      مشخصات شخصیش بوده.

  • kavehd2

    جالبه داره پیشرفت میکنه.
    درباره فروش gran turismo اگه پست بزارید ممنون میشم

مطالب پیشنهادی