ساعتی که تلاش می کند «اپل واچ» نباشد؛ نگاهی بر Gear S2 سامسونگ
ماه گذشته و در جریان مراسم رونمایی از گلکسی اس 6 اج پلاس و نوت 5، سامسونگ در کمال ناباوری عکس هایی از ساعت هوشمند خود را منتشر کرد و نمایی کلی از آنچه ماه ...
ماه گذشته و در جریان مراسم رونمایی از گلکسی اس 6 اج پلاس و نوت 5، سامسونگ در کمال ناباوری عکس هایی از ساعت هوشمند خود را منتشر کرد و نمایی کلی از آنچه ماه ها بود رویش کار کرده را در اختیار حاضرین سالن و میلیون ها مخاطبی قرار داد که کنفرانس آن را از سراسر دنیا دنبال می کردند.
این ساعت هوشمند دو روز پیش در جریان نمایشگاه IFA معرفی شد و به آنچه بسیاری از ما در ذهنمان تصویر کرده بودیم رنگ واقعیت داد. ظاهر آن به حق زیباست و نشان می دهد که چشم بادامی های کره ای شاگردان خوبی در مکتب اپل بوده اند و دست کم در طراحی رابط کاربری دستگاه، درس های خود را خوب پس داده اند.
این ساعت اما بنابر یک تصمیم استراتژی شاید اندک خطرناک از سیستم عامل اختصاصی گوگل برای پوشیدنی ها (Android Wear) بهره نمی برد با این همه،تقریبا با هر دستگاه اندرویدی موجود در بازار که دست کم یک و نیم گیگابایت رم داشته باشد و نسخه 4.4 به بالای اندروید را پشتیبانی کند سازگاری دارد و قرار است که حدودا دو ماه دیگر از را ه برسد.
اما در ادامه این مطلب با دیجیاتو همرا ه باشید تا نگاهی بیاندازیم بر نقاط قوت Gear S2 که باعث شد این بار نام سامسونگ نه به خاطر تقلید های کورکورانه اش از اپل که به پاس تلاش ستودنی اش در طراحی یک پوشیدنی قابل قبول بر سر زبان ها بیافتد.




این نکته را باید اضافه نماییم که همه مدل های این ساعت هوشمند قادرند از طریق تکنولوژی NFC و پلتفرم پرداخت موبایل اختصاصی سامسونگ به نام PAY کار پرداخت را بدون نیاز مستقیم به کارت اعتباری برای دارندگان خود انجام دهند.
اما متاسفانه سیستم پرداخت سامسونگ تنها در تعداد اندکی از فروشگاه ها که پایانه های کارت اعتباری خود را به روز رسانی کرده اند فعال است. مدل های مختلف Gear S2 همچنین از تکنولوژی MST (یا انتقال ایمن مغناطیسی) که در جدیدترین اسمارت فون های این کمپانی کره ای گنجانده شده و به کاربرانشان امکان می دهد پرداخت موبایلی را تقریبا از هر جایی انجام دهند، بی بهره است.






















دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

خوشمان امد...بنظرم خیلی با صرفه تر کاربردی تر از اپل واچه
یعنی شما با گوشی افراد شخصیتشون رو میشناسید؟چه جالب پس منم تو اطرافیانم هر کی آیفون داشت بیشتر برای سلفی و پز دادن آیفون خریده بودن ولی سامسونگیا اکثرا اهل دل بودن
ولی خداوکیلی s2 از اپل واچ خیلی شیک تره امل واچ کوچک تر بود بهتر بود
اصلا" برای خریدنش ترغیب نشدم طراحی ظاهری ساعت خیلی ابتدایی و چیپه اپل واچ گزینه بهتری نسبت به این ساعت است هم شیکتره هم اپلیکیشنهای بیشتر و بهتری داره ضعف اپل واچ عمر کم باتریشه در حال حاضر خرید یک ساعت کلاسیک متوسط به بالا گزینه بهتری نسبت به اینگونه ساعت هاست. خرید ساعت هوشمند شاید به عنوان ساعت دوم برای تنوع
کپی شده از اپل واچ(نرمافزاری)
من موندم این اپل نبود سامسونگ از کجا طرح میآورد میزد
الان سامسونگ منتظره اپل باز یه گوشی بزنه و سریع ازش کپی کنه
شما تفاوت بین تایزون و ios رو اگر میدونستی این نظر تاریخی رو ثبت نمیکردی. مثلا اومدی نظر بدی بگی منم هستم ؟
من منظورم طراحی گوشیایه سامسونگ بود...آخه شاطره تایزن و iosیکی میدونی؟
همین کارارو میکنین که بهمون میگن ایرانی عقب مونده .امریکایی ها مارو ادم حساب نمیکنن هی تحریم میکنن که به پاهاشون بیفتیم بعد ما میاییم یه برند امریکا که ایرانو کشور حساب نمیکنه که توش نمایندگی رسمی اپل بزنه، میریم یه گوشی که مشخصاتش اندازه یه گوشی میان رده سامسونگه میخریم .خدایی سامسونگ انقد بزرگواره که ایرانو مهم میدونه میاد گوشیشو تو کشورمون رونمایی میکنه ماهارو لایق محصولاتش میدونه، ن مثل اپل که مارو لایق گوشیاش نمیدونه که دستمون باشه همش غیر قانونی میاد
نگاه عزیزانم الکی خودتونو به زحمت نندازین که فقط تو ایران به اپل اهمیت میدن ولی خداوکیلی وقتی داداشم رفته بود نیویورک میگفت بیشترین چیزی که بهش اهمیت میدن سامسونگه .من باورم نمیشد همیشه فک میکردم اپل بیشترین طرفدارو داره، ولی ن اونا مثل بعضی ادما که تعصب الکی رو اپل ندارن با عقلشون گوشیو میسنجن بعدش میخرن .فعلا که میخوای قبول کن یا نکن اپل باخته الکی داره سیاست بازی میکنه وگرنه تو تمام کشورایه ثروتمند مثل امریکا چین المان انگلیس قطر امارات .... همشون سامسونگ دارن .اگه دوستان اپل پسند برین کشورایه ذکر شده میفهمین سامسونگ طرفدار بیشتر داره یا اپل .خب به قول کشورایه پیشرفته ما جهان سومیا مثل خانم موسوی تعصب الکی رو اپل دارن بی فاهیده بی دلیل .من داداشم تو نیویورک درس دانشگاه میخونه اونم طرفدار اپل بود وقتی رفت اونجا دید سامسونگ چه طرفدارایی داره چه کیفیت داره که همه تعریفش میکنن طرفدار سامسونگ شد .اپل فقط اسمش تو ایران معروف شده وگرنه تو اون کشورا جایگاه بعد سامسونگ داره.
خیلی بیشعوری میخواد همچین عنوان و مطلبی
فردا صبح نظرات دوستان رو میگیرن پاک میکنن و نمیزارن بقیه بفهمن که نظر کاربر ها در مورد نویسنده چی هست
قیمت بعضی از گوشی های سامسونگ از آیفون گرونتره که . واقعا سامسونگ خیلی خوب کار کرده و تحسینش باید کرد
بالاخره خانوم موسوی اقای مستکین رو روسفید کرد
خانوم وقتی از تیتر گرفته تا متن رو تغییر دادید چرا منبع زیرش میزارید؟؟؟ این زشترین کاریه که انجام دادید به ایم یه منبع معتبر افکار و تعصبات نازیبای خودتون رو منتشر میکنید
خودتونم میدونید پستتون در حالت عادی ارزشی نداره سعی کردید به یه منبع بچسبونیدش