فروش پلی استیشن 4 در خاورمیانه از مرز یک میلیون واحد گذشت
سونی در بیانیه ای از آمار خیره کننده فروش پلی استیشن در منطقه خاور میانه خبر داد. کشورهای خاورمیانه که به طور رسمی تحت پوشش سونی قرار گرفته اند، مجموعا یک میلیون پلی استیشن 4 ...
سونی در بیانیه ای از آمار خیره کننده فروش پلی استیشن در منطقه خاور میانه خبر داد. کشورهای خاورمیانه که به طور رسمی تحت پوشش سونی قرار گرفته اند، مجموعا یک میلیون پلی استیشن 4 خریداری کرده اند و این مسئله می تواند مسئله ای حائز اهمیت برای مقوله ی گیمینگ در این ناحیه باشد.
رابرت فیسر، مدیر روابط عمومی بخش سرگرمی های سونی در منطقه خاور میانه، از طرفداران عرب پلی استیشن بابت حمایتی که از سونی داشته اند تشکر کرد و عمده ی این موفقیت را به خاطر حضور زبان عربی در رابط کاربری پلی استیشن 4 و همکاری بازی سازهای منطقه ای برای بومی سازی محتوا دانست.
فیسر می گوید حضور سونی در این ناحیه بسیار مثبت بوده و روز به روز به قدرت آن ها افزون می گردد و در حقیقت سونی به همین سو قدم برداشته. ناحیه ی خاورمیانه با توجه درگیری های منطقه ای بسیاری که در آن وجود دارد معمولا ناحیه ی محبوبی برای توسعه دهندگان و ناشرین بازی به حساب نمی آید. حتی شرکت هایی نظیر نینتندو ترجیح می دهند حضوری در منطقه نداشته باشند. نباید فراموش کنیم که میزان انبوهی از این یک میلیون کنسول نیز حالا در ایران است.
با این حال، لغو تحریم های بین المللی علیه ایران سبب می گردد تا درهای تجارت به سوی شرکت ها گشوده شود و آن ها با بازاری چند ده میلیونی روبرو شوند اما آیا از نظر شما عدم وجود قانون کپی رایت می تواند لطمه ای به این تجارت وارد کند؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
اصن خیلی بدم میاد تو این سایتا با ملت بحث کنم چون فایده نداره اعصاب ادمم خورد میکنن ولی در کل سونی سامسونگو خیلی داره اذیت میکنه برای پی بردن به همین موضوع میتونین به سایتای زومیت و دیجیکالا سر بزنین البته الان سونی با z5 و ps4 داره میترکونه
از عربا خیلی بدم میاد از زبان عربی هم از دوران تحصیل نفرت داشتم و در ضمن از عرب پرست ها هم خیلی بدم میاد :).اونا از ما خوششون نمیاد شما هم اینقد عرب پرست نباشید دوستان
من نمیدونم چرا ما ایرانیا نژاد پرستیم بحث کنسوله میان میگن زبون عربی مزخرفه و نمیدونن بازی چیه بزارید خیالتونو راحت کنم با این افکارمون ب هیچ جا نمیرسیم درضمن از ما جلوترن همین امارتو قطرو... علکی حرف مفت نزنید
دقیقا به خاطر اینه که عربا همیشه بر ضد ما هستن درحالی که ما هیچکاری باهاشون نداشتیم
توی همین قضایای مذاکرات طرفداران پر و پا قرض سنگ انداختن های اسراییل همین کشورهای عربی بودند
زبون عربی من بدم میاد!اسمش نژاد پرستیه؟؟
از بچه های ده ساله عربا ک گند زدن به سرواری gta بدم میاد!نژاد پرستی؟؟
ااگه اینا نژاد پرستیه پس من نژاد پرست!!
بعدشم خودتو نخود هر اش نکن!!
اگه قراره کسی ک از زبان عربی بدش میاد پیشرفت نکنه همون بهتر ک پیشرفت نکنه
عزیزم،من کنکورم سر عربی نخوندم ضربه خورد و رتبم جا ب جا کرد،اما اصلا پشیمون نیستم!!از زبان عربی بدم میاد و همین!
مشکل تو با این عقیده من کجاس دقیقا؟نکنه باید عقیدمم از تو یاد بگیرم؟؟؟
سونی این پلی استیشن را نداشت چه خاکی به سرش میریخت ! خداییش کنسولش حرف نداره ...البته من تکنولوژی هولولنز مایکروسافتم خیلی دوست دارم...واقعا اگر بیاد با اون امکاناتی که میگن یه انقلاه ...اگر اون چیزی که میگن باشه ...تا ببینیم مورفیس هم همین پیشرف را دنبال میکنه یا نه ....
۳ تا از اون ۳ میلیونم تو روستای ماست
آمارش خوبه. تو خاور میانه...
...
منتظر 30 میلیونی شدن ps4 هستیم....
مام جز اون یه میلیونیم :D زنده باد پلی استیشن
درو بازار کنسول رو
بی رقیب
نه ما جزو یک میلیون نیستیم چون همیشه ایرانیا ریجنشون یا ژاپنه یا اروپا یا آمریکا طرف اسکول نیست ریجن عربستان رو بخره :|
همه کنسولا تو ایران از دبی میاد
ریجن عربستان نداره ک
مثلا سونی ایتالیا بر میداره 10000 تا دستگاهو اسم و رسم عربی میزنه میفرسته دبی
تو امارشم اونا ثبت میشه ک رفته خاورمیانه
حالا از اون دستگاه یه تعدادیش میاد تو ایران
شما برو توپخونه متوجه حرف من میشی
من تو سونی فقط عاشق کنسولشم
خدایی پلی استیشن یه محصول عالیه...
پلی استیشن بیشتر یه رفیقه برا من
معلوم بود چنین فروش بی نظیری میکنه دو برابر ایکس باکس قدرت داره هم اینکه خیلی شیکترو مدرن تره دسته های ارگونومیکی هم داره
الان چون پی اس فور های ما هم از همین کشور های عربی میاد امار خرید ایرانی ها هم به اسم بعضی کشور های عربی ثبت میشه
بعد سونی از اون کشور عربی بخاطر کنسولایی که ما ایرانی ها خریدیم تشکر میکنه و زبان عربی به بعضی بازی ها اضافه میشه
ظلمه به خدا
بعضی از این عربا اصلا نمیدونن بازی غیر چوب بازی هم هست
اتفاقا میدونن چی هست بد جور هم میدونن فقط نمیدونن چجوری استفاده کنن
تو سرورای بتل و gta پر بچه های نوب ده دوازده ساله عرب هست
گند زدن به انلاین این دو تا بازی!!
بعد با اون صدا و زبون مخفرشون حرف هم میزنن با همدیگه صداشون میاد رو صدای ماها
خیلی رو مخن
آی گفتی. این سیاست های گمرکی و تجاری ایران واقعا رو مخه. حیفه به خدا.
کاری با عربا ندارم، ولی ایرانیا واقعا زجر می کشن تو بازار تکنولوژی.