ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروش پلی استیشن 4 در خاورمیانه از مرز یک میلیون واحد گذشت

سونی در بیانیه ای از آمار خیره کننده فروش پلی استیشن در منطقه خاور میانه خبر داد. کشورهای خاورمیانه که به طور رسمی تحت پوشش سونی قرار گرفته اند، مجموعا یک میلیون پلی استیشن 4 ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۴ شهریور ۱۳۹۴  |  ۱۵:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

سونی در بیانیه ای از آمار خیره کننده فروش پلی استیشن در منطقه خاور میانه خبر داد. کشورهای خاورمیانه که به طور رسمی تحت پوشش سونی قرار گرفته اند، مجموعا یک میلیون پلی استیشن 4 خریداری کرده اند و این مسئله می تواند مسئله ای حائز اهمیت برای مقوله ی گیمینگ در این ناحیه باشد.

رابرت فیسر، مدیر روابط عمومی بخش سرگرمی های سونی در منطقه خاور میانه، از طرفداران عرب پلی استیشن بابت حمایتی که از سونی داشته اند تشکر کرد و عمده ی این موفقیت را به خاطر حضور زبان عربی در رابط کاربری پلی استیشن 4 و همکاری بازی سازهای منطقه ای برای بومی سازی محتوا دانست.

فیسر می گوید حضور سونی در این ناحیه بسیار مثبت بوده و روز به روز به قدرت آن ها افزون می گردد و در حقیقت سونی به همین سو قدم برداشته. ناحیه ی خاورمیانه با توجه درگیری های منطقه ای بسیاری که در آن وجود دارد معمولا ناحیه ی محبوبی برای توسعه دهندگان و ناشرین بازی به حساب نمی آید. حتی شرکت هایی نظیر نینتندو ترجیح می دهند حضوری در منطقه نداشته باشند. نباید فراموش کنیم که میزان انبوهی از این یک میلیون کنسول نیز حالا در ایران است.

با این حال، لغو تحریم های بین المللی علیه ایران سبب می گردد تا درهای تجارت به سوی شرکت ها گشوده شود و آن ها با بازاری چند ده میلیونی روبرو شوند اما آیا از نظر شما عدم وجود قانون کپی رایت می تواند لطمه ای به این تجارت وارد کند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • Mohammad_Ghasemi

    اصن خیلی بدم میاد تو این سایتا با ملت بحث کنم چون فایده نداره اعصاب ادمم خورد میکنن ولی در کل سونی سامسونگو خیلی داره اذیت میکنه برای پی بردن به همین موضوع میتونین به سایتای زومیت و دیجیکالا سر بزنین البته الان سونی با z5 و ps4 داره میترکونه

  • Mohammad

    از عربا خیلی بدم میاد از زبان عربی هم از دوران تحصیل نفرت داشتم و در ضمن از عرب پرست ها هم خیلی بدم میاد :).اونا از ما خوششون نمیاد شما هم اینقد عرب پرست نباشید دوستان

  • محمد

    من نمیدونم چرا ما ایرانیا نژاد پرستیم بحث کنسوله میان میگن زبون عربی مزخرفه و نمیدونن بازی چیه بزارید خیالتونو راحت کنم با این افکارمون ب هیچ جا نمیرسیم درضمن از ما جلوترن همین امارتو قطرو... علکی حرف مفت نزنید

    • Mahdi Zakizadeh

      دقیقا به خاطر اینه که عربا همیشه بر ضد ما هستن درحالی که ما هیچکاری باهاشون نداشتیم
      توی همین قضایای مذاکرات طرفداران پر و پا قرض سنگ انداختن های اسراییل همین کشورهای عربی بودند

    • Hesam

      زبون عربی من بدم میاد!اسمش نژاد پرستیه؟؟
      از بچه های ده ساله عربا ک گند زدن به سرواری gta بدم میاد!نژاد پرستی؟؟
      ااگه اینا نژاد پرستیه پس من نژاد پرست!!
      بعدشم خودتو نخود هر اش نکن!!
      اگه قراره کسی ک از زبان عربی بدش میاد پیشرفت نکنه همون بهتر ک پیشرفت نکنه
      عزیزم،من کنکورم سر عربی نخوندم ضربه خورد و رتبم جا ب جا کرد،اما اصلا پشیمون نیستم!!از زبان عربی بدم میاد و همین!
      مشکل تو با این عقیده من کجاس دقیقا؟نکنه باید عقیدمم از تو یاد بگیرم؟؟؟

  • ژوپیتر

    سونی این پلی استیشن را نداشت چه خاکی به سرش میریخت ! خداییش کنسولش حرف نداره ...البته من تکنولوژی هولولنز مایکروسافتم خیلی دوست دارم...واقعا اگر بیاد با اون امکاناتی که میگن یه انقلاه ...اگر اون چیزی که میگن باشه ...تا ببینیم مورفیس هم همین پیشرف را دنبال میکنه یا نه ....

  • عـــامـر

    ۳ تا از اون ۳ میلیونم تو روستای ماست

  • I am payne,max payne...

    آمارش خوبه. تو خاور میانه...
    ...

  • تایسون

    منتظر 30 میلیونی شدن ps4 هستیم....

  • BOZORG# حالم از خودم بهم میخوره دارم بهش دروغ میگم

    مام جز اون یه میلیونیم :D زنده باد پلی استیشن
    درو بازار کنسول رو
    بی رقیب

    • Mahdi Zakizadeh

      نه ما جزو یک میلیون نیستیم چون همیشه ایرانیا ریجنشون یا ژاپنه یا اروپا یا آمریکا طرف اسکول نیست ریجن عربستان رو بخره :|

      • Hesam

        همه کنسولا تو ایران از دبی میاد
        ریجن عربستان نداره ک
        مثلا سونی ایتالیا بر میداره 10000 تا دستگاهو اسم و رسم عربی میزنه میفرسته دبی
        تو امارشم اونا ثبت میشه ک رفته خاورمیانه
        حالا از اون دستگاه یه تعدادیش میاد تو ایران
        شما برو توپخونه متوجه حرف من میشی

    • spry

      من تو سونی فقط عاشق کنسولشم
      خدایی پلی استیشن یه محصول عالیه...

      • BOZORG# حالم از خودم بهم میخوره دارم بهش دروغ میگم

        پلی استیشن بیشتر یه رفیقه برا من

  • یاسر

    معلوم بود چنین فروش بی نظیری میکنه دو برابر ایکس باکس قدرت داره هم اینکه خیلی شیکترو مدرن تره دسته های ارگونومیکی هم داره

  • mostafa

    الان چون پی اس فور های ما هم از همین کشور های عربی میاد امار خرید ایرانی ها هم به اسم بعضی کشور های عربی ثبت میشه
    بعد سونی از اون کشور عربی بخاطر کنسولایی که ما ایرانی ها خریدیم تشکر میکنه و زبان عربی به بعضی بازی ها اضافه میشه
    ظلمه به خدا
    بعضی از این عربا اصلا نمیدونن بازی غیر چوب بازی هم هست

    • Hesam

      اتفاقا میدونن چی هست بد جور هم میدونن فقط نمیدونن چجوری استفاده کنن
      تو سرورای بتل و gta پر بچه های نوب ده دوازده ساله عرب هست
      گند زدن به انلاین این دو تا بازی!!
      بعد با اون صدا و زبون مخفرشون حرف هم میزنن با همدیگه صداشون میاد رو صدای ماها
      خیلی رو مخن

    • drona

      آی گفتی. این سیاست های گمرکی و تجاری ایران واقعا رو مخه. حیفه به خدا.
      کاری با عربا ندارم، ولی ایرانیا واقعا زجر می کشن تو بازار تکنولوژی.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی