ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند اکسپریا Z5 Ultra در سه ماهه نخست سال 2016 از راه خواهد رسید

سونی در جریان نمایشگاه IFA برلین سه پرچمدار جدید از سری اکسپریا را با نام های Z5، Z5 Premium و Z5 Compact معرفی کرد. در این میان، مدل پریمیوم با نمایشگر 4K و همچنین چهار گیگابایت رم خود پیشرفته ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۱۵ شهریور ۱۳۹۴  |  ۱۷:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

سونی در جریان نمایشگاه IFA برلین سه پرچمدار جدید از سری اکسپریا را با نام های Z5، Z5 Premium و Z5 Compact معرفی کرد. در این میان، مدل پریمیوم با نمایشگر 4K و همچنین چهار گیگابایت رم خود پیشرفته ترین شان است.

اما این همه جزئیات در مورد پرچمداران جدید سونی نیست چراکه براساس شایعه منتشر شده در روز گذشته، این کمپانی ژاپنی به زودی نسخه پریمیوم از موبایل Z5 Compact خود را نیز وارد بازار سرزمین آفتاب تابان می کند.

در ادامه این مطلب قصد داریم از خبری برایتان بگوییم که در مورد سری موبایل های «الترای» سونی منتشر گردیده. با دیجیاتو همراه باشید.

براساس شایعه جدیدی که از چین و توسط منبعی به نام @Leaksfly منتشر گردیده، سونی در حال آماده شدن برای معرفی موبایل اکسپریا Z5 Ultra در ماه مارس سال آینده (سه ماهه نخست 2016) است.

طبق شایعه دیگری که به فضای مجازی درز کرده است، این دستگاه احتمالا چیپست 64 بیتی اسنپدراگون 820 را در خود جای داده. اما اگر آشنایی کافی با محصولات سری «الترای» سونی را ندارید باید بگوییم که این دستگاه ها همان فبلت های غول پیکر این شرکت هستند.

اکسپریا Z Ultra در ژوئن سال 2013 میلادی معرفی گردید و مجهز به یک نمایشگر 6.4 اینچی است اما هنوز هم که هنوز است نسخه جدید آن رونمایی نشده.

بر پایه برخی شایعات، موبایل Z5 Ultra در سه ماهه سوم امسال از راه می رسد (که البته هنوز هم چنین احتمالی وجود دارد) اما با انتشار شایعه اخیر که نشان می دهد این موبایل در ماه مارس معرفی می شود، این گمانه زنی به وجود آمده که احتمالا سونی قصد دارد نسخه Z4 Ultra را هم همین امسال رونمایی کند.

در هر صورت یک چیز کاملا روشن است؛ موبایل Z5 Ultra در صورتی که معرفی شود ابعاد بزرگی خواهد داشت و نمایشگر آن بزرگ تر از 6 اینچ است.

دستگاه مورد بحث همچنین می تواند درست مانند Z5 Premium یک نمایشگر 4K داشته باشد که البته همه اینها در حد حدس و گمان است و تا به امروز هیچ اطلاعاتی در این رابطه به دست نیامده.

این تلفن هوشمند یا بهتر بگوییم فبلت به احتمال بسیار زیاد چهار گیگابایت رم را در خود جای داده و درست مانند سری تازه معرفی شده پرچمداران اکسپریا مجهز به یک حسگر دوربین 23 مگاپیکسلی خواهد بود.

اکسپریا Z5 Ultra همچنین از استاندارد 4G LTE پشتیبانی می کند و کیفیت ساخت بسیار عالی خواهد داشت. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در این رابطه بهتر است که تا زمان معرفی رسمی دستگاه صبر کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • احسان

    حیف ی استایلوس کم داره

  • 100Ra

    بعد از مدت ها دوباره به سونی امیدوار شدم...همه جوره کار بی نقصی ساخته.

  • محمد

    سونی امسال دوباره به سوددهی موبایل برمیگرده چون زد ۵ نظرارو عوض کرد، تو ویویو فون ارنا هم که سرعت سونی از آیفون سیکس واقعا بهتر بود با این که اپلیکیشن هاش سنگین تره و بیشتر روش کار شده، مثل واکمن سونی که برنامه موزیک قوی و سنگینیه، بنظرم اکسپریا زد ۵ چه بخایم نخایم موبایل دوس داشتنی هست

  • محمد

    سونی یه برنده با پرستیژو عالیه، تو تلویزیون، دوربین، ضبط پخش، و خیلی چیزهای دیگه جزو سه تای اول دنیاس و تو موبایل هم جزو سه تای اوله، پس این برند هرکاری که میکنه حساب شده و دقیقه و نیازی به مشورت هایی مثل باید این کارو کنه نداره، مشکل از مردمه گول تبلیغات رو میخورن و فکر میکنن ایفون و سامسونگ برند برتر موبایلن

    • AK_007

      بر چ اساسی تو همه چی 3 تای اوله؟!
      تو موبایل که مثبت 50 هست!
      ولی برند عالیی هست

  • Night

    و هم اکنون کمپانی شیر دوشی سونی آغاز می کند!!!!!!!!!!!!!!

  • hadimsh

    امسال سونی پتانسیل ترکوندن رو داره ...

  • کامران

    من علاقه خاصی به گوشی های بالای 5/5اینچ دارم ازتبلت هم خوشم نمیادالان توفکرخریدگلکسی نوت5هستم ولی تاالان گوشیم سونی بوده اگراین گوشی صفحه نمایشش 4kباشه وازاسنپدراگون 820استفاده شده باشه ورامش 4،صددرصدنظرم عوض خواهدشددوربین هم برام اهمیت نداره

    • shahin

      c5 ultra یا z5 ultra بگیر

  • Alireza

    بس کنید دیگه جفتشون بیخودن هم اپل هم سونی ... سامسونگ رو عشق است

    • حامد غفوری

      سامسونگ خیلی مضخرفه همش تبلیغاته !

      باز سونی خوبه کیفیت و اصالت و ارزون هست

    • Abbas

      مزخرف ترین گوشی سامسونگه، فقط *سونی*

    • A

      مزخرف ترین گوشی سامسونگه

  • تایسون

    سونی فقط باید بالارده بزنه... اگه بتونه بالارده هاشو با اسامی مختلف مثل همین کامپکت، پرمیوم و اولترا و پلاس و... بزنه ایرادی نداره. سونی راحت میتونه امکانات متمایز بزاره اما ریسک نمیکنه.

  • محمد

    سلام در مورد مطلب اینکه سونی میخواد ی الترا معرفی کنه عالیه آقا عالی / درضمن هر کی سونی داره ب صفحه ی ما سر بزنه ت اینستا تا قدرت دوربین گوشیهایِ اکسپریا رو ببینه آیدی اینستاهم its_a_Xperia
    هستش خوشحال میشم ی سری بزنید

    • حامد غفوری

      صفحت عالیه منم فالوو کردی دمت گرم haaamedam@

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی