تلفن هوشمند اکسپریا Z5 Ultra در سه ماهه نخست سال 2016 از راه خواهد رسید
سونی در جریان نمایشگاه IFA برلین سه پرچمدار جدید از سری اکسپریا را با نام های Z5، Z5 Premium و Z5 Compact معرفی کرد. در این میان، مدل پریمیوم با نمایشگر 4K و همچنین چهار گیگابایت رم خود پیشرفته ...
سونی در جریان نمایشگاه IFA برلین سه پرچمدار جدید از سری اکسپریا را با نام های Z5، Z5 Premium و Z5 Compact معرفی کرد. در این میان، مدل پریمیوم با نمایشگر 4K و همچنین چهار گیگابایت رم خود پیشرفته ترین شان است.
اما این همه جزئیات در مورد پرچمداران جدید سونی نیست چراکه براساس شایعه منتشر شده در روز گذشته، این کمپانی ژاپنی به زودی نسخه پریمیوم از موبایل Z5 Compact خود را نیز وارد بازار سرزمین آفتاب تابان می کند.
در ادامه این مطلب قصد داریم از خبری برایتان بگوییم که در مورد سری موبایل های «الترای» سونی منتشر گردیده. با دیجیاتو همراه باشید.
براساس شایعه جدیدی که از چین و توسط منبعی به نام @Leaksfly منتشر گردیده، سونی در حال آماده شدن برای معرفی موبایل اکسپریا Z5 Ultra در ماه مارس سال آینده (سه ماهه نخست 2016) است.
طبق شایعه دیگری که به فضای مجازی درز کرده است، این دستگاه احتمالا چیپست 64 بیتی اسنپدراگون 820 را در خود جای داده. اما اگر آشنایی کافی با محصولات سری «الترای» سونی را ندارید باید بگوییم که این دستگاه ها همان فبلت های غول پیکر این شرکت هستند.
اکسپریا Z Ultra در ژوئن سال 2013 میلادی معرفی گردید و مجهز به یک نمایشگر 6.4 اینچی است اما هنوز هم که هنوز است نسخه جدید آن رونمایی نشده.
بر پایه برخی شایعات، موبایل Z5 Ultra در سه ماهه سوم امسال از راه می رسد (که البته هنوز هم چنین احتمالی وجود دارد) اما با انتشار شایعه اخیر که نشان می دهد این موبایل در ماه مارس معرفی می شود، این گمانه زنی به وجود آمده که احتمالا سونی قصد دارد نسخه Z4 Ultra را هم همین امسال رونمایی کند.
در هر صورت یک چیز کاملا روشن است؛ موبایل Z5 Ultra در صورتی که معرفی شود ابعاد بزرگی خواهد داشت و نمایشگر آن بزرگ تر از 6 اینچ است.
دستگاه مورد بحث همچنین می تواند درست مانند Z5 Premium یک نمایشگر 4K داشته باشد که البته همه اینها در حد حدس و گمان است و تا به امروز هیچ اطلاعاتی در این رابطه به دست نیامده.
این تلفن هوشمند یا بهتر بگوییم فبلت به احتمال بسیار زیاد چهار گیگابایت رم را در خود جای داده و درست مانند سری تازه معرفی شده پرچمداران اکسپریا مجهز به یک حسگر دوربین 23 مگاپیکسلی خواهد بود.
اکسپریا Z5 Ultra همچنین از استاندارد 4G LTE پشتیبانی می کند و کیفیت ساخت بسیار عالی خواهد داشت. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در این رابطه بهتر است که تا زمان معرفی رسمی دستگاه صبر کنید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
حیف ی استایلوس کم داره
بعد از مدت ها دوباره به سونی امیدوار شدم...همه جوره کار بی نقصی ساخته.
سونی امسال دوباره به سوددهی موبایل برمیگرده چون زد ۵ نظرارو عوض کرد، تو ویویو فون ارنا هم که سرعت سونی از آیفون سیکس واقعا بهتر بود با این که اپلیکیشن هاش سنگین تره و بیشتر روش کار شده، مثل واکمن سونی که برنامه موزیک قوی و سنگینیه، بنظرم اکسپریا زد ۵ چه بخایم نخایم موبایل دوس داشتنی هست
سونی یه برنده با پرستیژو عالیه، تو تلویزیون، دوربین، ضبط پخش، و خیلی چیزهای دیگه جزو سه تای اول دنیاس و تو موبایل هم جزو سه تای اوله، پس این برند هرکاری که میکنه حساب شده و دقیقه و نیازی به مشورت هایی مثل باید این کارو کنه نداره، مشکل از مردمه گول تبلیغات رو میخورن و فکر میکنن ایفون و سامسونگ برند برتر موبایلن
بر چ اساسی تو همه چی 3 تای اوله؟!
تو موبایل که مثبت 50 هست!
ولی برند عالیی هست
و هم اکنون کمپانی شیر دوشی سونی آغاز می کند!!!!!!!!!!!!!!
امسال سونی پتانسیل ترکوندن رو داره ...
من علاقه خاصی به گوشی های بالای 5/5اینچ دارم ازتبلت هم خوشم نمیادالان توفکرخریدگلکسی نوت5هستم ولی تاالان گوشیم سونی بوده اگراین گوشی صفحه نمایشش 4kباشه وازاسنپدراگون 820استفاده شده باشه ورامش 4،صددرصدنظرم عوض خواهدشددوربین هم برام اهمیت نداره
c5 ultra یا z5 ultra بگیر
بس کنید دیگه جفتشون بیخودن هم اپل هم سونی ... سامسونگ رو عشق است
سامسونگ خیلی مضخرفه همش تبلیغاته !
باز سونی خوبه کیفیت و اصالت و ارزون هست
مزخرف ترین گوشی سامسونگه، فقط *سونی*
مزخرف ترین گوشی سامسونگه
سونی فقط باید بالارده بزنه... اگه بتونه بالارده هاشو با اسامی مختلف مثل همین کامپکت، پرمیوم و اولترا و پلاس و... بزنه ایرادی نداره. سونی راحت میتونه امکانات متمایز بزاره اما ریسک نمیکنه.
سلام در مورد مطلب اینکه سونی میخواد ی الترا معرفی کنه عالیه آقا عالی / درضمن هر کی سونی داره ب صفحه ی ما سر بزنه ت اینستا تا قدرت دوربین گوشیهایِ اکسپریا رو ببینه آیدی اینستاهم its_a_Xperia
هستش خوشحال میشم ی سری بزنید
صفحت عالیه منم فالوو کردی دمت گرم haaamedam@