بررسی ویدیویی دیجیاتو: گلکسی نوت 5
گلکسی نوت 5 جدیدترین فبلت سامسونگ است که توانسته نگاه های بسیاری را به خودش جلب کند. این تلفن هوشمند با طراحی جدید و بهبودهایی که به خود دیده، اکنون بهترین و به روز ترین عوض ...
گلکسی نوت 5 جدیدترین فبلت سامسونگ است که توانسته نگاه های بسیاری را به خودش جلب کند. این تلفن هوشمند با طراحی جدید و بهبودهایی که به خود دیده، اکنون بهترین و به روز ترین عوض خانواده نوت به شمار می رود و نشان دهنده تغییر رویه و توجه کمپانی سازنده اش به کاربران خود و خواسته های آنها است.
سامسونگ با پیاده سازی خوب ایده تلفن هوشمند مجهز به استایلوس و صفحه نمایش بزرگ، توانسته بازار جدیدی ایجاد کند و در زمان حاضر نیز با آخرین محصولی که ارائه نموده سعی می کند از نفوذ رقبایی همچون اپل به این بازار جلوگیری نماید.
چندی پیش بررسی متنی گلکسی نوت 5 را در دیجیاتو منتشر کردیم که برای اطلاع کامل از امکانات این فبلت، می توانید آن را مطالعه کنید. اکنون با بررسی ویدیویی دیجیاتو از جدیدترین گلکسی نوت در خدمت تان هستیم و از شما دعوت می کنیم با مشاهده ی آن، از نزدیک با برخی ویژگی های مهم و نقاط ضعف و قوت به روز ترین دستاورد سامسونگ آشنا شوید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
سلام خسته نباشید بررسی عالی بود
اون بازی داخل نوت ۵شمشیر هست چیه خیلی گشتم تو بررسی چیزی معلوم نیست لطف میکنید اسمشو بگید
این بازی که روش در حال تست چیه؟
گلگسی نوت 5 عالیه در حد هر چی شما بگید
سلام
به نظر شما note4 بخرم یا note edge
سلام به نظر من شما اگر پول نوت اج رو داری نوت 5 بخر چون هم جدید تره و همه چیز پیشرفت کرده و زیبا تره که در کنار ماندگاری بیشتر ارزش خرید بیشتری داره علاوه بر اون نوت 4 دیگه قدیمی شده و سرعت سی پی یو کمی داره که شما اون نمره رو می تونی با ال جی جی 3 که یک تومن ارزونتره بخری.
بالاخره تصمیم گیرنده نهایی خودتی ولی نوت5 آینده روشنتری داره
کسی میدونه بهترین حالت شارژ کردن باطری تو فست شارژینگ چیه؟ بذاریم کامل پر بشه یا زودتر بکشیم؟
بعد این فست شارژینگ به باطری صدمه نمیزنه؟
این نرم افزارای شارژ باطری که بیشتر از زمان فست شارژینگ شارژش کردنشون طول میکشه ضرر دارن برای باطری؟ همین نرم افزارایی که سه مرحله ی فست شارژینگ،فول شارژینگ و تریکل شارژ دارن ...
اهان راستی حتما نباید حرفه ای بود تا قلم به کارت بیاد، من تو همین مدت کم خیلی قلم به کارم اومده مثلا یه شماره ای خواستم سریع یاداداشت کنم قلمو در اوردم و رو صفحه سیاه گوشی سریع شماره رو نوشتم ، یا همینکه میشه اسکرین شات گرفت با قلم و بعد با همون قلم روی اسکرینی که گرفتی چیزی بنویسی و همونجام قبل اینکه سیو کنی تو گالری به اشتراک بذاری، خیلی به کار من اومده...
هر وقت گفت شارژ کن ، شارژش کن.. هر وقت گفت کامل شد برش دار...دیگه یک ساعت و نیم این حرفا رو نداره
سلام چرا اخه هي ميزنيد تو سر گوشيا من خودم اول سامسونگ داشتم بعد اچ تي سي ام٨الانم آيفون ٦دستم كه دارم ميفروشم نوت بگيرم هر گوشي يه خوبي هايي داره يه بدي هايي بايد ببينيد چي مهم براتون من از اپل راضيم مخصوصا دوربين عاليش كه تا حالا رو گوشي ديگ نديدم چون تصاوير رنگ زنده داره ولي مشكلات و سختي هايي داره تو ايران كه منو خسته كرده اچ تي سي دوربينش ضعف داره ولي ظرافت كاري هايي داره كه جز خر كار ترين گوشي شد
نوت 5 داغ میکند؟؟؟؟؟؟ من به اندازه ی موهای سرت برسی های فارسی و خارجی شو دیدم میگن تحت هر شرایطی نوت 5 داغ نمیکند اونوقت شما میگین داغ شدنش ازار میدهد واقعا که.... من الان حدود یه دو هفتس دارمش یه زره داغ نکرده باهاش اسفالت 8 و gta5 وبازی های قدرتی اندرویدو روش ریختم و بازی کردم اصلا داغ نمیکنه واقعا که !!!! (^o^)
در استفاده طولانی و استفاده کردن هنگام شارژ شدن بله داغ میکند
بنظرتون نوت 5 بگیرم یا زد 5 پریمیوم رنگ اینه ای ؟ کدوم بهتره البته از دیروز که Acer Predator 6 دیدم دیگه یجورایی این دو تا رو بیخیال شدم
سونی بخر. پشیمون نمیشی.
اتفاقا موزیک متن خیلی هم خوبه...بره امیرتتلو بذاره خوشتون بیاد؟
والا من چند ساله نوت 2 دارم هنوز چيزي به اسم كاهش سرعت و لگ و ... نديدم! چه برسه به اين! سريهاي نوت كلا چنين مشكلي ندارن.
بستگی داره باهاش چی کار بکنی و چه بر نامه ایی روس بریزی.بیا 2 تا بازی بهت معرفی میکنم اصلا رو نوت 2 اجرا نشه .هه