ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بررسی ویدیویی دیجیاتو: گلکسی نوت 5

گلکسی نوت 5 جدیدترین فبلت سامسونگ است که توانسته نگاه های بسیاری را به خودش جلب کند. این تلفن هوشمند با طراحی جدید و بهبودهایی که به خود دیده، اکنون بهترین و به روز ترین عوض ...

عماد ساعدی
عماد ساعدی منتشر شده در ۱۶ شهریور ۱۳۹۴  |  ۲۱:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

گلکسی نوت 5 جدیدترین فبلت سامسونگ است که توانسته نگاه های بسیاری را به خودش جلب کند. این تلفن هوشمند با طراحی جدید و بهبودهایی که به خود دیده، اکنون بهترین و به روز ترین عوض خانواده نوت به شمار می رود و نشان دهنده تغییر رویه و توجه کمپانی سازنده اش به کاربران خود و خواسته های آنها است.

سامسونگ با پیاده سازی خوب ایده تلفن هوشمند مجهز به استایلوس و صفحه نمایش بزرگ، توانسته بازار جدیدی ایجاد کند و در زمان حاضر نیز با آخرین محصولی که ارائه نموده سعی می کند از نفوذ رقبایی همچون اپل به این بازار جلوگیری نماید.

چندی پیش بررسی متنی گلکسی نوت 5 را در دیجیاتو منتشر کردیم که برای اطلاع کامل از امکانات این فبلت، می توانید آن را مطالعه کنید. اکنون با بررسی ویدیویی دیجیاتو از جدیدترین گلکسی نوت در خدمت تان هستیم و از شما دعوت می کنیم با مشاهده ی آن، از نزدیک با برخی ویژگی های مهم و نقاط ضعف و قوت به روز ترین دستاورد سامسونگ آشنا شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (46 مورد)
  • مصطفی

    سلام خسته نباشید بررسی عالی بود
    اون بازی داخل نوت ۵شمشیر هست چیه خیلی گشتم تو بررسی چیزی معلوم نیست لطف میکنید اسمشو بگید

  • حامد

    این بازی که روش در حال تست چیه؟

  • محمد

    گلگسی نوت 5 عالیه در حد هر چی شما بگید

  • abolfazl

    سلام
    به نظر شما note4 بخرم یا note edge

    • امیر

      سلام به نظر من شما اگر پول نوت اج رو داری نوت 5 بخر چون هم جدید تره و همه چیز پیشرفت کرده و زیبا تره که در کنار ماندگاری بیشتر ارزش خرید بیشتری داره علاوه بر اون نوت 4 دیگه قدیمی شده و سرعت سی پی یو کمی داره که شما اون نمره رو می تونی با ال جی جی 3 که یک تومن ارزونتره بخری.
      بالاخره تصمیم گیرنده نهایی خودتی ولی نوت5 آینده روشنتری داره

  • fasen

    کسی میدونه بهترین حالت شارژ کردن باطری تو فست شارژینگ چیه؟ بذاریم کامل پر بشه یا زودتر بکشیم؟
    بعد این فست شارژینگ به باطری صدمه نمیزنه؟
    این نرم افزارای شارژ باطری که بیشتر از زمان فست شارژینگ شارژش کردنشون طول میکشه ضرر دارن برای باطری؟ همین نرم افزارایی که سه مرحله ی فست شارژینگ،فول شارژینگ و تریکل شارژ دارن ...
    اهان راستی حتما نباید حرفه ای بود تا قلم به کارت بیاد، من تو همین مدت کم خیلی قلم به کارم اومده مثلا یه شماره ای خواستم سریع یاداداشت کنم قلمو در اوردم و رو صفحه سیاه گوشی سریع شماره رو نوشتم ، یا همینکه میشه اسکرین شات گرفت با قلم و بعد با همون قلم روی اسکرینی که گرفتی چیزی بنویسی و همونجام قبل اینکه سیو کنی تو گالری به اشتراک بذاری، خیلی به کار من اومده...

    • احمدرضا

      هر وقت گفت شارژ کن ، شارژش کن.. هر وقت گفت کامل شد برش دار...دیگه یک ساعت و نیم این حرفا رو نداره

  • raha

    سلام چرا اخه هي ميزنيد تو سر گوشيا من خودم اول سامسونگ داشتم بعد اچ تي سي ام٨الانم آيفون ٦دستم كه دارم ميفروشم نوت بگيرم هر گوشي يه خوبي هايي داره يه بدي هايي بايد ببينيد چي مهم براتون من از اپل راضيم مخصوصا دوربين عاليش كه تا حالا رو گوشي ديگ نديدم چون تصاوير رنگ زنده داره ولي مشكلات و سختي هايي داره تو ايران كه منو خسته كرده اچ تي سي دوربينش ضعف داره ولي ظرافت كاري هايي داره كه جز خر كار ترين گوشي شد

  • mahdi (^-^)

    نوت 5 داغ میکند؟؟؟؟؟؟ من به اندازه ی موهای سرت برسی های فارسی و خارجی شو دیدم میگن تحت هر شرایطی نوت 5 داغ نمیکند اونوقت شما میگین داغ شدنش ازار میدهد واقعا که.... من الان حدود یه دو هفتس دارمش یه زره داغ نکرده باهاش اسفالت 8 و gta5 وبازی های قدرتی اندرویدو روش ریختم و بازی کردم اصلا داغ نمیکنه واقعا که !!!! (^o^)

    • احمدرضا

      در استفاده طولانی و استفاده کردن هنگام شارژ شدن بله داغ میکند

  • MAHAN_R

    بنظرتون نوت 5 بگیرم یا زد 5 پریمیوم رنگ اینه ای ؟ کدوم بهتره البته از دیروز که Acer Predator 6 دیدم دیگه یجورایی این دو تا رو بیخیال شدم

    • محمد ایزدی فرد

      سونی بخر. پشیمون نمیشی.

  • علی

    اتفاقا موزیک متن خیلی هم خوبه...بره امیرتتلو بذاره خوشتون بیاد؟

  • رامين

    والا من چند ساله نوت 2 دارم هنوز چيزي به اسم كاهش سرعت و لگ و ... نديدم! چه برسه به اين! سريهاي نوت كلا چنين مشكلي ندارن.

    • علی

      بستگی داره باهاش چی کار بکنی و چه بر نامه ایی روس بریزی.بیا 2 تا بازی بهت معرفی میکنم اصلا رو نوت 2 اجرا نشه .هه

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی