لیست 10 بازیکن برتر FIFA 16 اعلام شد
شما هم پیش از آمدن هر نسخه از فیفا منتظر می مانید تا ببینید کدام بازیکنان در لیست برترین ها رتبه بالاتری کسب کرده اند؟ کمتر از دو هفته به عرضه نسخه جدید فیفا فرصت ...
شما هم پیش از آمدن هر نسخه از فیفا منتظر می مانید تا ببینید کدام بازیکنان در لیست برترین ها رتبه بالاتری کسب کرده اند؟ کمتر از دو هفته به عرضه نسخه جدید فیفا فرصت باقی مانده و حالا الکترونیک آرتز لیست بهترین بازیکنان را اعلام نموده است.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا به ترتیب از شماره 10 به نخستین بازیکن برسیم.
پس از درخشش Eden Hazard در فصل پیش، الکترونیک آرتز ارتقاء رتبه ای برای وی در نظر گرفت اما روبن همچنان در جایگاه پیشین خود باقی مانده. ایبراهیموویچ هم یک پله سقوط را تجربه کره.
مسی و رونالدو هم که مشخصا بر سر جایگاه اول و دوم نبرد دارند و این بار باز مسی پیروز میدان بوده است. به هر حال فاصله ی این دو بازیکن به حد نیست که بتوان تفاوتی از لحاظ رتبه برای شان قائل شد اما بازی کردن با هر کدام در فیفا 16 قطعا تجربه ای متفاوت خواهد بود.
فیفا 16 در تاریخ 31 شهریور برای پلی استیشن 4، اکس باکس وان، پی سی، پلی استیشن 3 و اکس باکس 360 عرضه خواهد شد. نظر شما در ارتباط با رده بندی ده بازیکن برتر چیست؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.










به نظرم نمره نویر و داوید سیلوا و تیاگو سیلوا باید پایین تر باشه
انصافا کورتوا فصل 2015 خیلی بهتر از نویر بود یا جان تری و پیکه بهتر از تیاگو سیلوا و همینط.ر به جای داوید سیلوا می تونست راکیتیچ یا فابرگاس باشن .
دوست عزیزی ک میگه چون جلد فیفا مسی هست . مسی بهتره
خب عزیزم اگه رونالدو بهتر بود عکس اونو میزدن رو فیفا در نتیجه توی بازیکنا هم اول بود تو فیفا
دوست عزیز از سال 2010 تا الان جلد فیفا همش مسی بوده با اینکه رونالدو دو سه بار از مسی بهتر بوده
آخ گفتی داداش.داغ دلمو تازه کردی.
فقط سلطان فوتبال دنیا Zlatan Ibrahimovic
پناه برخدا یعنی مسی و رونالدوکشک
جالبه که فیزیک سوارز 79 ه ولی کریس 78!
یعنی قد و هیکل و جامپ و... سوارز از کریستیانو بهتره!
فیفا جان تر زدی عزیزم!
البته تعجبی هم نداره!
باید مسی بهتر باشه! چرا که بازیکن روی جلده فیفاس
خداییش رونالدو اگه از مسی بهتر نباشه چیزیم از مسی کم نداره الکی الکی مسیو قویتر کردن
شما آگه از فوتبال چیزی نمیدونی بهتره حرف نزنی مسی لب رونالدو بهتر خیلی بهتر نظر ندی سنگین تری
به نظرم تقریبا جایگاه همه خوب بود به غیر از داوید سیلوا که به نظرم نباید در جایگاه دهم قرار میگرفت و به نظرم سیلوا اگه در رتبه 15 تا 20 بود خیلی منطقی تر بود بازیکن های بهتری هستند که لیاقت جایگاه دهم را داشتند
jaye bale o aguero vaqan khalie va vaqan in namardie k suarezo neymar tu dah ta bashan vali bale o khameso aguero nabashan!heh khande dare!!!!!
noskhe android esham hast boro dl kon kho
یعنی یکی نمی خاد ۳۱ شهریور یه ایکس باکس وان فیفا ۱۶ بهم هدیه بده برای تولد!!
فیفا هم نبود بازی دیگه هم قبول می کنم!! :D