دعوت نامه های HTC به رونمایی از دو تلفن همراه در اوایل مهر ماه اشاره دارد
هفته گذشته، HTC از عرضه ی یک تلفن همراه جذاب خبر داد. سرنخ ها نهایتا به HTC One A9 Aero ختم می شود، دستگاهی میان رده که اگرچه قدرت پردازشی بالایی ندارد اما گویا طراحی آن ...
هفته گذشته، HTC از عرضه ی یک تلفن همراه جذاب خبر داد. سرنخ ها نهایتا به HTC One A9 Aero ختم می شود، دستگاهی میان رده که اگرچه قدرت پردازشی بالایی ندارد اما گویا طراحی آن بسیار قابل توجه است. ۲۴ ساعت از رونمایی Desire 728 نگذشته بود که HTC به ارسال دعوت نامه هایی برای رونمایی از اسمارت فون (یا شاید اسمارت فون های) بعدی اقدام کرد.
دعوت نامه ای که تصویر آن را در بالا می بینید با جمله ی «بهترین های دنیا، بهترین ها را ملاقات می کنند» به این مسئله اشاره دارد که احتمالا شاهد رونمایی از دو تلفن همراه از سوی HTC هستیم، آن هم دو تلفن پرچمدار که مسلما یکی از این دستگاه ها HTC One A9/Aero نام دارد.
براساس شایعات پیشین، Aero با پردازنده ده هسته ای MediaTek Helio X20، نمایشگر QHD، چهار گیگابایت رم و قابلیت تصویر برداری به صورت RAW عرضه می شود. اما دستگاه دوم یا یک HTC Butterfly دیگر خواهد بود که هدف آن بازار کشور ژاپن است، یا تلفنی دیگر از خانواده One M9.
این رویداد در تاریع ۲۹ سپتامبر برابر با ۷ مهر ماه برگزار خواهد شد. بنابراین تا زمان رونمایی از تلفن های جدیدی این کمپانی تایوانی هنوز ۳ هفته فرصت باقی مانده.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
وای که اگه بیاد چی میشه!انتقام ام۹میگیره.نوت۵وآیفون۶اس که ازهمین الان شکست خوردن موند اکسپریازد۵پرمیوم که واقعا گوشی خوبیه.امیدوارم اینو هم پشت سربزاره.فقط کاش زیاد تبلیغ کنه که موفقیتش بدون تبلیغ ممکن نیست.لحظه ایکه وارد بازارایران بشه میخرمش
خیال پردازی نکن
شاید بخواد گوشی مقاوم معرفی کنه ، مقاوم مثل کوه البته شاید اما خب خیلی دوستدارم htc تو متن باشه و نره تو حاشیه
دلیل برشکست شدنش همین کاراهاس هروز یک گوشی معرفی میکنه ادم نمیدونه کدو پرچمداره کدوم میانرده بی برنامه گی باعث شکست میشه بیاد مثل سونی و سامسونگ و الجی گوشی معرفی کنه
سونی و سامسونگ فقط یه پرچمدار دارن ؟؟؟ پس z5 , z5 premium و z5 compact چین ؟؟ یا s6 , edge و نوت دقیقه چی هستن ؟؟ لباس هستن یا خوردنی ؟؟ خوب htc هم مثل این شرکت ها عمل می کنه یه پرچمدار توی نسخه های مختلف مینی و پریمیوم و ... می ده / همه هم می دونن که desire میان رده است
اچ تی سی ایندفعه میخواد با گوشی جدیدش ایندفعه دیگه خودش رو نابود و ریشه کن کنه .
تو رویات میبینی
یدفعه دیدی اومد بقیه رو ریشه کن و نابود کرد / زیبایی تکنولوژی ب همینه ، هیچ حساب و کتابی نداره یه چیز می یاد بازار رو می ترکونه
این جوری که از عکس پیداست به نظرم شبیه تبلت می مونه تا تلفن
دوباره m9 ! خوبه ولی در کل امیدوار باشید برشکست نشه