ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون 6 اس پلاس رسماً معرفی شد

یک آیفون جدید معرفی شده و به یقین در کنارش می بایست از یک نسخه ی پلاس نیز رونمایی گردد. تیم کوک پس از اینکه قدری به مباحث مرتبط به رشد فروش آیفون و موفقیت ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۱۸ شهریور ۱۳۹۴  |  ۲۳:۲۲

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

یک آیفون جدید معرفی شده و به یقین در کنارش می بایست از یک نسخه ی پلاس نیز رونمایی گردد. تیم کوک پس از اینکه قدری به مباحث مرتبط به رشد فروش آیفون و موفقیت آن در چین پرداخت و آمار و ارقامی را در این رابطه مطرح نمود، نسل جدید اسمارت فون کمپانی متبوعش را با نام «آیفون ۶ اس» معرفی کرد و گفت "این پیشرفته ترین تلفن هوشمند حال حاضر جهان به حساب می آید و همه چیز آن تغییر کرده".

آیفون ۶ اس پلاس کماکان از نمایشگری ۵.۵ اینچی بهره می برد که حالا سطح آن را شیشه ای مستحکم تر پوشانده و اپل این شیشه را مقاوم ترین نمونه ی فعلی موجود در صنعت اسمارت فون ها می داند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

دیوایس مورد بحث فناوری با عنوان تاچ سه بعدی را نیز به خدمت گرفته که نوعی از تکنولوژی فورس تاچ که پیش از این در اپل واچ و تاچ پد های مک بوک ها شاهدش بودیم را در اختیار کاربر قرار می دهد.

شما می توانید از تاچ سه بعدی برای انداختن نیم نگاهی به محتوی در اپ ها استفاده کنید، برای مثال اگر انگشت تان را روی یک پیغام در اپ ایمیل نگه دارید قدری از متن اش به نمایش در می آید و اگر قدری بیشتر و طولانی تر به صفحه نمایش فشار وارد کنید آن ایمیل برایتان باز می شود.

در درون رابط کاربری iOS و همچنین سایر اپها نیز مقدار فشاری که وارد می نمایید منجر به اتفاقات مختلفی می گردد و قادر خواهید بود میانبرهای مختلفی را اجرایی کنید و یا به شیوه هایی گوناگون به تعامل با موبایل تان بپردازید. خصوصاً هم اکنون اپ های پیش فرض اپل گزینه های زیادتری را برای به نمایش درآوردن قابلیت های مختلف تکنولوژی یاد شده در خود جای داده اند.

dsc2321-1

آیفون ۶ اس پلاس با یک پردازنده ی جدید همراه شده که A9 نام دارد و وعده داده می شود که ۷۰ درصد سریعتر از نمونه ی پیشین خود یعنی A8‌ی باشد که در آیفون ۶ حاضر است. همچنین پردازنده ی مذکور باید ۹۰ درصد کارایی گرافیکی بهتری را فراهم کند. از یاد نبریم که چیپ کمک پردازشی M9‌ نیز برای اولین بار در دل سیستم-روی-چیپ A9 تعبیه گشته.

نسخه ی بزرگتر و جدید اسمارت فون اهالی کوپرتینو با رنگ جدید رز گلد نیز به بازار می آید و اپل می گوید در ساخت بدنه اش از آلیاژی اختصاصی و بسیار قوی استفاده کرده تا دیگر خبری از بحث های مرتبط به خم شدن نباشد.

هر دو مدل آیفون ۶ اس به دوربین جدید و ۱۲ مگاپیکسلی iSight مجهزند. فیل شیلر در حین معرفی این دوربین اظهار داشت ما نمی خواستیم صرفاً عدد مربوط به پیکسل ها را بالا ببریم و قصد داشتیم مطمئن شویم کیفیت تصاویر به شکل واضحی بیشتر خواهند شد.

شلیر سپس عکس هایی که توسط دوربین مورد اشاره تهیه گشته بودند را نشان داد تا معلوم شود هنوز هم تصاویر به ثبت رسیده توسط آیفون مطلوب هستند و در نهایت نیز از توانایی آن در گرفتن ویدئوهای 4K سخن گفت.

اپل ویژگی جدیدی با نام Live Photos یا تصاویر زنده نیز توسعه داده. بر اساس ویژگی مذکور وقتی شما از تاچ سه بعدی استفاده می کنید و روی یک تصویر فشار وارد می آورید ویدئویی کوتاه به همراه صدا نمایش داده می شود. این ویدئو با ثبت ۱.۵ ثانیه پیش و پس از فشردن شاتر تهیه گشته.

البته از نظر فنی چیزی که مشاهده می نمایید ویدئو نیست و تصاویری هستند که قبل و بعد از تهیه تصویر اصلی با تمام کیفیت ممکنه ثبت و ضبط شده اند. عکس های زنده یا Live Photos در کامپیوترهای مک مجهز به سیستم عامل El Capitan، سایر ابزارهای مبتنی بر iOS و حتی اپل واچ هم در دسترس خواهند بود.

آیفون ۶ اس پلاس ۱۶ گیگابایتی با قرار داد دو ساله اپراتورهای مخابراتی ۲۹۹ دلار قیمت گذاری شده و بدین ترتیب ۱۰۰ دلار گران تر از مدل دارای نمایشگر ۴.۷ اینچی خواهد بود و برای نمونه های دارای حافظه بیشتر هم همین بازه افزایش رقم حفظ گشته.

لذا خرید آیفون ۶ اس پلاس ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی هر یک به ترتیب ۳۹۹ و ۴۹۹ دلار هزینه در پی خواهند داشت (البته تحت قرارداد مخابراتی). ثبت پیش سفارش برای این محصول از ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) آغاز می شود و در ۲۵ سپتامبر (۳ مهر) نیز رسماً در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

dsc2338-1

dsc2347-1

dsc2354-1

dsc2362-1

dsc2367-1

dsc2368-1

dsc2371-1

dsc2374-1

dsc2376-1

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (36 مورد)
  • mehrdad

    سلام چرا سایت دیگه اپدیت نمیشه ؟ :|

  • sasan3

    برادران يكي خواهشاً بگه اين گوشي باios9 يا ٨.٤.١اومده و جيلبريك نميشع من يكم آروم بشم

  • Amirabas.sH

    اقا این گوشی واقعا خوبه ولی منی ک نوت 4 دارم دلیلی نداره واسه این پول بدم

  • kamal

    داستان این قیمت ها چیه؟
    اگه کسی میدونه بگه؟
    299 دلار فقط!!!

    • tad51

      299 دلار پیش پرداخته با قرارداد 2 ساله که هرماه 19.99 دلار برای گوشی باید پرداخت کنن که جمعا" همون780 دلار میشه.

    • nima

      بیاد ایران 3 تومن میشه :)

  • محمد

    خخخ جالبه واقعا، z5 این همه امکانات جدید اورد و ترکوند اما همه ترول ها میگن به درد نخوره چرته تکراریه و این حرفا همه ایفون یه قابلیت تاچ آورده همه چون چیزی ندارن بگن تو بوق کردن میگن وااای چه قابلیت جدید و رویایی از ایفون، ایفون ترکونده، خخخ استیو که مرد ایفونم مرد باهاش، فقط سونی رو عشقه

    • shayan_Q9

      سونی با اغوش باز منتظر خرید شماست!

      • محمد

        جاسوسان cia هم منتظر خرید محصولات اپل از شما و بقیه مردم جهانند، بززگ کردن یک برند بی دلیل نیس، ایفون بزرگترین سارق اطلاعات کاربرانشه، مثل قابلیت سیری

        • Shayan_Q9

          امار بگیر ببین محبوب ترین و پر استفاده ترین گوشی حال حاضر توی دنیا چیه؟ :-@
          امنیت رو خودمان میسازیم دوست عزیز...دست خود ماست، حالا اگه کسی ایفون رو میگه امنیت نداره میتونه بره بلکبری بخره یا nokia ۱۱۰۰ بخره ! :D اما دیگه بدتر از اندروید که نداریم!
          من توی چندین سالی که ایفون داشتم تا حالا مشکل امنیتی و ویروس واسم پیدا نشده! هک شدن اکانت های icloud دیگه ضعف پسورد های کاربر هاست! اپل هم سعی کرده این قسمت از رو بهبود بده! البته انکار نمیشه کرد! :) امنیت ۱۰۰٪ هیچ وقت نیست!
          اونجا CIA وFBI و NSA داره و خب واسشون جالبه که بدونن مردم چیکار میکنن و به بهونه های مختلف جاسوسی بکنن ! حالا اپل اگه اجازه هم نده اونا راه های خودشون رو دارن و یجور بازیه سیاسیه!
          توی ایران خودمون هم همینطوره! مقامات دولتی بلاخره نفوذ دارن و انکار نمیشه کرد ! تنها راهش اینه خودمون گاف ندیم!

  • Ehsan

    یکی از خصوصیات بارز تیم کوک اینه که
    برای اکثر گجت هاش ، صفت با پسوند ترین به کار میبره.
    سامسونگ و بقیه مسلا هیچوقت هیچی نبودن
    مسخرست :|

    • احسان

      مسلا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لطفا برین در ابندا زبان مادری تون رو تقویت کنید بعدا اظهار نظر فرمائید.مثلا با ث نوشته میشه اقای صاحب نظر!!!!!!!!!

  • masoud

    192 گرم خیلی زیاده برای گوشی. واقعا سنگینه که اپل اصلا بهش اشاره نکرد. با این هم حاشیه دور صفحه و ...

  • یاشار

    اینبار اپل حرف آنچنانی برای گفتنی نداشت

  • Virus

    بچه ها امشب یه آدم بی …. هی داره ACC الکی میسازه بعد میاد چرتو پرت میگه جدی نگیرید برای یه شبه :|

  • Mr.EN

    همه چی خوبه ولی فقط ای کاش خط های پشت رو یکاریش میکرد ، خیلی ظاهر بدی به گوشی میده.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی