ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاربران آیفون های بعدی می توانند بدون اتصال به شارژر هم Siri را با فرمان صوتی فعال کنند

کاربران آیفون در نسخه 8 پلتفرم iOS می توانند در صورت متصل بودن دستگاه به شارژ، با گفتن جمله «Hey Siri» استفاده از دستیار صوتی این سیستم عامل را آغاز کنند. حالا و درحالی که ...

سینا گلستانه
سینا گلستانه منتشر شده در ۱۸ شهریور ۱۳۹۴  |  ۱۰:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کاربران آیفون در نسخه 8 پلتفرم iOS می توانند در صورت متصل بودن دستگاه به شارژ، با گفتن جمله «Hey Siri» استفاده از دستیار صوتی این سیستم عامل را آغاز کنند.

حالا و درحالی که تنها چند ساعت به رونمایی از آیفون های 6S و 6S Plus باقی مانده، مشخص شده که کاربران این محصولات بدون اتصال شارژر نیز خواهند توانست چنین عملی را انجام دهند.

با توجه به اینکه چنین امکانی در نسخه بتای iOS 9 وجود ندارد، می توان گفت این یک قابلیت صرفا نرم افزاری نیست که برای محصولات پیشین نیز ارائه شود و اپل برای افزودن آن، سخت افزار مورد نیاز را درون آیفون های تازه قرار داده است.

این البته قابلیتی است که در اندروید نیز وجود دارد و کاربران این پلتفرم می توانند با استفاده از دستور «Ok Google» عملکردهایی مثل باز کردن وب سایت، ارسال پیام، برقراری تماس و اعمال دیگر را انجام دهند.

حالا مشخص می شود چرا اپل در دعوتنامه های مراسم فردای خود جمله «Hey Siri, give us a hint» یا «هی سیری، یک راهنمایی کن» را در بالای لوگوی خود چاپ کرده است.

بسیاری از افراد با دیدن این متن روی دعوت نامه ها تلاش کردند با پرسیدن آن از سیری در مورد مراسم فردا اطلاعات بگیرند، اما ظاهرا تنها راهنمایی موجود، خود همین جمله بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • ali

    خداییش چه چیزای بیخودی میشه یه خبر مستقل!البته باارزشترین برند دنیاست و طبیعیه که اینجوری ازش خبر بزنن.

  • محمد

    به نظر نمی اید امکانی که باعث بشه یک گوشی 80 میلیون فروش بکنه به سیری مربوط بشه؟؟!!

  • Hitman

    دلیل نمیشه این قابلیت توی Ios نبوده یعنی این سیستم عامل قرون وسطی ایه
    نمیشه که یک سری قابلیت ها رو یک جا توی سیستم عامل چپوند عزیزم.
    همچنین به خاطر باتری معمولی آیفون ها ، نمیشد این قابلیت رو به صورت همیشه اکتیو گذاشت.
    ولی این که بگیم این قابلیت رو مایکروسافت عرضه کرده هم اشتباهه
    اگر بگیم native اندروید بوده هم اشتباهه
    اولین بار این قابلیت با HEY MOTO در Moto x 2013 معرفی شد

    • BuBo

      **همچنین به خاطر باتری معمولی آیفون ها**
      باتری معمولی نه، شما یه سر به phonearena بزن جز 6Plus آیفون تور رده Poor یعنی فقیر و پایین ترین رده به سر میبره مثل نکسوس خودم.
      الان متعصبین میان منفی میدن نمیگن این طرف گوشی خودش هم گفت ضعیف.
      **اولین بار این قابلیت با HEY MOTO در Moto x 2013 معرفی شد**
      جالبه بدونید Tuoch ID هم اول Moto قرار داده.
      همه شرکتا تو روند تکنولوژی سهیمن اگه دقت کنیم و متعصب نباشیم.

  • Morteza

    آیفون باید به پریز تلفن هم وصل باشه ؟ :)))

  • mohammadmj

    هیچ چیز چی نمی گم فقط : Hey, Cortana

  • محمدامین محمدنژاد

    اینا ایفوناشون معرکست همیشه اولین بار اینا میارن

    www.almasp.com

  • مهدی

    این قابلیت تازه به آیفون اضافه شده (من زیاد با آیفون کار نکردم)؟
    آخه کورتانای مایکروسافت که بعد از سیری اومده این قابلیت رو داره!
    لطفاً یکی پاسخ بده
    ممنون

  • M.A

    ولی با آیپد بدون نیاز به شارژر هم میشه به siri وصل شد

  • Metal

    امروز ٣ آيفون رونمايي خواهد شد
    نسل دوم 5C با رنگهاي شاد و مشخصات 5S
    6C =با مشخصات آيفون ٦ و رنگهاي زيرا و فلزي
    6S و نسخه پلاسش با همون نمايشگر قبل و دوربين بهتر و چيپ بهتر و فناوري فورس تاچ و باتري كمتر و ضخامت بيشتر با همون طراحي نسل قبل
    C=color

  • The End

    تو دیوایس های جیلبریک شده میشه با نصب توییک UntetheredHeySiri این امکان رو بدون شارژر هم داشت، یعنی این قضیه کاملا نرم افزاریه ولی مصرف باتری افزایش پیدا میکنه احتمالا اپل یه فکری به حال این قضیه کرده

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی