ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل از قابلیت گرفتن سلفی های اضطراری در آیفون های جدید رونمایی کرد

اپل دقایقی پیش از دو آیفون جدید رونمایی کرد که هر دو از قابلیت جدید و بسیار جالبی تحت عنوان 3D Touch بهره می برند. قابلیت یادشده مشابه فورس تاچ در اپل واچ بوده و ...

امین بیگ‌زاده
امین بیگ‌زاده منتشر شده در ۱۹ شهریور ۱۳۹۴  |  ۰۰:۲۴

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اپل دقایقی پیش از دو آیفون جدید رونمایی کرد که هر دو از قابلیت جدید و بسیار جالبی تحت عنوان 3D Touch بهره می برند. قابلیت یادشده مشابه فورس تاچ در اپل واچ بوده و میزان فشار وارده بر صفحه آیفون را تشخیص می دهد و می تواند در صفحه خانه، میان برهایی برای اپلیکیشن ها برایتان به نمایش درآورد.

به عنوان مثال، اگر روی صفحه فشار آورده و انگشتتان را روی آیکن اپلیکیشن اینستاگرام نگه دارید، 3D Touch منوی کوچکی نمایان می کند که با اشاره روی آن می توانید به قسمت مشخصی از اینستاگرام مثل بخش فعالیت های خود وارد شوید. بنابراین نیازی به باز کردن اینستاگرام، جستجو در منوها و یافتن بخش فعالیت ها نخواهید داشت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

3D Touch همچنین یک منوی میان بر برای اپلیکیشن دوربین آیفون ایجاد می کند که یکی از آیتم های این منو، امکان گرفتن سلفی های سریع و اضطراری را برایتان مهیا خواهد کرد.

بگذارید نگاه دقیق تری به این قابلیت جدید داشته باشیم. با کلیک روی گزینه Take Selfie:

coe2uxxwsaa5kww.jpg-large

دوربین آیفون به سرعت اقدام به گرفتن عکس از شما خواهد کرد. کریگ فدریگی، نایب رئیس ارشد بخش مهندسی نرم افزاری اپل امروز روی استیج کنفرانس از این قابلیت با عنوان Emergency Selfie یاد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • pooria ni

    سونی امسال ترکوند..

  • رضا

    دوستان یه نظر شخصی بدم؟ خب بدون این فورس تاچ هم میشه از طریق نرم افزاری این قابلیت رو اضافه کرد به این صورت که چند صدم ثانیه رو صفحه انگشت رو نگه داری تا این پنجره جدید باز شه؟؟؟

  • رامين

    هههههههه سلفي اضطراري. چه اسم خنده داري گذاشته. خيلي هول هولكي ميخوايم سلفي بگيريم؟
    مثلا:
    بدو بدو من الان آرايشم پاك ميشه سريع سلفي بگير تا زشت نشدم :|

  • Ghost

    من که آیفون ۵ دارم واسم آپگرید عالی ای هست . دم اپل گرم

  • R3D

    انصافا این قابلیت فورس تاچ اش فوق العادست.

  • Emad

    دیجی جون امشبم که رو ابرا بودی

مطالب پیشنهادی