اپل اولین تصاویر رسمی ثبت شده با دوربین آیفون 6S را ارائه کرد
شکی نیست که افزایش ۵۰ درصدی رزولوشن آیفون های جدید از ۸ به ۱۲ مگاپیکسل، یکی از عمده ترین بهبودهایی است که کاربران این تلفن های هوشمند با خرید محصول تازه تجربه خواهند کرد. هرچند هر ...
شکی نیست که افزایش ۵۰ درصدی رزولوشن آیفون های جدید از ۸ به ۱۲ مگاپیکسل، یکی از عمده ترین بهبودهایی است که کاربران این تلفن های هوشمند با خرید محصول تازه تجربه خواهند کرد.
هرچند هر دو آیفون جدید از این افزایش بهره مند هستند، اما باز هم مثل سال گذشته مدل کوچکتر یعنی 6S به لرزشگیر اپتیکال مجهز نیست، در حالی که نسخه بزرگتر این بار امکان ثبت ویدیو با لرزشگیر خود را نیز پیدا کرده است.
علاوه بر این، فیلمبرداری 4K UHD و ثبت پانوراماهایی تا ۶۳ مگاپیکسل هم، از دیگر قابلیت هایی است که نسل تازه آیفون ها به کاربران ارائه می کنند.
هرچند در حال حاضر امکان امتحان کردن هیچکدام از این قابلیت های تازه وجود ندارد، اما تا موقعی که آیفون های جدید به فروشگاه های شهر برسند، می توانید کیفیت تصاویر ثبت شده با آیفون های جدید را در گالری که اپل برای این منظور ارائه کرده مشاهده نمایید.
در ادامه این مطلب برای مشاهده تصاویر یاد شده با دیجیاتو همراه باشید، ضمنا دقت داشته باشید برای دیدن در اندازه بزرگتر می توانید هر تصویر را در تب تازه باز کنید (البته سازنده برای کاهش مصرف پهنای باند عکس ها را کوچکتر کرده است).
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.












آگه دروغ میگم بگید.
به خدا که اپل از همه بهتره در واقع بهترینه.
آوایی که میگن اپل فقط ادعاست
موبایل 600 تومنی من بهتر عکس میگیرهsamsung galaxy e5
خخخ حتما که این عکس ها ماله ایفونه، بازم تبلیغات و فریب مردم
دوستان به نظر شما lg g4 دوربینش از این ضعیف تره؟
سامسونگ یه چیز دیگش .
عجب عکسای خریه ! از دوربین کانن ام من قویتر و واضح تره !
من یه دوربین DSLR دارم.این از عکس هایی که من میگیرم با اون دوربین تمیزتره عکساش.
یادی کنیم از کسایی که میخوان بعدا بیان بگن همه گوشیا شده 20 مگاپیکسل تازه اپل 12 مگاپیکسل زده.
کسایی که هنوز نمیدونن مگاپیکسل چیه و موتور 1800 پیکان رو از 1400 پژو 206 برتر میدونن! اخه اون مقدارش بیشتره! هرچی مقدار بیشتر باشه بهتره!
به پای z5 نمیرسه
این معرکه است! البته در روز شرایط نوری بسیار مناسبی داره، اما باید دید در شب ، چه عملکردی رو به نمایش میزاره!!! با این app های مخصوص ادیت عکس برای ایفون دیگه جای گِلِه و شکایت نمیزاره ! :)
دوستان عزیزی که از دیدن این عکسها خوش حالید شما یکی از این عکسها رو saveکنید بعد روش راست کلیک کنید و بر روی properties
کلیک کنید وبعد روی details کلیک کنید خواهید دید که باphotoshop cc 2014 ویرایش شده اند و نویز عکسها را کم کرده اند! میتونید امتحان کنید.
تصاوير شبش هم قطعن خوب خواهد بود، چون هم رزولوشن ارتقاء چشمگيرى داشته هم اينكه ابعاد پيكسل ها از ١.٨ نانومتر به ٢.٢ نانومتر افرايش پيدا كرده و اين يعنى نويز كمتر در محيط هاى كم نور.