ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

باتری آیپد پرو
تکنولوژی

سونی با تمسخر عمر باتری آیفون های جدید، کاربران را به خرید پرچمداران خود تشویق کرد

اپل شب گذشته از آیفون های جدید خود با نام های 6S و 6S Plus رونمایی کرد که هرچند (همانطور که از نامشان بر می آید) طراحی آنها نسبت به نسل پیش تغییری نکرده، اما بهبودهای مختلفی ...

سینا گلستانه
سینا گلستانه منتشر شده در ۱۹ شهریور ۱۳۹۴  |  ۱۲:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اپل شب گذشته از آیفون های جدید خود با نام های 6S و 6S Plus رونمایی کرد که هرچند (همانطور که از نامشان بر می آید) طراحی آنها نسبت به نسل پیش تغییری نکرده، اما بهبودهای مختلفی در بخش های مختلف آنها صورت گرفته است.

از جمله این بهبودها می توان به فناوری 3D Touch نمایشگر، دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسل در جلو، پردازنده جدید A9 و استفاده از ۲ گیگابایت حافظه رم اشاره کرد.

گذشته از طراحی اما یک مورد دیگر نیز وجود دارد که تغییری نکرده و آن عمر باتری است که بر اساس اعلام اپل عملکردی برابر با آیفون های نسل پیشین ارائه خواهد کرد.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

هرچند ثابت ماندن عمر باتری با توجه به افزایش قدرت سخت افزاری دستگاه بهبود محسوب می شود، اما همین موضوع برای سونی به دستمایه ای برای تمسخر پرچمداران جدید اپل تبدیل شده است.

این شرکت ژاپنی که به تازگی از پرچمداران تازه و جذاب خود در نمایشگاه IFA رونمایی کرده، پس از مراسم اپل تصویری روی حساب توییتر خود قرار داده که در آن از دستیار صوتی اپل در مورد عمر باتری آیفون سوال شده است.

Sony-Siri-iPhone-battery-life-02

این عکس طراحی مشابهی با دعوتنامه های مراسم اپل دارد که در آنها متن «Hey Siri, Give us a hint» ذکر شده بود و حالا رقیب ژاپنی با حفظ المان های گرافیکی دعوتنامه اپل، جمله پیشین را به «Hey Siri, what about the battery life» تغییر داده و در پایین آن نیز پیشنهاد مهاجرت به سونی را مطرح کرده است.

calendarDate

این البته نخستین باری نیست که شاهد چنین موضوعی هستیم و در دنیای رقابت دست انداختن سازندگان دیگر امری مرسوم به شمار می رود.

سونی اما این بار با دست پر حمله خود را آغاز کرده چرا که نسخه پریمیوم پرچمدار جدید این شرکت اولین تلفن هوشمندی است که رزولوشن 4K را عرضه می کند، اما با وجود اینکه تراکم بسیار بالای نمایشگر انرژی زیادی از باتری مصرف می کند، باز هم سازنده موفق شده عمر باتری ۲ روزه را برای محصول خود فراهم کند، در حالی که به طور معمول کاربران آیفون لازم است هر روز تلفن هوشمند خود را شارژ کنند.

Official-iPhone-6s-and-iPhone-6s-Plus-battery-life-stats

به نظر شما عمر باتری کمتر دلیل کافی برای مهاجرت کردن از آیفون به پرچمدار سونی محسوب می شود؟ یا ترجیح می دهید از عملکرد بهتر باتری و نمایشگر استثنایی محصول ژاپنی صرف نظر کرده اما امکاناتی مثل فناوری 3D Touch آیفون 6S و 6S Plus را در اختیار داشته باشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (60 مورد)
  • Amir

    من همه برند ها رو استفاده کردم و همش می گفتم اپل هر کی میگیره واسه پز می گیره ولی از یک ماه پیش دارم با 5sکار میکنم الان به این نتیجه رسیدم واقعا اپل یه چیز دیگست

  • ali

    سونی سرور همه ی این گوشیاست اپل فقط پول مارکشو میگیره

  • کریسمس

    خخخخخ



    دمه سونی گرم...



    سونی باطریش عالیه واقعا...

  • just wanted

    اگه شما مراسم زنده معرفی ایفون ۶ اس رو دیده باشین دیدید که گفتش بیاید گوشی اندرویدی خودتون رو بدین بازیافت و آیفون بگیرید این واقعا جواب خوبی بود نه از طرف سونی بلکه از طرف اندروید به ای او اس و ایفون واقعا حال کردم ایولا

  • Khodayan

    هر کی اپل داشته و باهاش کار کرده میتونه مزیت هاشو حس کنه و بفهمه
    ضمنا هر کس سلیقه خاص خودشو داره
    یکی با اپل حال میکنه
    یکی با سونی یا سامسونگ یا ....

  • نگم بهتره

    اپل تو سری خور همه تمسخش میکنن خخخ

  • mr.m

    محض خنده اینو گفتی؟؟؟؟؟

  • حسن

    فقط سونیـ…

  • مهدی

    با اینکه به ژاپن ارادت خاصی دارم ولی تو زمینه گوشی واقعا سامسونگ یه هیولای هفت سر به حسال میاد.
    Just SAMSUNG Galaxy Note5

    • ali

      به نظرت قدرت note 5 و z5 یکیه ؟
      واقا متاسفم که بعضیا فقط با تعصب نظر میدن واقعیتو ببینین

  • MOHAMMAD

    من لازم باشه 1200میخرم ولی دیگه دستم بشکنه سمت گوشیای سونی برم همیشه حسرت میخورم چرا اونموقه که میخاستم زد وان بگیرم 200تومن نذاشتم روش یه ایفون فایو اس بگیرم الانم ارزو میکنم یکی ازم یا گوشیو بدزده یا اتیش بگیره از شرش خلاص شم ضد ابیشم بخوره تو سرش همیشه یه دستم به درپوش گوشیه یه دستم به گوشی دوربینشم که از همون اول ابرو برا ما نذاشت الانم به سلامتی محافظ پایین اسپیکرش داره در میاد

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی