ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نظرسنجی دیجیاتو: آیا شما حاضر به خرید آیفون های جدید هستید؟

همانطور که در دیجیاتو خواندید، اپل دیشب از نسل جدید آیفون های خود رونمایی به عمل آورد. آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس علیرغم اینکه از لحاظ ظاهری، تغییری نسبت به مدل های ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۱۹ شهریور ۱۳۹۴  |  ۱۴:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانطور که در دیجیاتو خواندید، اپل دیشب از نسل جدید آیفون های خود رونمایی به عمل آورد. آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس علیرغم اینکه از لحاظ ظاهری، تغییری نسبت به مدل های قبلی نکرده اند، اما با تکنولوژی های جدید همراه شده اند که استفاده از آن ها می تواند برای هر کاربری جذاب باشد.

شاید شاخص ترین نوآوری اپل برای آیفون های جدید را بتوان تکنولوژی 3D Touch دانست. استفاده از این ویژگی، کارکردهای جدیدی را برای نمایشگر به ارمغان می آورد و آزادی عمل بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد. علاوه بر این موضوع، ارتقا رزولوشن دوربین نیز نکته دیگری است که می تواند هر کاربری را برای خرید آیفون وسوسه نماید.

حال با توجه به موارد اشاره شده، آیا شما حاضر به خرید آیفون های جدید هستید؟ آیا به نظرتان این محصولات به اندازه کافی نوآورانه به شمار می روند که بر رقبای اندرویدی خود غلبه کنند؟

شایان ذکر است که پوشش کامل اخبار مربوط به مراسم اپل را در این صفحه می توانید دنبال کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (191 مورد)
  • مهدی کریمی واجارگاهی

    نه بعد اینکه استیو جابز مرد اپل هم مرد .
    دیگه اون خلاقیت و کیفیت رو نداره .

  • foad

    man tab s daram mikham 5s ham begiram dige dava nakonam sare sistem amelo in harfa

  • Sam_rostami

    بله

  • مهرداد

    واقعا ممنون حامد جان از پست زيبايي كه قرار دادي ، اين وقتا هميشه يه اندرويدي بيكار ميومد يه سري مضخرفات درباره اپل ميگفت ولي شما دهن همه شونو بستي ،. آفرين بر تو. ،. در ضمن مطمئنا ايفون ٦ اس ميتركونه ببينين كي گفتم دوستان......

  • roya

    نه
    اینو می خرم

    goo.gl/iCtxt7

  • محسن

    سلام
    من یه طرفدار اپلی بودم از زمان 2G همیشه هم دوست داشتم ایفون بخرم. و همه نسل ها را دنبال میکردم . توی این مدت نوکیا و اندروید پرچم دار داشتم. اخرین گوشی ام Z1 بود که واقعا خوب بود. از قضا یه 6 گرفتم و احساس میگردم به آرزو هام رسیدم. اما شوکه شدم. یک ماه طول کشید تا بتونم از ایفونم استفاده کنم. چون اندروید بدجوری همه نیاز ها ی من را برطرف کرده بود اما ایفون را باید مجهز میکردم اونم توی محدودیت های ایران. کار سختی بود.
    هنوزم Z1 را دارم و گاهی باهاش کار میکنم. واقعا یه اندرویدی قوی هیچی کم نداره . مدتی هم هست به فکر فروش 6 افتادم.
    هرکی از من میپرسه 6 خوبه میگم تا چی بخواهی؟ یه ارم خوشگل داره با یه دوربین خوب و یه ظاهر آبرومند. اما کارکردن با اندروید 5 به مراتب راحت تر هست. IOS هم کرش داره، ریست میشه، باگ داره و ... البته نه زیاد اما سونی هم همین بود . اینطور نیست که ایفون تو اوج باشه بقیه ته دره . اون دوران تموم شد.
    بعد این 5 ماه کاخ ارزو هام آب شد! به قولی، قدیم ها بین ایفون و بقیه خیلی فرق بود اما الان خیلی فرق نیست.

  • تکنولوژی

    من خیلی ساله از آیفون استفاده می کنم.تقریبا پنج سال میشه شایدم بیشتر.توی این مدت به واسطه شغلم تجربه کار با به روز ترین نسل اسمارت فون ها با برند های مختلف رو دارم.پس یه آدم متعصب به برند خاصی نیستم فقط تجربه مو در میون میذارم ؛ به عبارتی هم با اندروید کار کردم هم ios. درباره آیفون تنها چیزی رو که می تونم بگم هماهنگیه فوق العاده و بی نقصیه که توی هیچ برند اندرویدی ندیدم.کاری به لوکس بودن یا کلاسش ندارم ، واقعا این چیزا پیش و پا افتاده س ، مهم ترین ویژگی آیفون همینه.وگرنه هر برندی زیبایی و جذابیت خاص خودشو داره.خرید آیفون برام واقعا مقرون به صرفه ست چون من واقعا به اسمارت فونی نیاز دارم که به بهترین نحو نیاز هامو برآورده کنه و آیفون با هماهنگی خاصی که در تک تک اجزاش دیده میشه همونیه که میخوام.با این ویژگی های خاص جدیدش واقعا غافلگیر شدم و از الان پیش خریدش کردم و اگه خدا بخواد توی اواسط مهر به دستم میرسه.

  • ashkan

    من ايفون ٦ دارم و بنظرم ارزش عوض كردن نداره چون ويژگياش انچنان نظير نكرد

  • علیرضا

    اصلاً آیفون جدیدی در کار نیست،همون مدل قبلیه که اصلاً هم قرار نیوده افرادی جدیدی برن سراغش هدفش همون کسایی هستن که آیفون قبلی را خریدن.

  • محمد

    سلام.ی چندتا نکته روبگم واسه این که تکلیف بحث اپل و بقیه تولید کننده های موبایل روشن شه.
    اولا سیاست اپل،با دیگر تولید کننده ها زمین تا اسمون فرق داره،سیاستی که مبناش طراحی ودیزاین ،سیستم عامل بسیار امن،وابسته کردن کاربر به دیگر تولیدات نرم وسخت افزاری شرکت اپل ودست اخر انحصار به معنای واقعی
    درتوضیح طراحی ودیزاین باید قبول کرد که بسیار روش پافشاری می کنند،وانصافا محصولات زیبایی رو ارایه کردن وجای شکی نیست،در بحث سیستم عامل بدلیل امنیت بالا،باید قید ی چیزایی رو بزنن،مثل انتقال اطلاعات بصورت فوق العاده محدود،اونهم بواسطه نرم افزار ایتونز،بسته بودن هسته ای ا و اس،که امکان تغییر واصلاح رام رو به برنامه نویسان نمیده،برنامه های محدود وبی رغبتی برنامه نویسان به این سیستم عامل،و موارد دیگر،در بحث انحصار ووابسته کردن کاربر به ذکر این نکته بسنده می کنم که به معنای واقعی حق انتخاب روازشما می گیرن،یعنی اپل برای شما نصمیم می گیره نه شما،حتی در کوچکترین موارد.
    حال سیستم عامل اندروید که به دلیل باز بودن سیستم عامل،وامکان ویرایش،بهینه سازی،ارتقا عملکرد در حوزه های دیگر سیستم عامل،احترام به کاربر،مبنی براین که شما هستید که انتخاب می کنید ،زبانزد کاربران این روزهای تکنولوژی هست،
    پس نتیجه،اپل برای کاربرانی خاص ازین قضایا ناراحت نمی شن،واندروید برای کاربران تشنه نواوری وسهیم شدن در پیشرفت سیستم عامل گوشیشون.
    مرسی از همه

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی