نگاهی نزدیک به موبایل های جدید با ارزش ترین برند جهان
اپل امشب از آیفون های جدید خود موسوم به 6S و 6S پلاس پرده برداشت که ظاهرشان، مشابه با نسل قبلیست اما تکنولوژی و سخت افزارهای جدید بسیاری را می توان در آنها دید. آیفون ...
اپل امشب از آیفون های جدید خود موسوم به 6S و 6S پلاس پرده برداشت که ظاهرشان، مشابه با نسل قبلیست اما تکنولوژی و سخت افزارهای جدید بسیاری را می توان در آنها دید.
آیفون ها اکنون مجهز به نسل دوم از سنسور Touch ID گشته اند و از طرفی، دوربین آنها نیز از ۸ به ۱۲ مگاپیکسل ارتقا یافته. در این میان نباید فراموش کرد که هر دوی این محصولات به فناوری 3D Touch در نمایشگرشان مجهز شده اند که مشخصا همین یک ویژگی، به تنهایی می تواند آنها را از سایر موبایل ها متمایز کند؛ موبایل هایی که تلاش می کنند صرفا رزولوشنی که دیگر قابل تشخیص نیست را بالاتر ببرند و خبری از تکنولوژی های اینچنینی در هویت وجودی آنها نیست.
اپل امشب بار دیگر ثابت کرد که هدایت کننده تکنولوژی در بازار تلفن های هوشمند است و حتی شایعات مرتبط به نسل بعدی محصولاتش، می توانند باعث جرقه خوردن یک ایده در ذهن رقبا گردند؛ ایده هایی که البته هیچ گاه نتوانسته اند با یک «کمال» نسبی عملی گردند.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید و تصاویر «نگاه نزدیک» به تلفن های هوشمند جدید اپل را ملاحضه نمایید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.











من الان چند وقته هرموقع به این سایت میام، همین صفحه باز میشه، مشکل از کجاست؟
سلام
یه سوال: وقتی گوشیم رو گرفتم فروشنده با اپل ایدیش یه سری نرم افزار ها ریخت رو گوشی بعد من برا خودم اپل ایدی ساختم و وارد کردم حالا تو بازی Hay Day پیام امده که اپدیت کن وقتی اپدیت می کنم میگه پسورد اپل ایدی که واسه اون مغازه داره بود رو وارد کن باید چیکار کنم؟
چطور لپل رو بزرگترین برند دنیا معرفی کردین؟ یعنی اپل از سامسونگ و گوگل بزرگتره؟؟ من که بعید بدونم
خخخ برند اول جهان دوساله عاجزه که دوربینشو تو بدنه جا بده اونم لنز دوازده مگاییه سونی، اما سونی لنز بیست و یک مگا رو تو z4 با همین ابعاد جا داد یعنی ضخامت ۶.۹،این یعنی برند و کیفیت
ایفون ها نه باتری درست حسابی داره نه دوربین نه اسپیکر با کیفیت نه ظاهر زیبایی داره میخوام بدونم چیه اپل از دیگر برند ها سر تره ؟؟؟؟؟من Xperia Z5p رو می پسندم... هیچ ضعفی توش نمیبینم... اپل فقط به فکر منافع خودشه ...ازین کمپانی اصلا خوشم نمیاد ... فقط تبلیغ میکنه ...
مهدي جان عزيزم جوش نيار چند سالته عمويي؟
ب سن تكلين رسيدي بيا اينجا نظر بده
درسات شروع نشده افرين برو كتاباتو جلد كن برو افرين
شما سليقت داغونه عزيز وگرنه آيفون ها بسيار زيبا هستن.برا دوربين و باتري هم بايد منتظر تست ها بود.
دوستان این پیج واسه اپل هس شما از اپل خوشت نمیاد چرا اخبارشو دنبال میکنی،برید پیج های برند خودتون
آیفون آشغالی بیش نیست فقط پول برندشو میخوره
آقای مستکین فکر میکنم شما طرفدار افراطی اپل هستید.
فکر میکنید افراطی هستن؟؟!! اینو که دیگه همه میدونن و خودشونم به راحتی میگن. فقط دوس دارن یکم خواننده هارو تحریک کنن تا بیشتر کامنت بدن به پست هاشون.
ایشون فوق افراطی هستن عزیز
حاشیه های نمایشگرو بالا پایین گوشی رو تو عکس دوم ببینید خیلی ناجوره به نظرم
اگر همین حاشیه رو بقیه داشتن دنیا رو سرشون خراب می کردن که چقدر طراحی شون بده
من چرا اینقدر عاشقش شدم؟
اینم خیلی cool هست...
http://www.theverge.com/2015/9/9/9297805/apple-ipad-pro-microsoft-surface-comic-prediction