ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلیغ جدید سامسونگ قابلیتی را نشان می دهد که هیچ آیفونی از آن برخوردار نیست

در حالی که زمان زیادی از معرفی آیفون های جدید نمی گذرد، سامسونگ خیلی سریع دست به کار شده و تبلیغی تلویزیونی را آماده کرده است. کره ای ها بسیار هوشمندانه در این تبلیغ به ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۲۰ شهریور ۱۳۹۴  |  ۱۰:۲۸

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در حالی که زمان زیادی از معرفی آیفون های جدید نمی گذرد، سامسونگ خیلی سریع دست به کار شده و تبلیغی تلویزیونی را آماده کرده است. کره ای ها بسیار هوشمندانه در این تبلیغ به سراغ قابلیتی رفته اند که هیچ آیفونی از آن بهره نمی برد.

سامسونگ در این تبلیغ ویژگی شارژ بی سیم را به کاربران یادآوری می کند و نشان می دهد که چگونه محصولات جدید این شرکت از جمله گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس می توانند به راحتی از این طریق شارژ شوند.

جالب اینکه در قسمتی از ویدیو سامسونگ آیفون ۶ پلاس را نیز نشان می دهد و عملا ناتوانی این دستگاه در شارژ بی سیم را به تصویر می کشد.

شعار سامسونگ در این ویدیو از جمله دیگر مواردی است که جلب توجه می کند. کره ای ها از عبارت «این یک تلفن نیست، این یک کهکشان است» در تبلیغ جدید خود استفاده کرده اند که به نظر می رسد به نوعی جوابی باشد برای شعار جدید اپل یعنی «اگر دستگاهی آیفون نباشد، پس آیفون نیست».

در ادامه می توانید ویدیو تبلیغ جدید سامسونگ را مشاهده نمایید. آیا به راستی حاضر هستید صرفا به خاطر قابلیت شارژ بی سیم، به جای آیفون به سراغ کهکشانی ها بروید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (93 مورد)
  • علیرضا

    من خودم سامسونگ دارم و از این قابلیت استفاده میکنم و بنظرم بیشتر از کاراییش، اون حس خوبیه که وقتی گوشی رو میزاری روش شروع به شارژ شدن میکنه. البته شبا موقع خواب اتفاقا کاربرد خوبی هم داره.
    من خودم اپل رو خیلی دوست دارم ولی همین نکات کوچیک هستن که گوشیها رو از هم متمایز میکنن... و من گوشی سامسونگ رو "ترجیح" دادم... بخاطر همین تفاوت های کوچیک (و البته دوربین به وضوح بهتر)
    وگرنه که گوشیها هیچ فرقی با هم نداشتن... هیچ هیجانی هم موقع معرقی شدن یه گوشی وجود نداشت

  • ARBI

    هم اي او آس عاليه هم اندرويد،و هم اي او آس قدرتمنده هم اندرويد هر كي با هر كدومش حال ميكنه بگيره و استفاده كنه،تموم كنين اين بحثياي چرتو پرت و بچه گونرو من هم أيفون ٦ آس دارم و هم گلكسي آس ٦ جفتشونم عالي و قدرتمنده دمه جفتشون گرم،شما هم دست از سر هم بردارينو وقتتونم سر اين چيزا هدر ندين

  • مهدی

    واقعا این تعصب نابجای آیفون بازا، داره تبدیل به یه کاریکاتور میشه . تعصبی که کاملا برمیگیرده به هزینه زیادی که دادن و قراره به خاطر پولی که دادن فخر بفروشن.. خب خیلی زور داره یک سوم بیشتر از پول قویترین گوشی های بازار خرج کنی و یک سوم کمتر امکانات بگیری .. مجبوری با "تعصب" حلش کنی و شعار بدی و این داستانا رو تعریف کنی

  • pasha

    سلام خسته نباشید یک سوال داشتم دیشب ساعت 12 شب سیم کارت رایتلم به طور ناگهانی 4G شد در گوشی گلکسی اس 6 ادج چرا و سرعت بسیار بالیی هم داشت!!!؟؟؟؟؟؟؟؟

    • devil-tears

      سوال داره این؟
      برو حال کن مرد من e هستش نتم

  • علی

    من نوت 5 را به آیفون نرجیح دادم به خاطر دو سیم کارته بودنش

  • مهدی

    Bسلام،دوستان عزیز من خودم نزدیک به دوساله از سامسونگ و اندروید استفاده میکنم،در کنارش بارها از ایفون سیکس هم استفاده کردم و فهمیدم که و واقعا ایفون خاص تر و سریع تره،اینم بگم که تا موقعی که دستگاهمو بخرم به شدت رو سامسونگ متعصب و ضد اپل بودم ولی الان یجورایی برعکس شدم و اینو میگم که طراحیای اپل هوشمندانه تره،درضمن با اپلم میشه شارژ بی سیم داشت،شرکتایی که برای اپل لوازم جانبی درس میکنن همچین شارژرایی هم درس کردن و من خودم دیدم که میگم،اندروید خوبه ولی ای او اس یه چیز دیگس،یادتون نره این انقلاب گوشیای هوشمندو استیو جابز با اپل شروع کرد،حسگر اثر انگشت با ایفون معرفی شد و حالاسامسونگ کپ زده و.....،اینو هم بگم که هر جفت این ها یه سری عیب هایی هم دارن،در کل جای امیدواری داره که سامسونگ طراحیاش کمی تغییر کرده و از بدنه پلاستیکی خارج شده،راستی اینم بگم که اپل پول مارکشو نمیگیره ،پول کیفیتشو میگیره چون واقعا با کیفیته،من که از سامسونگ گرفتنم پشیمونم ،اینم بگم که واقعا گوشی های هوشمند غیر اپل اگه گوگل نبود واقعا مثل الانشون بودن؟ولی اپل سیستم عاملشم برای خودشه،در کل اپل بهترینه ولی سامسونگم خیلی خوب شده

  • امید مرادی

    هالا من به اینش کار ندارم که چه مدت زمانی شارژ میکنه ولی تا اونجایی که میدانم خرابی پورت های شارژ موبایل در صدر خرابی های موبایل بوده
    این فکر سانسونگ هم دقیقن از همونجا شکل گرفت شک نکنین
    یکم روش کار کنه قدرتش رو بالا ببره
    متقاعد میشین که قصدش فقط پشیمون کردن کاربرای آیفون نیس

  • sina,y

    فقط سامسونگ
    سامسونگ یدونس و یدونه خواهد بود...

  • اشکان

    کسی میونه آهنگش چیه؟خعلی باحاله

  • محمد

    صرفا خیر
    ولی هرگز با وجود سامسونگ از محصولات اپل خریداری نمیکنم مخصوصا که اندروید را نیز برتر از iOS میدانم

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی