ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمازون دیگر به فروش فایر فون ادامه نخواهد داد

تقریبا یک سال پیش بود که فایر فون (Fire Phone) توسط آمازون به بازار عرضه شد و اگرچه نظرات ضد و نقیضی به همراه داشت، دیگر آمازون قصد ادامه تولید آن را ندارد. یکی از ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۲۱ شهریور ۱۳۹۴  |  ۱۴:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تقریبا یک سال پیش بود که فایر فون (Fire Phone) توسط آمازون به بازار عرضه شد و اگرچه نظرات ضد و نقیضی به همراه داشت، دیگر آمازون قصد ادامه تولید آن را ندارد. یکی از مسئولین شرکت در گفتگو با GeekWire از اتمام موجودی فایر فون خبر داد و به نظر می رسد دیگر هیچ وقت شاهد عرضه ی دوباره محصول به بازار نخواهیم بود.

فایر فون با تبلیغات گسترده ای معرفی شد و با ویژگی های خاصی که داشت، نظرات بسیاری را به سوی خود جلب کرد اما در ارائه ی هیچ یک از آن ها نتوانست موفق عمل کند و در نتیجه به تلفنی نا کارآمد و فراموش شده بدل گشت.

آمازون تصمیم گرفت فایر فون را با قیمت 200 دلاری اما قراردادی دو ساله به مردم بفروشد که همین تصمیم سبب شد تا بسیاری از مردم علاقه ای به خرید تلفن همراه آمازون پیدا نکنند. قیمت پس از عرضه تغییر کرد اما میل مردم برای خرید آن خیر.

بعید به نظر می رسد آمازون بخواهد دوباره تلفن همراهی را معرفی کند؛ حداقل به این زودی. گزارش ها حاکی از آن است که آمازون تعداد زیادی از کارمندان بخش Lab126 را اخراج کرده است. Lab126 همان قسمتی از کمپانی است که مسئول توسعه فایر فون و چند محصول دیگر بوده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • shayan_Q9

    fire phone اون موقع که معرفی شد گوشی خیلی خوبی بود ، اما کسی توجه ای بهش نکرد و خب تبلیغالتشم ضعیف عمل کرد!
    برید و مشخصات اون رو نسبت به اون موقع ببنید مقایسه کنید با iphone 5s و گلکسی اس ۵ ! ایده های خوبی داد که چند سال بعد از کپی کردن! صفحه نمایشش با اون حالت خاصش واقعا عالی بود همانطور دوربینش! حیف ! امیدوارم ایده برداری بشه! :)

  • Metal

    تلفن آتشين !
    تنها چيزي كه آتيش زد وقت و سرمايه بودش
    آب خنك روي آتش آمازون ! خخخ

  • Metal

    ولي خوب آمازون سهامش رفته بالا بعد مرگ استيو جابز حدود ٣ برابر شده تا حالا !
    آمازون بچسب به كار خودت
    باشه عمويي !
    بنده خدا جفري !! كلي فسفر سوزوند دو تا f و بگذاره بقل هم بشه فاير فون !
    يكي نبود بهش بگه فقط اسم نيست

    • nokisoft

      کاری به حرفات ندارم ولی فایرفون دوتا f نداره
      fire phone

      • Shm

        بهت قول می دم تاحالا تو زندگیش اصلا اسمش رو هم نشنیده بود !!!
        نمونه ای از چشم و گوش بسته های اپل ...

  • CrackBerry

    آمازون به خودی خود خیلی پول داره نیازی به پول اسمارتفون و اینا نداره،همون فروشگاهش ادمارو خیلی بیشتر از اسمارتفونش خوشحال میکنه
    خدایای این رویای خرید از امازون و ای بی کی میخواد محقق شه آخه؟

    یعنی میشه من یروز از امازون خرید کنم؟
    الان قاب دور گوشیم خط خورده تو آمازون میدنش 9 دلار تو تهران بلک بری ایران میدش 80 تومن.خدایی این انصافه؟
    اگه این فروشگاه ها باز شه حداقل یکم قیمتا منصفانه تر میشه.اونوقت دلالا نمیتونن هر قیمتی که خواستن رو گوشی بذارن.اونوقت ما ایفونو روز بعد ورود ایفون 6 اس 300 تومن ارزونتر میخریم نه بعد 6 ماه

    • CrackBerry

      اپل 60-70 درصد سرمایش از فروش ایفونه حالا گوگل هیچی

مطالب پیشنهادی