ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وزارت انرژی ایالات متحده از سال 2010 تا کنون بیش از 150 بار هک شده است

از بین سال های 2010 تا 2014، وزارت انرژی ایالات متحده آمریکا بیش از 150 بار توسط هکرها مورد حمله قرار گرفته است. در واقع در طول چهار سال، سازمانی که تمام انرژی یک کشور ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۲۱ شهریور ۱۳۹۴  |  ۱۲:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

از بین سال های 2010 تا 2014، وزارت انرژی ایالات متحده آمریکا بیش از 150 بار توسط هکرها مورد حمله قرار گرفته است. در واقع در طول چهار سال، سازمانی که تمام انرژی یک کشور را تامین می کند، 159 بار تحت حملات شدید بوده است.

دولت آمریکا هنوز در ارتباط با اینکه آیا اطلاعاتی به سرقت رفته یا خیر حرفی به میان نیاورده است ولی باید توجه داشت که وزارت انرژی این کشور اطلاعات بسیار مهمی از نیروگاه های هسته ای در اختیار دارد و اگر اطلاعات مهمی به بیرون درز پیدا کند می تواند بسیار مهلک و خطرناک باشد. تصور کنید این اطلاعات در اختیار سازمان های تروریستی یا حتی کشوری چون کره شمالی قرار بگیرد.

طی سال های اخیر، بخش های مختلف دولت آمریکا شدیدا از حملات تروریستی آسیب دیده اند و سرورهای دولتی ایالات متحده به سوژه ای داغ میان هکرها بدل گشته. برای مثال چندی پیش، اطلاعات 21.5 میلیون کارمند آمریکایی به سرقت رفت.

در اکتبر سال گذشته، حسابرسان ویژه دولتی با بررسی سرورها و کامپیوترهای مرکز وزارت انرژی متوجه شدند که رمزهای تعیین شده بسیار ساده و البته قابل پیش بینی بوده اند و طبیعتا همین مسئله کار را برای هکرها بسیار ساده کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • hamed

    نارنجی حتما تو خواب بی طرف بوده خخخ

  • عـــامـر

    ماشالله رکورد داره واسه خودش

  • CrackBerry

    آقا ناموسن بیاید پول بذاریم رو هم بدیم به یه هکر این سایت ایران خودرو و سایپا رو هک کنه شاید راحت شدیم از دست این فرغون سازای پر رو،خداوکیلی رو دارن در حد لالیگا،مدیر عامل ایران خودرو میگه برید خدا رو شکر کنید قیمتا بالا نرفته،ما داریم محصولاتمونو با ضرر میفروشیم،خدایی خارحیا 45 هزار دلار میدن فورد موستانگ سوار میشن ما 45 میلیون میدیم ال 90
    این حقمون نیست
    میتونیم با نخریدن از این کارخونه ها به غلت کردن بندازیمشون

    • Metal

      ميشه كمتر جوك بگيد
      چي كامپيوتريه كه هكش كنند ؟!
      بعدش هم فكر كنم شما خواب مصنوعي بودي ! چندين سال !! چون دلار دولتي نزديك ٣٠٠٠ تومان و آزادش قطعا بيشتره
      در ضمن موستانگ هم يك ده هزار دلاري كمتر هم ميشه خريدش ! نو منظورم هستش
      https://www.truecar.com/prices-new/ford/mustang-pricing/
      در ضمن شورلت كامارو در اين رده بهتر هستش
      ٤٣٠ دلار در ماه ٧٣ قسط !! ميتونيد بخريد حقوقشون هم پنج برابر اين رقم هست

    • shayan_Q9

      اخه ایران خودرو و ساپیا هم مگه خودرو ساز هستن؟ ههههه
      مونتاژ کار هستن! بعداشم ایران بهشت هر هکری توی دنیاست!!!! هک کردنش کاری نداره سایت های دولتی امنیت ندارن ...

    • دادا

      این که گفتی مربوط به ارزش پول و قدرت خریده ...ربطی به حلبی های سایپا نداره .. ۴۵ هزار دلار میشه ۱۵۷ میلیون تومان

      • CrackBerry

        داداش نسبت به قدرت خرید و حقوق کارمندا و تورم امریکا حساب کنی از 45 تومنم واسشون کمتر میشنه دادا

        • hamed

          این طرز فکر خیلی مسخرست اگه اینطوری بود که شما می گی خوب همه الان باید تو آمریکا شورلت می داشتن!!! #یکم فکر بد نیس :-);-)

          • CrackBerry

            اولا چه ربطی داشت؟
            ثانیا بله امریکا بیشتر ماشیناشون شورلت و فورد و جی ام سی هستش

      • Hamidreza_Ahmadzadeh

        سایتای دولتی خود به خود هکن دیگه هک کردن نمیخواد.

      • kavehd2

        خوب شما اگه با 157 میلیون موستانگ تونستی بخری خبرمون کن :)))

        • CrackBerry

          حالا اگه المان و ایتالیا و فرانسه و سوئد بودیم صد برابر گمرکم میذاشتن ارزش داشت
          المان:بنز،بی ام دابلیو،آئودی،می باخ و فولکس واگن و ...
          ایتالیا:لامبورگینی،مازراتی،فراری پاگانی و ...
          فرانسه،سیتروئن،پژو،و ...
          سوئد:کونیئگ زگ

        • Hamidreza_Ahmadzadeh

          توی منطقه آزاده ارس 140 میلیون میفروشن.

          • kavehd2

            خیلی باحالی :))
            منطقه آزاد

  • مهرداد

    چه عجب یه پست غیر اپلی هم اومد تو دیجیاتو

    یادت بخیر نارنجی
    بیطرف بی تعصب

  • سینا

    کره شمالی درست است نه کره جنوبی
    لطفا اصلاح شود

مطالب پیشنهادی