ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به زودی شیائومی به مهم ترین پرسش های زندگی انسان پاسخ می گوید

مهم ترین پرسش هایی که در زندگی خود با آن روبرو می شوید کدامند؟ این پرسش ها هرآنچه که باشند شیائومی اعلام کرده که پاسخی مناسب برایشان دارد. دست کم این را می توان از ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۲۲ شهریور ۱۳۹۴  |  ۱۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

مهم ترین پرسش هایی که در زندگی خود با آن روبرو می شوید کدامند؟ این پرسش ها هرآنچه که باشند شیائومی اعلام کرده که پاسخی مناسب برایشان دارد. دست کم این را می توان از روی پوستری فهمید که مدیر بازار یابی این شرکت در اکانت Weibo خود منتشر نموده است.

براساس این پوستر، هفته آینده، شیائومی شگفتی ساز خواهد شد و به مهم ترین پرسش های زندگی هر انسان پاسخ خواهد داد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

با در نظر داشتن این نکته که تصویر منتشر شده دستی را همراه با تعداد زیادی اسکناس چینی نشان می دهد انتظار می رود که این خبر مهم به پول و به طور مشخص توانایی مشتریان چینی در خرید تلفن های هوشمند مرتبط باشد تا هر چیز دیگری.

یکی از احتمالات این است که شرکت مورد بحث در نظر دارد کسب و کار تازه ای را در زمینه تامین بودجه نیاز برای خرید دستگاه های موبایل راه اندازی کند یا اینکه محصولات ارزان قیمتی را به سبد کالاهای خود بیافزاید.

این پرسش مهم با در نظر داشتن شرایط اقتصادی چین قطعا به یکی از نیازهای شهروندان این کشور مرتبط می شود. شاید تولید تلفن های هوشمند مقرون به صرفه یا ارائه وام به آنهایی که دوست دارند چنین گجت هایی داشته باشند، همان معامله برد- برد برای شیائومی باشد.

با این کار، شرکت مورد بحث نتنها می تواند درآمدهای خود را افزایش دهد بلکه اگر این کار را به درستی انجام دهد، می تواند وجهه خود را در چین بهبود ببخشد و کاربران بیشتری را به سمت خود جلب نماید.

در هر صورت اگر مهم ترین پرسش در زندگی شما این است که «چطور می توانید موبایل جدید شیائومی را خریداری کنید؟» هفته آینده پاسخ این پرسش خود را پیدا خواهید کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • iPhone 6s=iPhone 6

    این بحثا چیه؟؟؟؟؟البته که آیپد به قدرت سرفیس پرو3 نمی رسه...در ضمن حتی اگه برسه هم بازم یه نرم افزار درست و حسابی نداره که بخواد با ویندوز مقایسه بشه...

  • Kasra_shi

    خدایی اینم شد بحث؟! حالا چه فرقی میکنه که ایپد قوی تر باشه یا سرفیس اخه اصلا نحوه کار و مهندسیشون یکی نیست که بیاین مقایسه کنید،بعدشم کسی که سرفیس میخره کارش راه میفته کسی که ایپد میخره هم کارش راه میوفته، دیگه سلیقه‌ای شده این جور مسائل وگرنه همه قبول دارن که جفت دستگاه از نظر قدرت و طراحی عالی عمل کردن و میکنن

  • V For Vandeta

    اپل اگر هنری در قدرت و گرافیک و بازی سازی داشت تا الان باید کنسول بازی می داد بیرون .... اپل فقط یه سری فن متعصب حراف ... پر مدعا داره همین و بس

  • bahram

    #همینم مونده بود

  • drona

    بابا به قرآن حوصله دارید. جسارتا کار هر دو طرف هم اشتباهه. چه اون دوستی که متعصبانه نظر میده و چشماش رو روی حقیقت بسته، چه اون دوستی که خیلی قبولش دارم از لحاظ فهم انفورماتیک، ولی متأسفانه کل کل می کنه. بزرگوار! باور کن بعضیا عوض نمیشن. بی خیالش شو کلا.

    بعد هم، این چه مقایسه کردنیه آخه!؟ باور کنید آیپد پرو و سرفیس پرو3، دو تا داستان جدا هستن. اصلا کارایی حرفه ای متفاوتی دارن. حالا چون 4 تا عملکرد مشترک دارن، باید با هم قیاس بشن!؟

    پر حرفی کردم. عذر می خوام.

  • Naser_Shabani

    شاید هم میخواد سرویس پرداخت موبایلی خودش رو برای کشور چین معرفی کنه.
    اسمش رو هم میزاره شی پی :)

  • pars

    شیائومی داره خوب کار میکنه مخصوصا از گوشی هاش و رابط کاربری MIUIش خیلی خوشم میاد . یک جورایی داره از اپل و سامسونگ هم الگو و کپی میگیره یعنی گوشی هاش شبیه ios هست و رنج محصولاتش رو هم مثل سامسونگ داره گسترش میده و به لوازم خانگی رسیده

    • Metal

      الگو !
      كلا كپي ميزنه بدبخت از روز اول هم كپي ميكرد شركت بدبختشون يكزماني آيپاد كپي ميكرد بعد رسيد به كپي آيفون و بعد هم آيپد و آيپد ميني و ...
      كپي كننده از الف تا نون
      شنيده شده ميخواد تبلت ١٣ اينچي با نسبت ٤ به ٣ بزنه با قلم و كيبرد وصل شونده با ٤ اسپيكر كه پشتش براي صدا پخش نشدن فيبر كربنه !! خخخ

      • tohid_heshmati

        کپی کننده الف تا نون که نوشتی یعنی واو و ه و ی رو کپی نمی کنه ؟ یا از دستت در رفت؟
        دقت کن به الفبا
        باب اسفنجی رو ببین پلانگتون نقشه آ تا وای رو اجرا کرده بود دیگه به بنبست رسیده بود یادش اومد نقشه زد رو اجرا نکرده از همونم به نتیجه رسید

      • امیر

        منظور از الگو این هست که این شرکت اومده با استفاده از طرح های محصولات دیگ و استفاده اون ها تو محصولش کالایی رو تولید کرده که قیمت خیلی کمتری نسبت به محصول طرف مقابل داره که میشه سیاست فروش بیشتر با حاشیه سود کمتر و به این صورت الان کلا گند زده بازار:/

  • Metal

    براي همه اونهايي كه نميدونند
    اير ٢ و آيفون ٦ اس و نسخه پلاس اون در حدود XBOX 360 قدرتمند هستند كه يعني كمي بيشتر از PS3
    ولي APPLE TV نصف اين قدرت را دارد پس نصف XBOX 360 قدرت دارد
    آيپد پرو هم حدود ٢ برابر XBOX 360 قدرت دارد و در كنفرانس گفته شده كه اندازه كنسولها قدرتمنده ممكنه بعضي فكر كنند به PS4 رسيده در حالي كه اينطور نيست و درسته كه قويتر از كنسولهاي نسل قبل هستش ولي به كنسولهاي نسل جديد هنوز نرسيده

    • n

      دوست عزیز چی میزنی میای نظر میدی؟ به فرض که قدرت ایپد پرو از xbox 360 بیشتر باش خب،ه چه اتفاقی میفته مثلا آیا بازی های با کیفیت اکسباکس براش میاد؟ اصلا ایپد api شو داره ؟ ios ایفون بازی برای بازی حرفه ای بهینه شده ؟ واقعا ... :|:|...

    • Divan Greedy (아이유)

      منبع ؟؟؟ اخه برادر چرا هی جوک می گی / محصولات اپل هنوز به اندازه NVIDIA - SHIELD Pro توی گیمینگ قدرت ندارن چه برسه به کنسول های نسل هفتمی / سرفیس 3 هم هنوز اون قدرت رو نداره اما از ایپد پرو و اپل تی وی و ... به مراتب قدرتمند تره / اینم ویدیو
      http://www.aparat.com/v/0LvyK

      • حسین

        پردازنده A8X با استفاده از POWER VR 66XX در تست های ON SCREEN در حدود TEGRA K1 (MIPAD.shield tablet k1.nexus 9) هست.
        با توجه به گفته های فعلی اپل GPU A9X چیزی در حدود TEGRA X1 که حدود یک سال پیش معرفی شده بود.
        Apple A9X isthan A8X 2x faster at GPU tasks

      • Metal

        آپارات شده منبع !! خخخ
        يعني صد تا سايت بررسي كشك و دوغن ! اصلا ميدوني بررسي به خارجي چي ميشه ؟!
        چقدر حقوق ميدن بهت از طرف مايكي ؟! اجازه آيپد خريدن از طرف مايكي داري ؟!

        • Divan Greedy (아이유)

          ویدیو از داخل یوتیوب اپلود شده و نشون می ده اجرا شدن بازی هایی مثل COD:MW۳, Diablo ۳ RoS, Path of Exile / اگر از دنیای گیم یه چیزی بدونی متوجه می شی بازی های واقعی اینا هستن که کلی فضای ذخیره سازی و ... لازم دارن / در ضمن این سرفیس 3 هستش که از 500 دلار شروع می شه چون کلن از بیخ مقایسه غولی مثل سرفیس پرو 3 با ایپد پرو اشتباهه

        • مهمان ناخوانده

          برادر من چیپA9Xبا طراحیARM ساخته شده و سرفیس پرو با چیپ i7وi5هستش...حالا شاید آیپد اپ ها رو زود تر اجرا کنه یا لگ کمتر داشته باشه ولی قطعا نمی تونه از سرفیس قوی تر باشه چون سرفیس سیستم عاملش ویندوز هست.ویندوز هم به مراتب سنگین تر از ای او اس هست

          • Divan Greedy (아이유)

            والا من هنوز متوجه نشدم چه جوری اینا سرفیس پرو 3 با اون مشخصات رو با ایپد پرو مقایسه می کنن / برنامه های سرفیس کجا ، اپید کجا / بازی های ویندوزی کجا ، ios کجا

          • مهمان ناخوانده

            من نمی دونم چطور ممکنه یه چیپ کم مصرف که برای ابزار های قابل حمل مثل تبلت و موبایل ساخته میشه خیلی راحت بیان بگن از کنسول هایی که ففط برای کار های سنگین گیم ساخته میشن قوی ترن....PS3که سهله شاید آیپد جدید در حد پس اس ویتا یا پی اس1 قدرت داشته باشه...

      • Metal

        بدبخت فلك زده سرفيس پرو در حد آيپد پرو قوي هست
        هي ميخوام جواب تو نادان را ندهم نميشه !
        كمتر اراجيف بگو
        تو كه هنوز نميدوني شيلد چند هسته داره اصلا
        در ضمن كمتر بسوز قبلا منبع ميگذاشتم بازم چرت و پرت ميگفتي از رو هم نميري
        كل اينترنت پخش هست كه اير ٢ اندازه كنسولهاي نسل قبل قوي هست
        قويترين تبلت دنيا هستش و دو برابر سرفيس ٣ قويتر هست منبع هم بزودي ميگذارم

        • Divan Greedy (아이유)

          خخخخخخخخخخخخخخخخ یا خدا خودت بیا منو ببر با خودت / ایپد پرو اندازه سرفیس پرو 3 قدرت داره ؟؟؟ خخخخخخخخخخخخخخخ / بفرمایید اینم یه طرفدار دیگه اپل / کلن نمی تونن با ادب صحبت کنن همشون اینجوری نیستن اما افرادی مثل این اقا کم بینشون نیست / در ضمن من اصلن سرفیس پرو 3 رو مقایسه نکردم چون ایپد پرو اصلن در حد اندازه قدرتش نیشت اینو یه بچه 2 ساله هم می دونه من سرفیس 3 رو مقایسه کردم

          • A.R.T

            چه عجب یه بار‌گفتی همشون مثه هم نیستن

          • Divan Greedy (아이유)

            mr android / من می تونم visual basic ، intellij و .... روی ایپد پرو نصب کنم ؟؟ اصلن مقایسه ایپد پرو با سرفیس مسخره است . کاملن اشتباهه / اگر می خواید سرفیس رو مقایسه کنید با محصولات اپل برید سراغ مک بوک نه ایپد

          • Divan Greedy (아이유)

            Mr android / اون ویدیو اپارات رو دیدی ؟ بازی های مثل cod و dota رو راحت اجرا می کنه اونم سرفیس 3 که پردارنده اتم داره نه core / اصلن قابل مقایسه نیستن برنامه های ایپد برنامه های موبایلی هستن که کابردهای محدودی دارن / برنامه های ویندوز برنامه های کامل با قدرت بالا هستن / مثلن به نظر شما فتوشاپ ویندوز با ایپد یکیه ؟؟ autocad یکیه ؟؟ dota و cod با بازی های موبایل قابل مقایسه هستن ؟؟ به نظرت اپ های موبایل و تبلت ها کاملترن یا کامیپوتر و ویندوز ؟؟

          • Divan Greedy (아이유)

            Micro soft / لحن مهربون تر ؟؟ بدبخت فلک زده سرفیس پرو در حد آیپد پرو قوی هست/ والا من توهینی نکردم بهش و جواب این حرف رو بدم / اخر مهربونیم همینه / ایپد پرو اصلن نباید با سرفیس پرو 3 بررسی بشه اصلا و ابدا حالا بگیم سرفیس 3 یه چیزی که بازم سرفیس 3 قوی تره

          • micro soft

            اقا دیوان اگه با لحن مهربون تری بحرفی شاید قبول کنن.درضمن دوست عزیزی که طرفدار اپل هست باید بگم در بدترین حالت سرفیس3پرو با ایپد پرو قدرت یکسان داشته باشه خب؟اخه تاریخ رونمایی شون حدود2سال فرق داره

          • Mr. Android

            اولا قرار نیست چون سرفیس از پردازنده core i استفاده میکنه از چیپ A9X قوی تر باشه چون از سری U این چیپ ها بهره میبره که نسبت به بقیه سری ها کم مصرف تر و قدرتشون کمتره. ثانیا اجازه بدید این محصول به بازار بیاد بنجمارکاش توی geekbench و 3dmark نشون داده بشه دقیق بعد قضاوت کنید الان حتی gpu چیپ های جدید اپل مشخص نشده دقیق چی هستن شما دارید راجع به قدرتشون صبحت میکنید؟!

    • مهمان ناخوانده

      این چه ربطی به پست داره؟؟؟؟؟ترول متعصب اگه کسی به این اعداد علاقه داشته باشه میره خودش تحقیق میکنه لازم نیست تو بیای همه جا جار بزنی....

      • Metal

        من خواستم اين ابهام گفته فيل شيلر مدير بازاريابي اپل و كه تو كنفرانس گفته بود آيپد پرو در حد كنسولها گرافيك داره را مشخص كنم يكوقت خداي نكرده شخصي به اشتباه فكر نكند آيپد پرو در حد PS4 قدرتمنده !!!
        در حقيقت برتر از كنسولهاي نسل قبل و بسيار ضعيفتر از كنسولهاي نسل حاضر است
        در ضمن تو پستهاي قبل بگم هم احتمال حذف اكانت هست هم ديده نميشود

مطالب پیشنهادی