ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تایید رم ۲ گیگابایتی برای آیفون های جدید در ابزار توسعه اپلیکیشن «اکس کد»

پیش از معرفی آیفون های جدید از سوی اپل، شایعات بسیار زیادی پیرامون میزان رم مورد استفاده در این دستگاه ها شنیده می شد و چنین گمان می رفت که پس از معرفی رسمی، شایعات ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۲۳ شهریور ۱۳۹۴  |  ۱۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

پیش از معرفی آیفون های جدید از سوی اپل، شایعات بسیار زیادی پیرامون میزان رم مورد استفاده در این دستگاه ها شنیده می شد و چنین گمان می رفت که پس از معرفی رسمی، شایعات نیز به پایان رسیده و با حقایق از سوی مدیران اپل رو به رو گردیم اما هیچ کدام از مدیران این شرکت در چهارشنبه ای که گذشت، اشاره ای به اطلاعات دقیق سخت افزاری آیفون ها نکردند.

از طرفی، یکی از مواردی که همواره اپل در مورد مقدار آن مورد انتقاد قرار گرفته، حافظه رم یک گیگابایتی آیفون ها بوده؛ آن هم در زمانه ای که رقبای اندرویدی به چهار گیگابایت رم مجهز شده اند. اکنون خبر های جدیدی منتشر گشته که توسط آنها می توان تا حد زیادی به مجهز شدن آیفون های جدید به چیپ حافظه رم ۲ گیگابایتی استناد کرد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Xcode یک IDE یا محیط یکپارچه برنامه نویسی برای OS X و iOS است که از سوی خود اپل توسعه یافته. حال تصویری از محیط این نرم افزار توسط یکی از توسعه دهندگان منتشر شده که خبر از حافظه دو گیگابایتی رم در آیفون ۶ اس و البته آیفون ۶ اس پلاس می دهد.

Screen Shot 1394-06-23 at 09.37.02-w600

این مجموعه نرم افزاری همچنین حافظه رم آیفون ۶ را یک گیگابایت دانسته و حافظه رم آیپد پرو را نیز برابر با ۴ گیگابایت می داند. البته در پنجشنبه گذشته خبر داده بودیم که مدیران Adobe در وب سایت خود به شکل ناخواسته میزان رم ۴ گیگابایتی آیپد پرو را فاش نموده بودند.

با توجه به دو برابر شدن مقدار رم آیفون، می توان انتظار داشت تا نمونه های جدید این تلفن هوشمند از مالتی-تسکینگ بسیار روان تری برخوردار باشند؛ از سوی دیگر انتظار می رود که بازی های سنگین هم به شکلی بهتر مورد اجرا قرار گیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • عـــامـر

    پس ۲ هستش
    حدس میزدم که ۲ باشه

  • Mo30

    شایعه شده تلگرام میخواد فیلتر بشه.
    نمیخواید خبرشو پوشش بدین؟

  • مهران م.

    آیپد پرو یکی از کامل‌ترین محصولات اپل هست.

  • Seyed

    اپل صبر کرد رم دو به بلوغ برسه بعد ازش استفاده کرد

    • BuBo

      این تیکه دیگه زیادی تکراری شده، به شخصه از تخریب های تمسخر آمیز و تکراری بدم میاد.
      هر چیزی حدی داره، همه شرکتا خوب هستن مگر جاهایی که واقعا نقد بهشون وارده یا مشکلاتی دارن. الان خود اپل هم این حرف شما رو نزده پس این تیکه های نخ نما رو بس کنید.

  • فاميل دور

    با وجود شركتي مثل اپل و اپ استور غني اش آينده بازي هاي موبايلي بسيار روشنه . به اميد بازي هاي بهتر از سوي توسعه دهندگان براي آيفون هاي جديد با وجود رم بهتر و البته 3D Touch .

    • JEFRiUM

      به دلیل محدودیت های کنترلی و عمر کم باتری ها.هیچ وقت بازیهای موبایلی به محبوبیت نمیرسند.مگر در معدود بازیهایی مثل کلش آو کلن

    • محمد مهدي

      آسفالت ٩ و اينفينيتي بليد ٤ با پردازنده A9 و 3D touch چه شود راستي دوستان اينفينيتي بليد ٣ رايگان شده بريد از اپ استور بگيريد.

      • Shahriar

        دمت گرم

  • JEFRiUM

    یادم میاد کنفرانس 2007 معرفی آیفون بود که یه نفر میگفت:کی قلم میخواد؟هیچ کی قلم نمیخواد!

    • فاميل دور

      دوست عزيز
      شما كه اين حرف رو مي زني متأسفانه توجه نداري كه استفاده از استايلوس براي يك تبلت ١٢.٩ اينچي و صرفاً براي كارهاي حرفه اي مثل طراحي كه به صورت جداگانه هم عرضه مي شه با استفاده از استايلوس براي آيفون براي كارهاي روزمره مثل وبگردي و بازي تفاوت هاي زيادي داره .
      به هر حال بهانه جويان بايد هميشه يه بهانه اي داشته باشند.
      يك سال بهانه بزرگي صفحه نمايش و عدم توجه به تغييرات مديريتي در اپل و سال ديگر بهانه گيري از استايلوس و عدم توجه به موردي كه ذكر شد .

      • Mohammad Reza

        این رفتار ها به خاطر رفتار خود شرکت اپل و طرفدارانشه که خودشون رو بالاتر از همه تصور می کنن و نسبت به هر چیزی که نقاط قوت و ویژگی های رقیبانشونه،نظرمنفی دارن ولی چندوقت بعد همون چیزها رو به عنوان ویژگی و برتری محصولات خودشون معرفی می کنن.چنین رفتارهایی طبیعیه به نظرم.

        • M.a

          اولاً جواب یه رفتار غلط رو با یه رفتار غلط دیگه نمیدن دوما استیو جابز پیامبر نیست که هرچی بگه بعدا پشیمون نشه و از اشتباهات معصوم باشه
          سوما این قلم رو اپل اگه نمیذاشت شما می گفتین چرا اپل قلم نداره حالا که گذاشته میگین چرا تقلید کرده؟ واقعیت رو باید بپذیرین! دوست دارین فقط اپل رو مسخره کنین! به دنبال بهانه هستین! یه روز اگه آیفون دوربینش رو بکنه 20 مگاپیکسل شما مسخره می کنین میگین سونی 20 مگاپیکسل هست پس اپل تقلید کرده! در حالی که قبلا مسخره می کردین که چرا اپل همش رو 8 مگاپیکسله! هر ویژگی جدیدی که ios.میگیره هم همین حرف رو راج بهش می زنین! قبل اینکه مالتی ویندو بیاره می گفتین چرا نداره حالا که آورد میگین تقلید
          وقتی بیشترین سرعت رو در اجرای بازی داره میگین گیمینگ گوشی مهم نیست و وقتی 4 اینچ بود می گفتین کوچیکه بدرد گیمینگ نمیخوره! خلاصه شما همینطور مسخره کنین! هرچقدر هم می خواین مسخره کنین مهم نیست ما لذت بی نهایت خودمون رو از دیوایس می بریم و در نهایت این شما هستین که وقت خودتون رو تلف کردین پس.... حداقل برای وقت خودتون احترام قائل بشین و به سلیقه خریداران هر برند با هر قیمتی احترام بذارین

          • Mohammad Reza

            Calm down bro
            دعوا نداریم که حالا چرا این قدر عصبی؟
            "به سلیقه ی خریداران هر برند با هر قیمتی احترام بذارین" این دقیقا چیزیه که منم میگم.حرف من اینه که جواب های،هویه.یه سری از طرفداری اپل واقعا مثل زامبی های کوک شده رفتار می کنن.من تایید نکردم کامنت دوستمونو(هر چند استایلوس 100 دلاری جدا! :) ) اما به نظرم رفتار طبیعی ای بود در مقابل همون یه سری که برند اپل دینشونه و جابز پیامبرشون و هر کاری که شرکت های رقیب می کنن یا اشتباهه یا تقلید،اما چندسال بعدکه اپل همون کارا رو می کنه ، اون کار،خوب میشه.

          • ihossein

            مرسی رفیق دمت گرم

    • Shayan

      توام اونجا بودی دادا؟ من اون عقب نشسته بودم تو کجا نشسته بودی؟

    • محمد مهدي

      اگه مراسم رو ديده بودين اين حرف رو نمي زدين. تو مراسم استيو جابز بعد از معرفي آيفون مي خواست به راه ارتباط با صفحه نمايش بپردازه قبل از اينكه به مولتي تاچ برسه به قلم رسيد و گفت كي قلم مي خواد؟اون جا اپل داشت استفاده از قلم براي صفحه نمايش ٣.٥ اينچي رو مسخره مي كرد نه ٥.٥ يا ١٢.٩ اينچي

      • مهران م.

        آفرین به تو...
        حالا همش با منطق توضیح بده... اگه فهمیدن اینا.

مطالب پیشنهادی