ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل با فروش بالای آیفون های جدیدش قصد رکوردشکنی دارد

ثبت پیش سفارش برای آیفون های جدید از شنبه‌ی همین هفته آغاز شد و اکنون به نظر می رسد این شرکت بار دیگر قصد دارد رکورد فروش آیفون را جا به جا کند. عرضه آیفون به کاربران، ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۲۴ شهریور ۱۳۹۴  |  ۱۳:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ثبت پیش سفارش برای آیفون های جدید از شنبه‌ی همین هفته آغاز شد و اکنون به نظر می رسد این شرکت بار دیگر قصد دارد رکورد فروش آیفون را جا به جا کند.

عرضه آیفون به کاربران، از روز ۲۵ سپتامبر - ۳ مهر ماه آغاز خواهد شد و اپل خود اظهار نموده که انتظار دارد فروش آخر هفته (پس از عرضه) آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس، از سال گذشته بیشتر باشد. لازم به ذکر است که در سال گذشته این شرکت موفق شده بود در اولین آخر هفته پس از موجود شدن تلفن های هوشمندش، بیش از ۱۰ میلیون دستگاه از دو نمونه معمولی و پلاس را به فروش برساند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

سال گذشته اپل به این دلیل موفق به فروش بسیار بالای آیفون های خود شده بود که پس از مدت ها، بالاخره اندازه نمایشگر را بالاتر برد و کاربرانی که پیشتر به علت کوچک بودن نمایشگر این موبایل با iOS وداع کرده بودند، دوباره به سمت همین سیستم عامل بازگشتند.

حال علاقه بالای کاربران به نمونه «اس» که مشمول تغییر ظاهری نیز نشده، باعث تعجب است. اپل می نویسد:

«بازخورد کاربران نسبت به iPhone 6S و iPhone 6S Plus بسیار مثبت بوده و پیش سفارش هایی که در اولین آخر هفته به ثبت رسیدند، حاوی خبرهای بسیار خوبی بوده اند. زمانی که در سوم مهر ماه، فروش آیفون ها عرضه گردد، انتظار می رود که رکورد ۱۰ میلیونی سال گذشته جا به جا شود.

همانگونه که خریداران متوجه شده اند، تقاضا برای آیفون ۶ اس پلاس بسیار بالا بوده و حتی از پیشبینی های ما نیز فراتر رفته است. بر همین اساس تلاش می کنیم تا میزان عرضه خود را به تقاضای کاربران برسانیم.»

سال گذشته نمایشگرهای بزرگ عامل اصلی فروش آیفون بودند اما امسال، به نظر می رسد که تکنولوژی 3D Touch باعث شده تا توجه کاربران بار دیگر به این تلفن هوشمند معطوف گردد. از سوی دیگر اپل، سنسورهای دوربین این محصول را نیز دست خوش یک تغییر اساسی نموده و اکنون شاهد استفاده از دو سنسور ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی در آیفون های جدید هستیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (43 مورد)
  • meysam

    ایفون غولیه واسه خودش...
    سیب زمینی نبوده ک برند شده...
    گوشی من مایکروسافته...لومیا..

    هم مایکرو هم اپل یه سروگردن از گوشیایه هنگروید بالاترن:دی

  • امیر

    من خودم هم اندروید داشتم همios اما با وجود محدودیت های که ایفون بازم یک سروگردن از بقیه گوشی ها بالاتره اگه طرز کار کردنشو بلد باشی بهترین سیتم عامل داره

  • ارش

    تا اونجا که یادمه همیشه نو اوری و ورود تکنولوژی جدید با ایفون بوده و همیشه مهندسی معکوس کردن با این شرکتهای گوشت کوب برقی ساز بوده
    مردم هنوز یادشونه همین شرکت چند سال پیش بخاطر کپی کردن از ایفون جریمه نقدی شد

  • مهيار

    چقد اینجا درگیری هس !!!!!
    ببینید من الان دو ساله ایفون دارم . قبل خريد همه ميگفتن نخر گرونه و محدوديت داره .
    اما الان اگه قرار باشه ايفون نداشته باشم بهتره اصلن گوشي نداشته باشم . همه كارم باهاش ميكنم بدون محدوديت
    خب ايفون تو خيلي چيزا پيشتازه
    تاچ ايدي. تاچ سه بعدي. اپل پي. اسلوموشن ٢٤٠
    حالا تو بعضي چيزا هم از اندرويد تقليد كرده ك واسه ما كاربرا خوب شده
    اينكه برند شده و اينا بي دليل نيست
    خلاصه كلام اينكه داداش من ، از اپل بدت مياد ، تقليد و كپي ميكنه، محدوديت داره، گرونه ،مردمو فريب ميده ، اشغاله، .... نخر داداش
    ماها هم ك داريمش همه ديوونه ايم
    خب چرا هي حرص ميخوري !!!!
    بابا نخرررررررر

  • meisam

    کابل تقلبی بهت انداختن یا آدم بی سلیقه ای! واسه من که چند سال دارم خراب نشده

  • Soryash

    کوالیته عالی + ساپورت بیست نتیجه اش میشه مشتری دست به نقد ، اینه فرمول جادویی اپل

  • مجید نیک پور

    بخدا واقعا ناراحت میشم بعضی هارو میبینم که حتی از کیلومترها فاصله از محصولی رد نشدن و بنا به اظهارات کسایی که خودشونم معلوم نیست داشته باشن شنیدن میام اظهار نظر میکنن و گاها توهین هم میکنن واقعا جای تعصف داره

  • هادی

    ای ول
    موبایل صورتی
    کاملا مشخصه طرفدارای آپل چه قشری هستن
    :)

    • مجید نیک پور

      چی؟؟ برو دکتر عینک بخر رز گلد صورتیه؟ الان مثلا میخواستی بگی دخترا میخرن؟ تو سوپر من تو نر تو زورو تو بتمن

      • هادی

        نه...رز گلد قهوه ایه
        من سوپر من، من زورو...من بتمن
        تو خفه شو

  • saeedsh67

    دیگه این یکی مثل آیفون 6 نمی فروشه
    چون اون اولین آیفون بود که صفحش بزرگ بود و همه میخواستن بدونن چیه؟
    وگرنه اونی که مثلا آیفون 6 داره مغز خر خورده بره آیفون 6 اس بخره؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    اونم فقط به خاطر چند تا آپدیت جزئی
    فکر ن

    • مجید نیک پور

      حالا که شواهد نشون میده رفتن و خریدن به کوری چشم دشمنان

      • سعید

        اونا هم یه سری یابو عین تو

        • مهيار

          چرا حرص میخوری برادر من
          اخه چرا توهین میکنی ؟؟؟؟
          خوبه منم بگم تویی ک اندروید داری اَنتَري ؟؟؟
          زشته ديگه
          تو آيفون نخر ك البته مطمعنم اگه بخاي هم پولشو نداري بخري
          ولي اشكال نداره ب خودت بقبولون ك خوب نيست و مسخرس تا هيچ وقت حسرتشو نخورييييي
          والا مسخره كردن خودشونو

          • امیر

            عزیزم اونی ک گفتی خودتی . بعضیا واسشون امکاانات مهمه. نه پز و کلاسسسسس. اپل فقط و فقط کلاسش خوبه که تو جمع میگن یارو اپل داره.کلاسشم واس امکاناتش نیس واسه پولیه که بابتش میدی . اپل یعنی این....

  • Metal

    سالي بيشتر از ٢٠٠ ميليون آيفون ميفروشه و ميخواهد بيشترش كند
    اين است قدرت اپل
    حساب كنيد اگر از بقل فروش هر آيفون فقط ٦ دلار بگذاره كنار ميتونه كل شركت AMD و بخره

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی