عرضه اولیه آیفون ۶ اس پلاس به خاطر گلوگاه پدید آمده در تولید با محدودیت های مواجه خواهد بود
مطابق گزارشی تازه انتشار یافته اکنون گفته می شود که احتمال می رود عرضه اولیه آیفون ۶ اس پلاس با محدودیت هایی مواجه باشد و کمپانی تولید کننده به دلیل کمبود موجودی نتواند به تمامی ...
مطابق گزارشی تازه انتشار یافته اکنون گفته می شود که احتمال می رود عرضه اولیه آیفون ۶ اس پلاس با محدودیت هایی مواجه باشد و کمپانی تولید کننده به دلیل کمبود موجودی نتواند به تمامی تقاضاها برای خرید این دیوایس پاسخ بدهد.
گفتنی است که ظاهراً این مسئله از گلوگاه پدید آمده بوسیله ی تامین کننده بلک لایت های مورد نیاز اپل برای مونتاژ فبلت جدیدش رخ داده و به همین علت برند ساکن کوپرتینو با چالشی جدی در ارائه ی محصول به کاربران خود مواجه گشته.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
در همین راستا Ming-Chi Kuo، یکی از برجسته ترین تحلیل گران در زمینه ی مسائل و رویدادهای مرتبط به اپل، طی نامه ای به سرمایه گذاران وابسته به کمپانی KGI securities اطلاع داده که تامین کننده ماژول های بک لایت آیفون ۶ اس پلاس با دشواری قابل توجه در تولید رو به رو گشته و همین مسئله سبب خواهد شد عرضه اولیه موبایل مذکور به محدودیت بر بخورد.
گفتنی است حتی در زمان حاضر نیز عرضه آیفون مورد اشاره با تاخیری یک ماهه مواجه بوده و همین موضوع نشان می دهد که ساکنین مانتین ویو در رابطه با مونتاژ دیوایس مشکلاتی را از سر می گذارنند.
وبسایت اپل اینسایدر که از طریق منابع خود توانسته به نامه Ming-Chi Kuo دسترسی پیدا کرده و آن را منتشر نماید، یادآور می شود که در بخشی از این نامه آمده احتمالاً اپل کوشش می کند مشکل رخ داده را با ارائه سفارش های بیشتر به یک شرکت جایگزین همچون Radiant مرتفع سازد. بدین ترتیب سهام Radiant در تولید ماژول های بک لایت لازم برای ساخت آیفون ۶ اس پلاس از ۴۰ به ۸۰ درصد خواهد رسید و به یقین سود مطلوبی نیز نصیبش خواهد شد.
حال باید منتظر ماند و دید شرکت یاد شده می تواند گلوگاه فعلی که برای اپل دردسر ساز گشته را رفع و رجوع کند یا اینکه مشتاقان آیفون ۶ اس پلاس باید صبر بیشتری به خرج دهند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
ایوول دیجاتو
این خبر فقط شما گزاشتید الان می خونم و می بینم درست از آب دراومد
گلوگاه چیه دیگه. زنجیره تامین ترجمه صحیح هست
اگر به اپل هستش که مطمئنم رفعش میکنه
بعد از هر بار معرفی آیفون یه دلیل مسخره برای محدودیت عرضه آیفون پیدا کنید توی 5اس دلیلشون تاچ آی دی بود(یادش بخیر خیلی از سایت ها بهش میگفتن یاقوت کبود اخراج فورستال خیلی حاشیه داشت همه فک میکردن اپل رو به نابودیه) توی آیفون 6 هم یه دلیل مسخره تر پیدا کردن که الان یادم نمی یاد.
فقط اینو بگم این روزا هر دیوایسی معرفی میشه فقط توی جزئیات نوآوری داره هیچ کدومشون به فکر نیاز های روزانه نیستن انگار افکار متوقف شده و همشون دارن توی جزئیات رقابت میکنن که چیز خوبی نیس فورس تاچ هم میتونه چیز خوبی باشه اما موقع کار کردن برای خیلی از کاربر ها گیچ کنندس و نباید زیاد توی رابط کاربری ازش استفاده کرد
شایدم بازارگرمی دارن میکنن، واقعا اپل یکی از بهترین بازار یابی هارو داره و برای فروش محصولاتش کارهایی جالبی میکنه. بنظرم فروش پلاس چون یکم کمتر از سری معمول با این کارا میخواد جو بده،اول که گفت رنگ جدیدش سفارشش زیاد از حد الانم که این داستان
سلام.دوستان کسی میدونه اگه آیفون6sبیاد قیمتش چند میشه؟اگه قیمتش بالا باشه من برم آیفون6بخرم
چقد به سود اون شركت جايگزين شده!فقط اسمش اومده كه ممكنه سفارش بگيره از ٤٠رسيده به ٨٠!عجب ببين نام كمپانيا چه ميكنه!
اون سهمه. اشتباها نوشته شده سهام. Radiant تا الان 40% تولید بک لایت 6S رو در دست داشت، الان احتمالا 40% دیگه هم اضافه میشه و 80% تولید رو به عهده میگیره.
تیتر درستش اینه خخخ برای اینکه بگن آیفون مشکلی نداره این شکلی زدن بچه چقدر اینجا اپل پرستن وای سریع برم سم بخرم یکم اینجا رو سم پاشی کنم
تیتر درست: ممکن است آیفون 6s پلاس به دلیل مشکل صفحهنمایش، دچار محدودیت در عرضه شود
اوه اوه الان منفی بارون میشم
:smile:
شبیه دلواپس ها ترجمه میکنی! داره میگه به خاطر مشکل تهیه فلان قسمت نه مشکل صفحه نمایش.
گلوگاه ؟!
گلوگاه (bottleneck) تو تولید به مرحله ای گفته میشه که نتونه تو زمان مناسب محصولاتی که تا اون مرحله رسیدند رو به مرحله بعد بفرسته. مثل این میمونه یه خط تولید نوشابه تو هر ثانیه ۱۰ بطری از مراحل اولیه رد بشن ولی مثلن تو مرحله پر کردن هر ثانیه ۵ تا پر بشن. اون موقع کلی بطری پشت سر مرحله پرکردن جمع میشه و کل کارخونه به هم میریزه. حتی گاهی مجبور میشن سرعت مراحل قبلی رو پایین بیارن تا گلوگاه ایجاد نشه و ضرر و زیان زیادی نکنند.
ساکنین مانتین ویو؟!