کمی قبل تر و طی سال جاری گوگل با به روز رسانی نسخه های دسکتاپ و اندروید مرورگر خود موسوم به کروم این امکان را فراهم آورد تا برخی از وب سایت ها و سرویس های مهم تر - از جمله eBay، Pinterest و Vice - قادر باشند بدون اتکا به اپلیکیشن اختصاصی شان و تنها از طریق مرورگر یاد شده برای کاربران اعلان یا در اصطلاح رایج تر "Push Notification" ارسال کنند.
اکنون فیس بوک نیز در کنفرانس @Scale که شب گذشته برگزار شد ذکر کرده به تازگی همکاری نزدیکی را با گوگل در همین رابطه داشته و حالا نسخه ی موبایل وب سایت این شبکه ی اجتماعی از قابلیتی مشابه بهره می برد؛ یا به زبان دیگر کاربران نسخه ی موبایل فیس بوک می توانند از این به بعد و بدون نیاز به اپلیکیشن آن و تنها از طریق مرورگر کروم اعلانات مربوط به اشتراک شان در این شبکه ی اجتماعی را در اسمارت فون ها مشاهده نمایند.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
Nate Schloss از مهندسین نرم افزار شاغل در فیس بوک گفته است راهکار تازه اتخاذ شده تلاشی محسوب می شود در راستای سیاست جدید کمپانی متبوعش که سعی می کند برای تمامی کاربران با ابزارهای مختلف تجربه ی یکسانی را پدید آورد.
وی می گوید "وب مبتنی بر موبایل نباید تنها مبتنی بر اپ های مقیم باشد و ما می خواهیم تمام قابلیت هایی که از طریق اپلیکیشن مان در اختیار افراد قرار می گیرد از طریق وب سایت نیز در دسترس شان باشد."
Nate در ادامه می افزاید ضمناً نباید فراموش کنیم شیوه ی مورد بحث برای آن دسته از کسانی که بخاطر دسترسی محدود تر به پهنای باند نمی تواند دائماً از اپ فیس بوک استفاده کنند بسیار کاربردی خواهد بود. "در کشورهای در حال توسعه بسیاری از کاربران ترجیح می دهند به سراغ نسخه ی موبایل وب سایت ما بروند و قادر به بهره گیری از اپلیکیشن بر روی موبایل های خود نیستند. می خواهیم این افراد مراجعه ی بیشتری به فیس بوک داشته باشند و بازهم به سراغ مان بیایند لذا اعلانات بهترین راه حل برای این مسئله خواهند بود."
مدیر محصولات فیس بوک، Jonathan McKay، هم به وبسایت تک کرانچ گفته است از همین الان می توانیم رشد بازدید قابل توجهی را برای نسخه موبایل وب سایت مان متصور باشیم و ضمناً علاوه بر کروم سایر مرورگرها نیز در حال فراهم آوردن امکان ارائه Push Notificatoin ها هستند.
برای مثال اوپرا نیز از ماه آگوست از وب نوتیفیکیشن ها حمایت می کند و گوگل می گوید فایرفاکس هم در ماه نوامبر ویژگی مشابهی را عرضه خواهد کرد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
لعنت به فیسبوک که اینستاگرام رو هم خراب کرد اینستاگرام دگ قدرت و پیشرفت اوایل رو نداره
Two Chinese men each planned on selling a kidney in order to buy the Apple iPhone 6s
مسخ کامل
یعنی انقدر گرونه؟
Read more at http://www.phonearena.com/news/Two-Chinese-men-each-planned-on-selling-a-kidney-in-order-to-buy-the-Apple-iPhone-6s_id73765#iBgQWYbqGb8gVC9f.99
بهترین مرورگر موبایل ها همینه. فقط نمیدونم چرا گوگل روزی یه آپدیت براش میده، الان دیگه فریمورش از دستم در رفته آخرین باری که آپدیت کردم فکر کنم 44 بود! خب همه اینا را جمع کن یکجا بهش اضافه کن گوگل جان :)
اوپرا موبایل
اوپرا مینی چندماهه الان این قابلیت رو دارن :|
از اعتیاد به هر چیزی بدم میاد فیسبوک رو 3ساله ترک کردم
و بازی کلش رو لول 107 تانهال 9 max همین دو ماه پیش پاک کردم
ولی واقعا نتفیکشن ها این قدرت رو دارن که شما رو مجاب کنند به برنامه برید سر بزنید.
خوشحالم عضویتی در فیسبوک ندارم.چون وقتی وارد میشدم خارج شدنش دست خودم نبود مگر برق میرفت مودم قطع میشد :-)
زندهباد گوگل :-*